Gjest Tangerine Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hei Huden min har lett for å tilstoppe seg og bli uren, og jeg tenker at det kanskje har noe med produktene jeg bruker på huden og. Så jeg har tenkt å kjøpe nytt. Trenger tips til: - Ansiktskrem - Foundation (middels dekkende, og heelst flytende) - Bodylotion - Body scrub - Ansiktsvann(vet ikke hva det heter, men sånn flytende sminkefjerner-greie..)/våtservietter Produktene må ikke inneholde mineraloljer, lanolin og andre stoffer som tilstopper porene, og helst så må de være parfymefrie og. Ikke dufte alt for tungt hvertfall. Og jeg orker ikke å styre med å handle på nettet. Har dessuten ikke alt for god råd, så dere trenger ikke å anbefale dermalogica, md, id, o.l. merker. For det kjøper jeg ikke uansett. Sikkert umulig når jeg er så kresen, men har du noen tips, så kom med dem! =) Edit: - Trenger også tips til en håndkrem som er parfymefri/lukter svært svakt. :D Men den kan inneholde mineraloljer osv. da. Endret 26. februar 2007 av Cardigan
ehv61 Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Du bør absolutt ikke ha noe som inneholder mineralojer,sd alkoholer,eller lanolin. jeg bruker bare Dermalogica og er kjempefornøyd.Gå in på minhud.no og ta en titt
ehv61 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Beklager,jeg anbefalte dermalogica uten å lese hele meldinga di. Men jeg tør ikke handle i parfymerier mer fordi de tingene inneholder så mye rart.Føles tryggere å kjøpe produkter hos en hudpleier.
Prinsesse på erten Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg vil ikke anbefale deg å bruke heldekkende (eller middels dekkende) foundation. Det gjør at huden din ikke "får puste" og kan være en medvirkende årsak til uren hud. Hvis du bruker det idag, ville jeg testet ut hvordan huden min ble med en liten pause fra foundation. Endret 27. februar 2007 av Prinsesse på erten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå