Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Hvorfor ikke, vil jeg spørre. Ja, hvofor ikke? Litt blod skader vel ingen.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Ja, hvorfor ikke? Så lenge den man har sex med ikke syns det er ekkelt, så.
Gjest mela Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Det er ikke alle som føler seg særlig attraktive eller i humør for sex når de har mensen. Eller bare synes det er ekkelt. I tillegg kan menssmerter ødelegge.
Gjest Vidvandre Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg sier alltid i fra om at jeg har mensen fordi det er ikke alle gutter som syntes det er noe digg Men hvis jeg er i humør til sex og gutten vil er jeg med jeg, tross blodet
Gjest Eir Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 For min del er det magesmertene som gjør at jeg takker nei.
Wildy Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Blodet er ikke det største problemet for meg. Men det at jeg blir øm i hele underlivet og delvis småkvalm legger en alvorlig demper på lysten......
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Jeg sier alltid i fra om at jeg har mensen fordi det er ikke alle gutter som syntes det er noe digg Men hvis jeg er i humør til sex og gutten vil er jeg med jeg, tross blodet ← Her også!
Gjest baby-E Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 For min del er det magesmertene som gjør at jeg takker nei. ← slik er det her også.
Solskinnsbolla Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 vond og øm i mage og underliv kramper kroppen er treigere enn før sopp men sett bort i fra dette, er det helt ok med sex... hvis gutten ikke bryr seg om fargen...
Gjest Bdog Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Hvorfor ikke, vil jeg spørre. Ja, hvofor ikke? Litt blod skader vel ingen. ← 3. Mosebok, 20:18 Den som ligger hos en kvinne som har menstruasjon, og har samleie med henne, han har avdekket hennes kilde, og hun har blottet sin blodkilde. De skal begge utryddes av sitt folk. Derfor.
Solskinnsbolla Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 3. Mosebok, 20:18 Den som ligger hos en kvinne som har menstruasjon, og har samleie med henne, han har avdekket hennes kilde, og hun har blottet sin blodkilde. De skal begge utryddes av sitt folk. Derfor. ← hva er "hennes kilde"... og hvorfor skal paret utryddes av den grunn? sitter jeg på en gullgruve jeg ikke må vise til noen menn i verden??
veruca Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 3. Mosebok, 20:18 Den som ligger hos en kvinne som har menstruasjon, og har samleie med henne, han har avdekket hennes kilde, og hun har blottet sin blodkilde. De skal begge utryddes av sitt folk. Derfor. ← Og videre: "I skal ikke rundskjære eders hår; heller ikke skal du klippe ditt skjegg kort."
Søtnos Skrevet 27. februar 2007 #13 Skrevet 27. februar 2007 De første dagene har jeg for vondt. Men etter det er jeg fullt med, får så sinnsykt deilige orgasmer i mens perioden jeg
*Mocca* Skrevet 27. februar 2007 #14 Skrevet 27. februar 2007 Fordi jeg rett og slett føler meg rimelig uggen de dagene,, vondt, ømt... Og hovedsaken er jo at har man ikke lyst så har man ikke lyst, men såklart er jo lov å spørre om det er fordi damen ikke har lyst eller om hun tror mannen ikke vil av den grunn....
Gjest glamourgirl Skrevet 27. februar 2007 #15 Skrevet 27. februar 2007 Har ikke noe problem med å ha sex når mensen, hvis ikke han har problemer med det. Jeg får gode orgasmer, og har mensen kortere.
Gjest Bdog Skrevet 27. februar 2007 #16 Skrevet 27. februar 2007 hva er "hennes kilde"... og hvorfor skal paret utryddes av den grunn? sitter jeg på en gullgruve jeg ikke må vise til noen menn i verden?? ← Sorry. Er denne mer forståelig? 3. Mosebok, 20:18, moderne versjon Den som knuller ei kjerring som har mensen, han har sett fitta hennes, og hu har vist den fram. De skal begge drepes.
Gjest niomi Skrevet 27. februar 2007 #17 Skrevet 27. februar 2007 Akkurat som Søtnos, er jeg ekstra følsom når jeg har mensen. Noen måneder vil jeg ikke ha sex da, for jeg føler meg oppblåst og kvisete, og har sinnsykt hovne bryster (AUAU). Andre perioder har jeg gjerne sex, men ikke før jeg er nydusjet. Dessuten må jeg være 100% sikker på han jeg skal ha sex med.
Solskinnsbolla Skrevet 27. februar 2007 #18 Skrevet 27. februar 2007 Sorry. Er denne mer forståelig? 3. Mosebok, 20:18, moderne versjon Den som knuller ei kjerring som har mensen, han har sett fitta hennes, og hu har vist den fram. De skal begge drepes. ← Ojsann
Gjest *Tara* Skrevet 27. februar 2007 #19 Skrevet 27. februar 2007 Det går veldig fint an å ha sex uten å ha samleie - mensen har aldri vært noen hindring for sex .. Men samleie klarer jeg meg veldig fint uten når jeg har mensen ..
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #20 Skrevet 27. februar 2007 Men hva med de som knuller uten mens? Synes ikke fitta da...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå