Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy for en ekkel film. Jeg har sett det som har vært av såkalte "ekle" filmer de siste årene, inkludert saw-trioen. Men denne her tok kaka!

Nesten så det er første gangen jeg virkelig angrer på å ha sett en film... blæææh!

Videoannonse
Annonse
Gjest Tessmira
Skrevet

Takk for tips, da må jeg få sett den :-D

Skrevet

Har sett saw filmene jeg også, men i motsetning til disse SUGDE hostel. Ble helt utrolig skuffet over hvor dårlig den filmen var. :hakeslepp::kvalm:

NB! Om du derimot tror (i likhet med filmskaperen) at alle europeiske jenter går sammen nakne rundt på rommene sine hele dagen, med noen putekriger innimellom......DA er dette kanskje filmen for deg.

Gjest DyneTryne
Skrevet

bare pupper og rumpe og blod :Gjesp:

Hva i alle dager dro de tarantino inn i dette mølet etter??

Skrevet

NB! Om du derimot tror (i likhet med filmskaperen) at alle europeiske jenter går sammen nakne rundt på rommene sine hele dagen, med noen putekriger innimellom......DA er dette kanskje filmen for deg.

Det er helt tilsiktet at den er såpass klisjéfylt i begynnelsen, spør du meg. Den luller deg inn i troen på at dette er nok en fjern skildring av europeere sett med amerikanske øyne, og du tror at den skal være kjedelig og ufarlig, før det kommer til et skille hvor bildene blir kaldere og virkeligheten jævlig og uvirkelig.

Skrevet

Grei nok der og då, men ikkje (for min del) ein film som eg har tenkt ett sekund på etter eg såg han.

Gjest silkesvarten
Skrevet

har sett filmen ja. men jeg ble så skuffa.......

synest ikke det var noen bra film.. bare ekkel..... og når den er bare ekkel så gjør ikke det en film bra....

Gjest grønnsåpe
Skrevet

Har sett den ja. Synes den var skikkelig ekkel jeg. Ikke skummel-ekkel, men kvalm-ekkel. Tortur er ikke helt min greie.

Gjest Kaya83
Skrevet

Veldig predictable, ikke ekkel i det hele tatt.. Det eneste som er ekkelt er når han klipper av hun jenten øyet og det renner gult ut.. Jeg ble skuffet!

Skrevet

Jeg liker skumle filmer, thrillere har gått ned på høykant her i gården. Men hostel var rett og slett ekkel. Selve konseptet var jo greit nok, og poenget med å skildre fortellinga sånn som Tarantino gjør er egentlig veldig bra. Filmen snur jo plutselig på hælen, og generelt sett liker jeg sånt :)

Men jeg trengte ikke å se alt det blodet, øyet som ble klippet av - alle mulige måter å torturere folk på, jeg ble rett og slett kvalm.

Men det er vanskelig å sette fingeren på nøyaktig hva det var med denne som gjorde meg kvalm, saw-filmene er jo ganske blodige de også, og de likte jeg faktisk... kanskje denne ikke var spennende nok? Eller mistet poenget oppi all sagingen og borringen?

Æsj ihvertfall.

Skrevet

Men jeg lurer på hvor han har fått det fra at det renner gult ut når man klipper av øyet til folk? Gjør det det? :klø:

Gjest StockDama
Skrevet

nå var øyet hennes brent på forhånd, så kan hende det hadde nådd p bygge opp en del puss innen han fikk gjort noe med det.

Uansett, filmen var helt ok, om man ikke ser etter den store handlingen og heller bare vil se på noe lettere fortsyrrende med menneskets natur.

Skrevet

Jeg har hørt et sted at den er bygd på en sann historie. Hva som er ant vet jeg ikke. Men mennesker er gale nok til å finne på hva som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...