Gjest Grått slips Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Hva synes dere om smykker som ser ut som diamanter, perler og gull som ikke er det? Pleier dere å bruke det? Endret 27. februar 2007 av Grått slips
gizmoo Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Ja hvorfor ikke? Da kan man bytte det ut ofte. Har en hel hau av juggel hjemme fra HM jeg. Kjekt når man skal ut på byn så slipper man å miste noe ekte.... Liker best de ekte smykkene mine da. Det er de jeg bruker mest i hverdagen.
Karamba Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Elsker juggel! Kjøpe masse smykker på H&M, Glitter, osv... Ekte vare er heller ikke å forakte, men med det utvalget en har av juggel så er mulighetene så mange...
Gjest Talula Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Hva synes dere om smykker som ser ut som diamanter, perler og gull som ikke er det? Pleier dere å bruke det? ← Jeg bruker en del "juggel", men det ser ikke ut som "juggel" Man skal være ganske god for å se, iallefall på litt avstand, at det definitivt er uekte. Skulle gjerne hatt ekte vare, men det er jo mye dyrere, og dessuten er det mye fin "juggel"
Susannah Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Oh, yes - elsker juggel! Er jo mye gøyere da, kan ha masse forskjellige smykker til alle anledninger, det hadde jeg ikke akkurat hatt råd til hvis det skulle være ekte vare. Synes det er fint, jeg!
snooops Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Hater juggel og alt som ikke er ekte. Ville ikke tatt det på meg for alt i verden!
Quirky Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har en tendens til å få allergiske reaksjoner av juggel, spesielt ørepynt. Jeg holder meg til ekte vare.
Gjest Elfrida Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Det er my fint i juggel, jeg liker feks pilgrim og arts & crafts. Gull og diamanter er sjelden verdt pengene spør du meg, og de smykkene er ofte veldig konservative og klassiske, da er det mye morsommere å kunne variere. Hvor går grensen mellom ekte og juggel forresten? Jeg har et smykke i sølv med vulkanske steiner, juksekrystaller og perlemor; er det juggel? Og hva med juksediamanter og kulturperler.
gizmoo Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Ja det er mye fint juggel, men syns det er mye fint ekte også jeg.... Syns ikke de ekte smykkene er så konservative og kjedelige lenger. Liker selv ganske store og glitrende smykker, og syns det fins mange slike ekte... Men har ikke noe i mot å bruke juggel. Bruker begge deler. Men jeg betaler heller 500 kr for et ekte smykke enn et juggel smykke. Men syns juggel er vel og bra: Det fins vel ikke noe bedre enn å kunne kjøpe matchende kjede og øredobber til hver nye topp når man skal ut f.eks? Er veldig opptatt av at smykkene skal matche klærne, og ting må være gjennomført...Derfor er HM en veldig bra ting syns jeg
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Jeg synes "juggel" fungerer veldig bra, men det er selvsagt litt ekstra stas med noe ekte. Synes HM og Accessorize har mye fint "juggel"
-frøya- Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Har masse juggel, liker det veldig godt...Også er det så greit å kunne kjøpe nytt hver gang jeg kjøper meg nye klær..
Rexina Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Jepp, elsker det Det er litt rart med meg, for jeg har mye juggel og noe ekte. Fikk et ekte diamant-kjede til konfirmasjonen min, men synes den var litt i minste laget, så jeg foretrekker uekte krystaller (som ser ut som diamanter) Men for meg har egentlig smykkene jeg går med veldig personlig preg, så jeg går med juggel-kjeder jeg har fått av venner for eks, enn dyre kjeder jeg har kjøpt selv. Føler da at det ikke blir like personlig av en eller annen grunn.
S10nemor Skrevet 6. mars 2007 #13 Skrevet 6. mars 2007 Elsker "stæsj" - ekte eller uekte - bare det er fint
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. mars 2007 #14 Skrevet 6. mars 2007 Det er my fint i juggel, jeg liker feks pilgrim og arts & crafts. Gull og diamanter er sjelden verdt pengene spør du meg, og de smykkene er ofte veldig konservative og klassiske, da er det mye morsommere å kunne variere. ← Akkurat dette skulle jeg skrive. Jeg syns det er stor forskjell på HM og Arts & Crafts og Pilgrim. Vil også heller ha mer uekte å variere i, enn å gå med de samme, dyre smykkene hele tiden. Jeg bruker smykker avhengig av hva jeg har på meg, og har ingen smykker jeg alltid går med (bortsett fra forlovelsesringen). Tenker heller ikke så mye på at det er juggel, da utgangsunktet for meg ikke er hvorvidt det er ekte eller ikke, men hvordan det ser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå