chanell Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg 4 kvartetten med nymphea øyenskyggene fra chanel. Synes det ser ut som en av øyenskyggene er litt rød/rosa stemmer det? Er det noen her som har disse skyggene? fornøyde?
MBelucci Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 jeg har chanel sine 4 kvart.skygger.Og jeg er veldig fornoyd.De er litt harde i konsistensen.Jeg har fargen spices og Golden Eyes blandt annet.
chanell Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har andre farver i den 4-kvartetten til chanel, bare lurer på om hva dere synes om farvene til nymphea?
Gjest Miss.Chanel Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 (endret) nymphea er mitt favoritt skrin. Meget bra. Brun er kjempefin, grønn bruker jeg ta litt oppå den brune, så er det rød som blir til "gull" når man tar den på, En cremefarget som er fin "highligter" . Alle kan mikses og liker alle 4 fargene godt. Annbefales. Endret 27. februar 2007 av Miss.Chanel
Philippa Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Har den jeg også, og er veldig fornøyd med den. Jeg bruker ofte den grønne eller røde over den brune, og den lyse som base.
chanell Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2007 Da tror jeg at det blir til at jeg kjøper meg denne, den brune så veldig fin ut.
Rexina Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har Nymphea og de skyggene er veldig fine. Det er en peach farge der ja, som er veldig fin på sommeren. Den brune er litt for mørk til meg (er blind i håret) så den bruker jeg bare i globallinjen og helst med den offwhite som bace. De er veldig fine synes jeg i alle fall. Alle (untatt den brune) er nå brukt opp, så det sier litt
Gjest Blanca Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 (er blind i håret) ← Måtte bare le litt av denne... Jeg liker også Nymphea godt, den har vært en årelang favoritt. Den grønne er veldig fin til solbrun hud, den rød/rosa er fin til blå øyne, den brune er helt grei men ligner på mange andre brune og den lyse er en fin base.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå