Bjørk Skrevet 5. mars 2007 #41 Skrevet 5. mars 2007 Buffy er kjempegøy. Angel og i grunn, men liker ikke siste sesongen der. Ble for "fancy".. Favorittene er Angel og Spike. Også synes jeg Darla er litt kul.. ← Hvilken sesong kommer Darla?? Har ikke sett mer enn 1 sesongen av Angel.. Hva er hun??
Gjest Bøllefrøet Skrevet 5. mars 2007 #42 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hvilken sesong kommer Darla?? Har ikke sett mer enn 1 sesongen av Angel.. Hva er hun?? ← Husker ikke helt hvilken sesong hun kommer inn i, ganske tidlig hvertfall (sikkert sesong 2 da, siden du ikke har sett henne i sesong 1). Hun er vampyren som gjorde Angel til vampyr, og de var sammen i maaange år. Og så kan jeg ikke si mer, for da røper jeg for mye Hun var forresten med i Buffy og. Endret 5. mars 2007 av Kake
Bjørk Skrevet 5. mars 2007 #43 Skrevet 5. mars 2007 Husker ikke helt hvilken sesong hun kommer inn i, ganske tidlig hvertfall (sikkert sesong 2 da, siden du ikke har sett henne i sesong 1). Hun er vampyren som gjorde Angel til vampyr, og de var sammen i maaange år. Og så kan jeg ikke si mer, for da røper jeg for mye Hun var forresten med i Buffy og. ← Så klart!!! Såg henne i slutten av siste episode av ses. 1 Skal bestille ses. 2 snart
Kitsune Skrevet 6. mars 2007 #44 Skrevet 6. mars 2007 Men jeg ble irritert av Dawn. Bare sutring og klaging!
Knøttet Skrevet 7. mars 2007 #45 Skrevet 7. mars 2007 Men jeg ble irritert av Dawn. Bare sutring og klaging! ← Enig! Men måten de fikk henne inn i serien på var genial!
Bjørk Skrevet 8. mars 2007 #46 Skrevet 8. mars 2007 Fikk sesong 2 av Angel i går så nå er jeg opptatt ei stund...hehehehe. Sesong 2 lover bra syns jeg, men måler seg forsatt ikke med Buffy....
Kitsune Skrevet 9. mars 2007 #47 Skrevet 9. mars 2007 Har bestilt ses. 1 og 2 av Buffy fra platekompaniet.no. Det er sant, de er billige. Bra jeg ikke kjøpe i en butikk som skulle avvikles. De hadde halv pris på alle varer. Der hadde hver sesong kostet ca 1200 kr!!
Gjest Nattblomst Skrevet 9. mars 2007 #48 Skrevet 9. mars 2007 Hvilken episode har du kommet til i ses 5?? Bare nysgjerring ← Så Buffy vs. Dracula i går. Det er omtrent så langt jeg har kommet- èn episode. (Hjemme i barselperm, så kan ikke sitte og se Buffy hele dagen, har baby som trenger meg )
Gjest Nattblomst Skrevet 9. mars 2007 #49 Skrevet 9. mars 2007 Noen som husker Kendra, forresten? Den andre vampyrjegeren... (Faith var vel den tredje?) Kommer hun tilbake i en senere sesong?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 9. mars 2007 #50 Skrevet 9. mars 2007 Noen som husker Kendra, forresten? Den andre vampyrjegeren... (Faith var vel den tredje?) Kommer hun tilbake i en senere sesong? ← Jeg husker henne, men tror ikke jeg har sett noe mer til henne..
Bjørk Skrevet 9. mars 2007 #51 Skrevet 9. mars 2007 Noen som husker Kendra, forresten? Den andre vampyrjegeren... (Faith var vel den tredje?) Kommer hun tilbake i en senere sesong? ← Kendra har jeg ikke sett og jeg har sett alle sesongene...men døde hun ikke i en episode?? (de fleste våkner jo opp i Buffy da....hehehe ) Jeg holder på med sesong 2 av Angel nå. Oppdater meg hvor langt du har kommet på Buffy. Artig å høre om det
Knøttet Skrevet 9. mars 2007 #52 Skrevet 9. mars 2007 Noen som husker Kendra, forresten? Den andre vampyrjegeren... (Faith var vel den tredje?) Kommer hun tilbake i en senere sesong? ← Husker henne, ja... og hvis jeg ikke husker helt feil ble hun drept (vampyrangrep i biblioteket på skolen, den episoden hvor politiet trodde buffy var en morder), så hun kom nok ikke tilbake igjen. ========================================== Selv er jeg i sesong 5 jeg også, så nettopp "no place like home", episoden hvor buffy finner ut hva Dawn er, og vi ser Glory (fææææl dame, ja!) for første gang
Gjest Nattblomst Skrevet 9. mars 2007 #53 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Oppdater meg hvor langt du har kommet på Buffy. Artig å høre om det ← Så tre episoder i dag, baby sov lenge. Har nå sett de fire første episodene av ses. 5. Siste episoden jeg så sluttet med at Spike hadde en erotisk ladet drøm om Buffy, og våknet og var helt fortvilet. Så sluttet det. Herremin, gleder meg til neste episode. Får vel sett mer på mandag... Endret 9. mars 2007 av Nattblomst
Mary_H Skrevet 9. mars 2007 #54 Skrevet 9. mars 2007 (endret) ELsker Buffy før når det gjekk, men har ikke sett første sesong på lenge lenge! Så når tar jeg tak og skal få tak i og se første sesong. Min favoritt var Angel(da han var så mørk og mystisk), men likte også Spike. Endret 9. mars 2007 av Mary_H
Bjørk Skrevet 10. mars 2007 #55 Skrevet 10. mars 2007 Så tre episoder i dag, baby sov lenge. Har nå sett de fire første episodene av ses. 5. Siste episoden jeg så sluttet med at Spike hadde en erotisk ladet drøm om Buffy, og våknet og var helt fortvilet. Så sluttet det. Herremin, gleder meg til neste episode. Får vel sett mer på mandag... ← Ganske mye spennende som skjer fremover nå da....hehehe. Spesielt med Spike. Jeg digger den fyren.
Kitsune Skrevet 15. mars 2007 #56 Skrevet 15. mars 2007 Har fått pakke fra Platekompaniet. Det gikk jo så fort, og så rett i postkassen! En av mine favoritter er når Buffy er usynlig og hun plager dama på sosialkontoret. Flytter kaffekoppen, skriver på dataen osv. Og så liker jeg episoden der alt går i loop. Gleder meg til å ta fatt på serien, men tør ikke akkurat nå når jeg har andre ting å gjøre. Regner med jeg kommer til å sitte pal foran tv'en, hehe..
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. mars 2007 #58 Skrevet 15. mars 2007 En av mine favoritter er når Buffy er usynlig og hun plager dama på sosialkontoret. Flytter kaffekoppen, skriver på dataen osv. ← Ja, den var dritkul! :-D
Solskinn Skrevet 15. mars 2007 #59 Skrevet 15. mars 2007 Noen som husker Kendra, forresten? Den andre vampyrjegeren... (Faith var vel den tredje?) Kommer hun tilbake i en senere sesong? ← Kendra dukker vel opp i to ganger, men blir drept av angel i sesong to tror jeg. Det er vel derfro Faith kommer, hun er oppfølgeren til Kendra antar jeg.
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. mars 2007 #60 Skrevet 15. mars 2007 Kendra dukker vel opp i to ganger, men blir drept av angel i sesong to tror jeg. Det er vel derfro Faith kommer, hun er oppfølgeren til Kendra antar jeg. ← Ja, bare at det var Drusilla som kuttet strupen hennes, mens Angel var ond.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå