Gå til innhold

Hei Buffy-fans!

Anbefalte innlegg

Gjest Nattblomst
Skrevet (endret)

Er det flere enn meg som elsker Buffy-serien her?

:sjarmor:

Har sesong 1, 2, 3 og 4 på DVD. Målet er å skaffe meg alle sammen etterhvert. (Det er 7 til sammen, er det ikke?)

Min favorittkarakter i serien er Faith, fordi hun rett og slett er helt rå. Ok, hun sympatiserte med den onde siden og drepte et par mennesker, men likevel... Hva er deres? (Og dette er IKKE mer teit enn de som diskuterer sine favoritter i f.eks Grey`s Anatomy! :ler: )

Endret av Nattblomst
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

JAAA Buffy ruler!! :ler:

Eg er fan og har alle 7 sesongane på dvd - og Angel komplett.

Min favorittkarakter er Druscilla - ho er SÅ creepy, og vakker, som eit lite barn som er skjørt og samstundes splitter pine gal og morbid.

Endret av Badlands
Skrevet

Jeg elsker Buffy, men har dessverre ingen sesonger på dvd. :(

Min favoritt er Spike, self. :sjarmor:

Skrevet

Jeg har sesong 1-6 på DVD hittil - skal snart kjøpe sistesesongen og begynne på Angel etter det.

Min favoritt er Willow. Passe dorky og klønete, men vanvittig kul.

Skrevet (endret)

Buffy er en av favorittseriene, ja! Liker Willow, og selvsagt Spike- hvordan er det mulig å la være...? :sjarmor:

Edit: Leif

Endret av Hobgoblin
Skrevet

Har store planer om å begynne å samle på Buffy og Angel, men først må jeg få bedre råd har ikke så mye å rutte med :tristbla:

Favoritten er selvsagt Spike :sjarmor:

Skrevet

Enda en buffyfan her. Jeg har alle sesongene :) Må si at Spike og Xander er favorittene mine.

Skrevet

Vanskelig med bare EN favoritt. Faith, Angel, Spike, Druscilla..

Skrevet
Er det flere enn meg som elsker Buffy-serien her?

:sjarmor:

Har sesong 1, 2, 3 og 4 på DVD. Målet er å skaffe meg alle sammen etterhvert. (Det er 7 til sammen, er det ikke?)

Min favorittkarakter i serien er Faith. Hva er deres? (Og dette er IKKE mer teit enn de som diskuterer sine favoritter i f.eks Grey`s Anatomy!  :ler: )

Enda en stoooor buffy fan her!!! Har alle sesongene og har sett alle! (Vær klar over at de er billigere på platekompaniet på nett enn i "vanlig" butikk!) Akkurat ferdig med Angel ses 1 nå! Å begynner å få abstinenser (selv om jeg ikke syns Angel er like bra)

Mine favoritter er Spike :hjertesmil: og Willow.

Min favoritt epsiode er: Hush

Gjest Nattblomst
Skrevet (endret)

Hush... er det den superekle med "the gentlemen"? :hår:

Tror dette er den verste Buffyscenen jeg har sett; Giles` venninne Olivia står opp om natten og går ned trappa, kikker ut av vinduet og ser en av the gentlemen gli forbi langt borte i mørket- plutselig kommer et av de superekle trynene glidende rett utenfor ruta, med DET gliset... :hår: Iiiiik!

Og så den lille jenta i drømmen som står i den store, tomme gangen og synger

Can't even shout, can't even cry

The Gentlemen are coming by.

Looking in windows, knocking on doors,

They need to take seven and they might take yours.

Can't call to mom, can't say a word,

You're gonna die screaming but you won't be heard :overrasket: Skummelt.

Endret av Nattblomst
Skrevet

"Hush" ble visst laget ,har jeg hørt, som en reaksjon på kritikk til serien at det enenste som gjorde den bra var dialogen...derfor ble det lagd en "silent episode" ;)

Annen episode som jeg syns er bra er "The body" når Buffy finner moren sin død....

utrolig bra filming i den.

Huff, bare de skumle jeg liker, men en annen en(Tabula rasa) som er morsom er der willow sin "spell" går galt og alle glemmer hvem de er og Giles og Spike tror de er far og sønn :hoppe:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg er også fan :-D Har alle sesongene av både Angel og Buffy på DVD og har sett alle :)

Liker vel Faith og Angel best :)

Skrevet
"Hush" ble visst laget ,har jeg hørt, som en reaksjon på kritikk til serien at det enenste som gjorde den bra var dialogen...derfor ble det lagd en "silent episode"  ;)

Annen episode som jeg syns er bra er "The body"

Heilt enig, min favorittepisode er The Body, fantastisk bra, og veldig interessant å sjå episoden med "comments" der dei forteller om filminga (dette var i allefall eit valg på min dvd).

Hush er en close second for meg, og eg får gåsehud berre av å tenkje på den episoden... Åhhh! :)

Skrevet

Buffy er en fantastisk serie! Jeg har alle sesongene på DVD, og rett som det er setter jeg med ned og ser på en episode eller to enda en gang. :)

Mange bra episoder som er trukket fram her, men min favoritt er "The wish" fra sesong 3. Denne episoden viser hvor mye Sunnydale faktisk har å takke Buffy for, og ikke minst er det en hyllest til the Scocbies, for vi får se hvordan Buffy hadde blitt uten dem. Syns det er en veldig rørende episode.

Den beste karakteren er selvfølgelig Spike!

Skrevet

Buffy er kjekt, det; vi har hele serien på DVD, jeg har ikke rukket å se 7. sesongen ennå, men det blir vel i løpet av seinvinteren tenker jeg.

Skrevet

Heilt enig, min favorittepisode er The Body, fantastisk bra, og veldig interessant å sjå episoden med "comments" der dei forteller om filminga (dette var i allefall eit valg på min dvd).

Takk for tipset! Det skal jeg sjekke ut :klappe:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg er enig i Hush og The Body.

Liker også den episoden med skoleballet rett etter det ble slutt mellom Buffy og Angel, og Angel kommer og danser med Buffy. Må innrømme at jeg begynte å gråte første gang jeg så den :sjenert: Syns også den episoden hvor Faith og Buffy bytter kropp er ganske kul, hvertfall når Faith (i Buffys kropp) står foran speilet og "etterligner" Buffy "You can't do that, cause it's BAD!" :ler:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Ups, avslørt :rodme:

Joda, har alle sesongene, jeg. Og har sett episodene mange ganger. En god stund siden jeg har sett noe nå da. Favorittkarakterer: Buffy, Angel og Spike.

Skrevet

Uten å avsløre for mye for dei som ikke har sett siste sesong ennå, men jeg stooor gråt

i siste episode av serien både pga av innhold og det at det ikke var flere episoder igjen :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...