Gå til innhold

"Jeg kan ikke jeg har mensen"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke, vil jeg spørre.

Ja, hvofor ikke?

Litt blod skader vel ingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Så lenge den man har sex med ikke syns det er ekkelt, så.

Skrevet

Det er ikke alle som føler seg særlig attraktive eller i humør for sex når de har mensen. Eller bare synes det er ekkelt. I tillegg kan menssmerter ødelegge.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Jeg sier alltid i fra om at jeg har mensen fordi det er ikke alle gutter som syntes det er noe digg ;) Men hvis jeg er i humør til sex og gutten vil er jeg med jeg, tross blodet :P

Skrevet

For min del er det magesmertene som gjør at jeg takker nei.

Skrevet

Blodet er ikke det største problemet for meg. Men det at jeg blir øm i hele underlivet og delvis småkvalm legger en alvorlig demper på lysten......

Skrevet
Jeg sier alltid i fra om at jeg har mensen fordi det er ikke alle gutter som syntes det er noe digg ;) Men hvis jeg er i humør til sex og gutten vil er jeg med jeg, tross blodet :P

Her også!

Skrevet
For min del er det magesmertene som gjør at jeg takker nei.

slik er det her også.

Skrevet

vond og øm i mage og underliv

kramper

kroppen er treigere enn før

sopp

men sett bort i fra dette, er det helt ok med sex... hvis gutten ikke bryr seg om fargen...

Skrevet
Hvorfor ikke, vil jeg spørre.

Ja, hvofor ikke?

Litt blod skader vel ingen.

3. Mosebok, 20:18

Den som ligger hos en kvinne som har menstruasjon, og har samleie med henne, han har avdekket hennes kilde, og hun har blottet sin blodkilde. De skal begge utryddes av sitt folk.

Derfor.

Skrevet

Den som ligger hos en kvinne som har menstruasjon, og har samleie med henne, han har avdekket hennes kilde, og hun har blottet sin blodkilde. De skal begge utryddes av sitt folk.

Derfor.

hva er "hennes kilde"... og hvorfor skal paret utryddes av den grunn? sitter jeg på en gullgruve jeg ikke må vise til noen menn i verden?? :ironi:

Skrevet

Derfor.

Og videre:

"I skal ikke rundskjære eders hår; heller ikke skal du klippe ditt skjegg kort."

Skrevet

De første dagene har jeg for vondt. Men etter det er jeg fullt med, får så sinnsykt deilige orgasmer i mens perioden jeg :sjenert:

Skrevet

Fordi jeg rett og slett føler meg rimelig uggen de dagene,, vondt, ømt...

Og hovedsaken er jo at har man ikke lyst så har man ikke lyst, men såklart er jo lov å spørre om det er fordi damen ikke har lyst eller om hun tror mannen ikke vil av den grunn....

Gjest glamourgirl
Skrevet

Har ikke noe problem med å ha sex når mensen, hvis ikke han har problemer med det. Jeg får gode orgasmer, og har mensen kortere.

Skrevet
hva er "hennes kilde"... og hvorfor skal paret utryddes av den grunn? sitter jeg på en gullgruve jeg ikke må vise til noen menn i verden?? :ironi:

Sorry. Er denne mer forståelig?

3. Mosebok, 20:18, moderne versjon

Den som knuller ei kjerring som har mensen, han har sett fitta hennes, og hu har vist den fram. De skal begge drepes.

Skrevet

Akkurat som Søtnos, er jeg ekstra følsom når jeg har mensen. Noen måneder vil jeg ikke ha sex da, for jeg føler meg oppblåst og kvisete, og har sinnsykt hovne bryster (AUAU). Andre perioder har jeg gjerne sex, men ikke før jeg er nydusjet. Dessuten må jeg være 100% sikker på han jeg skal ha sex med.

Skrevet
Sorry.  Er denne mer forståelig?

3. Mosebok, 20:18, moderne versjon

Den som knuller ei kjerring som har mensen, han har sett fitta hennes, og hu har vist den fram. De skal begge drepes.

Ojsann :legrine:

Skrevet

Det går veldig fint an å ha sex uten å ha samleie - mensen har aldri vært noen hindring for sex .. Men samleie klarer jeg meg veldig fint uten når jeg har mensen ..

Skrevet

Men hva med de som knuller uten mens? Synes ikke fitta da...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...