Eventyr Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Innen områdene: -personlig utvikling, inkl psykologi/mentalitet -sosial dynamikk, inkl ineraksjonen mellom mann og kvinne -trening og kosthold -diverse andre ting Prøver ikke å være hoven her, men jeg er virkelig rå på dette. Jeg vil bruke min kunnskap til å hjelpe andre. Spør i vei om dere lurer på noe.
Gjest Tyr Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Hei, velkommen hit. Er det for godt til å være sant, så er det som oftest det.
Gjest *Magica* Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Det er bruk for deg her, Eventyr! Da lurer jeg på: 1) Hvordan skal jeg oppnå maksimal personlig utvikling? 2) Bør jeg være fornøyd med mannen min? 3) Hvordan blir jeg slank, helst i løpet av en måned? 4) Er det rart det blir krig i verden? 5) Hva skal jeg ha til middag i morgen? *venter på svar*
Gjest Tyr Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 *finne frem noen salte nøtter* ..dette vil jeg følge med på. Kan jeg komme med noen kvalifiserte gjettninger, *Magica* ?
Gjest *Magica* Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Ja, orakelet er tydeligvis bissi, så...
mayomai Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Neimen så hyggelig! Jeg som alltid har trodd jeg er det eneste! Men siden du ikke svarer oppfordrer jeg herved alle å hendvende seg til meg i stedet for. Det er et bedre valg. Dette kan jeg si med sikkerhet, jeg er da et orakel!
Eventyr Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2007 Ah, folkens, dere er så deterministiske. Jeg mener da ingen vondt og jeg ville aldri svart på noe jeg ikke hadde kunnskap om. Min intensjon er bare å hjelpe. Og det er ikke tid til alle heller, men magica, jeg skal prøve: Da lurer jeg på: 1) Hvordan skal jeg oppnå maksimal personlig utvikling? Start med å finne ut HVA ER DET DU VIL, og på hvilke områder? Når du vet dette kan du starte en prosess med fokus på læring. Det er omtrent så kort som det går an å beskrive det ut i fra hvor generellt spørsmålet ditt er. 2) Bør jeg være fornøyd med mannen min? Da må du fortelle mer. Jeg skjønner at du spør for å understreke det faktum at jeg ikke KAN svare på alt i denne verden. 3) Hvordan blir jeg slank, helst i løpet av en måned? Vel, ting tar tid. Ikke vet jeg hvor overvektig du er, men om du skriver litt om hvordan du lever (spiser + fysisk aktivitet) så kan jeg gi deg mer tips en du klarer å takle. 4) Er det rart det blir krig i verden? Nei. Folk flest er mer opptatt av å gjøre rett enn å finne en fredelig løsning. Vi trenger en bevist forandring i mentalitet for å sammen dekke folks grunnleggende behov her i verden. 5) Hva skal jeg ha til middag i morgen? Igjen, nå er du bare vanskelig. :D
miow Skrevet 28. februar 2007 #10 Skrevet 28. februar 2007 Prøv deg på denne: Hvordan i svarte skal jeg klare å konsentrere meg om skolearbeidet mitt når jeg er sint, frustrert, lei meg og kanskje litt forelska? Forbanna tilfeldigheter
Eventyr Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. februar 2007 Orakelet, hva har jeg spist i dag? ← Det kan jeg ikke vite, men jeg tipper at du har spist en stor posjon søppel? Prøv deg på denne: Hvordan i svarte skal jeg klare å konsentrere meg om skolearbeidet mitt når jeg er sint, frustrert, lei meg og kanskje litt forelska? Forbanna tilfeldigheter ← Oi, den er kjip. Hva er årsakene til at du er: -sint -frustrert -lei deg Og i hvem er du forelska? Hvordan henger det sammen?
miow Skrevet 28. februar 2007 #12 Skrevet 28. februar 2007 sint, frustrert og lei meg = familieproblemer utenfor min kontroll. Forelska, eventuelt betatt av en som for så vidt viser interesse men som er litt vanskelig. Enda mer stresset fordi jeg føler alle andre gjør alt så mye bedre enn meg når det kommer til denne studieoppgaven. hurra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå