Gå til innhold

Hva skulle jeg gjort uten make up store :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult, den må jeg prøve. Kanskje jeg finner meg ett dekkende pudder også der, som jeg kan ha over :sexy:

Skrevet

Men jeg ser det er for fet/blandingshud, så jeg bare lurte på om det er veldig uttørkende? Dekker det mye? Ser det er antibakterielt, og det er jo bra (har så utrolig lett for å få kviser :sur:

Skrevet

Får man ikke kjøpt dette på nett?

Skrevet
Det vil jeg absolutt tro at du gjør :)

Ja, håper det, hadde helt glemt at de hadde foundation o.l jeg :sminkedokke:

Gjest Deception
Skrevet
Får man ikke kjøpt dette på nett?

Nei, ikke så vidt jeg vet. Jeg er også fornøyd med Make Up Store foundation, så lenge huden min ikke er ørken-tørr. Jeg har den vanlige, som heter Liquid Foundation. Fargene er veldig naturlig, og den forsvinner nesten. Dekkevnen er litt mer enn jeg normalt bruker, men det går fint så lenge jeg er nøye med å bruke veldig lite.

@Lola: Kanskje denne kunne være noe for deg? Den virker i hvertfall å være temmelig dekkende. Så kan du fiksere med løst pudder etterpå, så blir resultatet helt matt. Løspudderet fra Make Up Store er veldig bra til å fiksere sminke med.

Gud, nå høres jeg ut som en reklame, her. :ler: Men etter at jeg "oppdaget" Make Up Store/flyttet til et sted hvor jeg har en butikk innen gangavstand, har jeg knapt kjøpt annen sminke.

Gjest Deception
Skrevet

Forresten: Har noen prøvd noen av mascaraene derfra? De frister meg, og er jo nesten på samme prisnivå som L'Oreal og co.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...