Solskinn Skrevet 15. mars 2007 #61 Skrevet 15. mars 2007 Ja, bare at det var Drusilla som kuttet strupen hennes, mens Angel var ond. ← Ok, men det var jo nesten da Jeg fulgte nok mest med på onde angel i den sesongen og fikk ikke med meg så mye annet. Gode Angel liker jeg ikke noe serlig, men onde Angel derimot
Gjest Faith Skrevet 20. mars 2007 #62 Skrevet 20. mars 2007 Nå har jeg bare èn episode igjen av sesong 5 å se. (Tidligere Nattblomst her ) Ble jo faktisk trist da stakkars Tara... Nei, skal ikke spoile, det er vel noen som ikke har sett det enda.
Bjørk Skrevet 20. mars 2007 #63 Skrevet 20. mars 2007 Hei! Veldig trist med Tara ja Jeg har begynt med sesong 3 av Angel. Den lover bra. Hvorfor har du bytta nick forresten, "The Girl formerly Known as Nattblomst"?
Gjest Faith Skrevet 20. mars 2007 #64 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Det er noe jeg bare gjør... ofte. ...og ikke lenger lei meg for Tara. Det gikk jo bra til slutt. Med henne... Har bestilt sesong 6 fra platekompaniet.no, superspent på fortsettelsen! Og nå skjønner jeg hvorfor så mange har Spike som favorittkarakter i serien. De må ha sett sesong 5. (Men fortsatt er Faith best!) Endret 20. mars 2007 av Kiana
Bjørk Skrevet 20. mars 2007 #65 Skrevet 20. mars 2007 Spike er konge!!! Når han dukka opp første gang reiste jeg meg opp å !!! Ja, er litt vel hekta:) Kos deg videre!
Modesta Skrevet 20. mars 2007 #66 Skrevet 20. mars 2007 Eeeelsker Buffy! Tror ikke jeg gikk glipp av mer enn en eppisode i løpet av alle de årene det gikk på TV. Men har ikke sett det på lenge, må få gjort noe med det. Liker egentlig alle som har vært med i serien, men var mindre overbevist av filmen det hele startet med. Ellers ble jeg aldri helt fortrolig med Angel serien, kanskje jeg skal gi den en ny sjanse? Kan absolutt anbefale Fierfly serien samt Serenety og er fremdeles skuffet over at de la Fierfly ned! Er det noen som vet hvor er det billigst å kjøpe Buffy sesongene?
Bjørk Skrevet 21. mars 2007 #67 Skrevet 21. mars 2007 Billigeste jeg har funnet er på platekompaniet på nett! 199 for 1 ses og resten for 299 for hver ses
Modesta Skrevet 21. mars 2007 #68 Skrevet 21. mars 2007 Takk Var jo egentlig ikke så dyrt, trodde det ville kostet mye mer! Gleder meg til å se de igjenn
Gjest Faith Skrevet 21. mars 2007 #69 Skrevet 21. mars 2007 Sesong 6 koster av en eller annen grunn mer enn de andre. 379,- Inneholder den flere episoder? :klø:
Gjest Faith Skrevet 21. mars 2007 #70 Skrevet 21. mars 2007 Er det noen som har sett sesong 7, og vil fortelle meg litt om hvordan det arter seg når Faith kommer tilbake til Sunnydale? Og så har jeg sett noen fan-lagde videosnutter på youtube.com, (søkte på faith slayer, fikk opp mye rart) der er det noen tøffe klipp med Faith fra et fengsel... Er disse fra sesong 7??
Knøttet Skrevet 22. mars 2007 #71 Skrevet 22. mars 2007 Det er noe jeg bare gjør... ofte. ...og ikke lenger lei meg for Tara. Det gikk jo bra til slutt. Med henne... Har bestilt sesong 6 fra platekompaniet.no, superspent på fortsettelsen! Hm, enten snakker vi om to forskjellige ting ang. Tara, eller så er det noe jeg har glemt. Hva du mener med at det gikk bra til slutt med henne? Du har mye å glede deg til i sesong 6 og 7, ja
Gjest Faith Skrevet 22. mars 2007 #72 Skrevet 22. mars 2007 De som ikke vil lese en spoilersetning, ikke trykk sitèr... Willow utførte en besvergelse under angrepet på Glory i den siste episoden av sesong 5, så Glory fikk et "hull" i hjernen og Tara ble sitt vanlige selv, og ikke lenger gale-Tara. Det som var bra var jo at Tara ikke lenger var gæærn.
Elanor Skrevet 22. mars 2007 #73 Skrevet 22. mars 2007 Er det noen som har sett sesong 7, og vil fortelle meg litt om hvordan det arter seg når Faith kommer tilbake til Sunnydale? Og så har jeg sett noen fan-lagde videosnutter på youtube.com, (søkte på faith slayer, fikk opp mye rart) der er det noen tøffe klipp med Faith fra et fengsel... Er disse fra sesong 7?? ← Gjensynet med Faith er veldig relatert til hovedplottet til sesong 7, så jeg har en teori om at du ikke har lyst til å vite hva hun gjør der. Eller? Kan ikke huske noen Faith-scener fra et fengsel...
Gjest Faith Skrevet 22. mars 2007 #74 Skrevet 22. mars 2007 Kan ikke huske noen Faith-scener fra et fengsel... ← Det var merkelig. Kan de være fra en annen film med Eliza Dushku, da? :klø:
Elanor Skrevet 22. mars 2007 #75 Skrevet 22. mars 2007 Det var merkelig. Kan de være fra en annen film med Eliza Dushku, da? :klø: ← Hvis du finner igjen klippet, kan du jo poste lenken her, så kan jeg se om jeg drar kjensel på det. Ellers har jo Eliza spilt Faith i 6 episoder av Angel også.
Gjest Faith Skrevet 22. mars 2007 #76 Skrevet 22. mars 2007 Ellers har jo Eliza spilt Faith i 6 episoder av Angel også. ← Åja? Hvilken sesong av Angel da?
Elanor Skrevet 22. mars 2007 #77 Skrevet 22. mars 2007 Faith sine gjesteopptredner i Angel: Sesong 1, Episode 18 og 19: Five by Five og Sanctuary Sesong 2, Episode 1: Judgement Sesong 4, Episode 13-15: Salvage, Release og Orpheus Jeg har funnet klipp på youtube fra fengsel fra episodene Judgement og Salvage. Det som så mest stilig ut var fra Salvage, så det er nok dette du har sett.
Gjest Faith Skrevet 22. mars 2007 #78 Skrevet 22. mars 2007 http://www.youtube.com/watch?v=MOYT_BaKXq8
Gjest Bøllefrøet Skrevet 22. mars 2007 #79 Skrevet 22. mars 2007 Det var fra Buffy sesong 7, tror jeg
Gjest Faith Skrevet 22. mars 2007 #80 Skrevet 22. mars 2007 Håper du har rett, Bøllefrøet. Har nemlig ikke vært planen min å se Angel-serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå