Gjest Keycha Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 http://www.makeupstore.se/dkda/products/ba...oundation/cream Vil absolutt anbefale denne foundationen! Måtte bare dele den med dere for jeg er så utrolig fornøyd. Den sitter helt perfekt og konsitensen er helt heeerlig. Lenge leve make up store
Lola83 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Kult, den må jeg prøve. Kanskje jeg finner meg ett dekkende pudder også der, som jeg kan ha over
Gjest Keycha Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Det vil jeg absolutt tro at du gjør
Rexina Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Men jeg ser det er for fet/blandingshud, så jeg bare lurte på om det er veldig uttørkende? Dekker det mye? Ser det er antibakterielt, og det er jo bra (har så utrolig lett for å få kviser
Lola83 Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Det vil jeg absolutt tro at du gjør ← Ja, håper det, hadde helt glemt at de hadde foundation o.l jeg
Gjest Deception Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Får man ikke kjøpt dette på nett? ← Nei, ikke så vidt jeg vet. Jeg er også fornøyd med Make Up Store foundation, så lenge huden min ikke er ørken-tørr. Jeg har den vanlige, som heter Liquid Foundation. Fargene er veldig naturlig, og den forsvinner nesten. Dekkevnen er litt mer enn jeg normalt bruker, men det går fint så lenge jeg er nøye med å bruke veldig lite. @Lola: Kanskje denne kunne være noe for deg? Den virker i hvertfall å være temmelig dekkende. Så kan du fiksere med løst pudder etterpå, så blir resultatet helt matt. Løspudderet fra Make Up Store er veldig bra til å fiksere sminke med. Gud, nå høres jeg ut som en reklame, her. Men etter at jeg "oppdaget" Make Up Store/flyttet til et sted hvor jeg har en butikk innen gangavstand, har jeg knapt kjøpt annen sminke.
Gjest Deception Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Forresten: Har noen prøvd noen av mascaraene derfra? De frister meg, og er jo nesten på samme prisnivå som L'Oreal og co.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå