Gå til innhold

Har du vært syk i høst/vinter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten sitter folk på do med bøtte mellom beina, eller så ligger de rett ut med influensa eller annet. Selv har jeg ikke vært syk siden... jeg husker ikke. Hva med deg?

Gjest *Magica*
Skrevet

Nei, utrolig nok ikke. Har barn i barnehage og skole, og er i kontakt med veldig mange i jobben, så det er nesten litt for godt til å være sant at ingen av oss har vært dårlige ennå.

Skrevet

Nei, jeg pleier ikke å få influensa eller omgangssyke. Har hatt influensa bare én gang i hele mitt liv og det er 17 år siden.

Skrevet
Nei, jeg pleier ikke å få influensa eller omgangssyke. Har hatt influensa bare én gang i hele mitt liv og det er 17 år siden.

Angående influensa tror jeg det er nøyaktig like mange år siden jeg hadde det. Har peid å bli forkjøla, men denne vinteren har jeg bare vært frisk.

Skrevet

Fysisk i grei form (kun kvalm og borti UVI), men psyken er som alltid til helvete når det er vinter.

Forkjølelse og omgangssyke har jeg sluppet unna.

Skrevet

Influensa har jeg kun hatt en gang i mitt liv og det er 20 år siden.

Har nettopp vært igjennom en skikkelig runde med omgangssyke. Den første på veldig mange år. Pleier å ha en forkjølelse pr. vinter men den har heldigvis uteblitt de siste årene.

Skrevet

Jeg har vært syk, og det er første gang på jeg vet ikke hvor lenge. Hverken jeg eller samboeren min pleier å være syke, men denne vinteren har vi faktisk fått det begge to.

Skrevet

Her har både ungene og jeg hatt omgangssyke og influensa. Jobber på barneskole, og der har "alle" hatt omgangssyke. Far i huset har vært heldig og sluppet unna begge deler.

Skrevet

Her var det ikke enkelt å svare på pollen, gitt, for jeg har vært forkjølet i hele vinter (luftveisinfeksjon), og hadde influensa og omgangssjuken samtidig. (Da føler man seg på topp, liksom - man har vondt i hele kroppen og feberfantasier mens man konstant renner på do og sitter med hodet nedi ei bøtte...)

Skrevet

Eg har òg hatt begge deler. Trudde eg var immun mot omgangssjuka, for med mine 30 år har eg ALDRI hatt det før, aldri kasta opp pga sjukdom, aldri hatt diaré i mitt liv. Og så kom det no gitt :forvirret:

Skrevet

Her burde man hatt muligheten til flere alternativer :ler:

Vi har hatt alt denne vinteren :sur:

Skrevet

Har fått influensasymptomer nå, ellers intet annet.

Skrevet

Jaaaa! Influensaen kastet seg over meg på søndag. Kan ikke huske sist jeg var borti noe sånt. Forkjølelse, ja, men influensa: nei. Ganske kjipt når man har vært eplekjekk i så mange år, og bebudet at "den slags biter ikke på meg". Får vel tygge i meg de ordene nå.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Nei. Er sjelden syk. Influensa er det mange år siden jeg har hatt. Ble matforgifta på ferie rundt nytt år, men regner ikke det som sykdom på den måten (hadde spist rå tunfisk av alle ting, dum som jeg var).

Gjest Tessmira
Skrevet

Ja, jeg har hatt omgangssjuken og nå begynner jeg å bli forkjøla..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...