Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg 4 kvartetten med nymphea øyenskyggene fra chanel. Synes det ser ut som en av øyenskyggene er litt rød/rosa stemmer det? Er det noen her som har disse skyggene? fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har chanel sine 4 kvart.skygger.Og jeg er veldig fornoyd.De er litt harde i konsistensen.Jeg har fargen spices og Golden Eyes blandt annet.

:tommelsmil:

Skrevet

Jeg har andre farver i den 4-kvartetten til chanel, bare lurer på om hva dere synes om farvene til nymphea?

Gjest Miss.Chanel
Skrevet (endret)

nymphea er mitt favoritt skrin. Meget bra.

Brun er kjempefin, grønn bruker jeg ta litt oppå den brune, så er det rød som blir til "gull" når man tar den på, En cremefarget som er fin "highligter" . Alle kan mikses og liker alle 4 fargene godt.

Annbefales.

Endret av Miss.Chanel
Skrevet

Har den jeg også, og er veldig fornøyd med den. Jeg bruker ofte den grønne eller røde over den brune, og den lyse som base.

Skrevet

Da tror jeg at det blir til at jeg kjøper meg denne, den brune så veldig fin ut.

Skrevet

Jeg har Nymphea og de skyggene er veldig fine. Det er en peach farge der ja, som er veldig fin på sommeren. Den brune er litt for mørk til meg (er blind i håret) så den bruker jeg bare i globallinjen og helst med den offwhite som bace. De er veldig fine synes jeg i alle fall. Alle (untatt den brune) er nå brukt opp, så det sier litt :)

Skrevet
(er blind i håret)

:ler: Måtte bare le litt av denne...

Jeg liker også Nymphea godt, den har vært en årelang favoritt. Den grønne er veldig fin til solbrun hud, den rød/rosa er fin til blå øyne, den brune er helt grei men ligner på mange andre brune og den lyse er en fin base.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...