Gjest KaffeogLe Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 gjennom hele forholdet vårt har jeg sliti med sexlysten. synes det er en del ting han gjør som irriterer meg, og hvordan han er sexuelt som er kjedelig- han klarer ofte å ikke tenne meg- innsatsen er dårlig ofte... han elsker meg, men han bruker ikke tid til å bli kjent med kroppen min- han spør aldri hva jeg liker og hva han kan gjøre for meg... (dette kan ha utviklet seg til en dårlig sirkel) han har ikke mye erfaring- og jeg føler at den "for gitt" holdningen han har til min tenning, kommer av at han ikke skjønner kvinners sexliv. føler ikke at han ikke bryr seg, men han skjønner ikke. jeg har prøvd å snakke om det, jeg har hinta, jeg har vist han i senga, jeg har gått foran som et godt eksempel, jeg har stolt på han, jeg har tatt ansvar... alt! alt foruten å snakke om det: hvorfor er det så jævla vanskelig å snakke om det?! og hvorfor spør han ikke noe for å bli kjent med meg?! jeg sier om igjen og om igjen, at jeg vil bli knulla, at jeg vil at han skal forføre meg, at han skal ville klare å få kontroll på meg og gjøre meg våt og vill, men allikevel gjør han det ikke? jeg skjønner det ikke... og ikke får han orgasme når jeg suger han heller! så noe gjør vel jeg feil også... generelt får han orgasme kun i en stillling...
Gjest KaffeogLe Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Det jeg lurer litt på, det jeg spør om: kan det være at det ER HAN som hindrer vårt sexliv i å blomstre, kan det være HAN som legger bånd på seg- og oss- kan det være han som gjør at JEG ikke blir kåt? Eller må alltid et problem i senga være begges "feil"? for jeg føler at jeg gir og kommer med forslag og drar i trådene- men det stopper alltid opp!- det kommer ikke lengre- jeg er like ulysten! Hilsen KaffeogLe :kaffe:
Gjest Bdog Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Dette er det vanlige problemet menn har med kvinner som oppfører seg som potetsekker. Naive feminister pleier som oftest å gi disse mennene råd om å gjøre mer husarbeid Jeg skal ikke gjøre det. Hvis du har prøvd "alt", får du neppe et bedre sexliv med ham. Men du sier jo selv at du ikke har snakket med ham. Da er det vel opplagt hva det neste er du må gjøre. Hvis det ikke hjelper å snakke med ham, må du innse at dere rett og slett ikke er seksuelt kompatible. Du har en lyst og en interesse han ikke har.
forelzka Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Min mann hadde ikke så mye erfaring og var ikke drømmemannen i senga den gangen vi ble i lag. Men jeg viste han vei I begynnelsen ble han ganske oppgitt og utålmodig når jeg stoppet han for å vise hvordan jeg heller ville ha det, men med å roe han ned og nyyyyyte ble alt så mye bedre. I dag har jeg verdens beste elsker
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 jeg sier om igjen og om igjen, at jeg vil bli knulla, at jeg vil at han skal forføre meg, at han skal ville klare å få kontroll på meg og gjøre meg våt og vill, men allikevel gjør han det ikke? jeg skjønner det ikke... ← Har du forklart HVORDAN han skal få til dette, eller ønsker du at han skal finne det ut selv? Eller er det det at du heller ikke er sikker på hvordan det skal være? Hvordan skal man klare å få kontroll på noen og gjøre dem våte og ville? En mulighet er jo selvsagt å drite i om man tabber seg ut, og prøve forskjellige ting, men da kommer det jo an på hvordan du reagerer. Om han i hemningsløsheten prøver noe som bare irriterer deg, og du gir uttrykk for det, kan du i alle fall være sikker på at han tar skrekken, og ikke tør mer. Jeg tror du er nødt til å finne ut for deg selv hva som gjør deg våt og vill, og få formidlet det til ham. Det er dessverre svært få tankelesere i verden, så å sitte og vente uten å opplyse, er nok ikke noe alternativ.
Gjest KaffeogLe Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 jeg opplyser han, men det er ikke stor forbedring til neste gang. jeg har vist vei flere ganger, men nå begynner jeg å bli lei av å hele tiden veilede. JEG veit hva jeg vil ha, men han veit ikke hva han vil ha, og han klarer ikke å si noe spes om det, og veit heller ikke å si ifra... å snakke om sex er det jeg som tar initiativ til: det er veldig frustrerende å "dra og dra" men man kommer ingen vei- heller ikke ved å prate om det. men jeg får vel prøve ENDA et forsøk da! og jeg oppfører meg aldri som en potetsekk i senga!! (siden jeg klager over en passiv mann, så er vel det ganske innlysende) det er vel heller omvendt... Hilsen KaffeogLe :kaffe:
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Reagerer litt på at det virker som du er mest opptatt av din egen lyst og at du skal ha det bra. Kanskje han også ønsker oppmerksomhet rundt hva han vil og at han også ønsker å bli "tatt", forført, kontrollert osv. Mange menn også som har slike lyster, men vi kvinner har lett for å legge ansvaret og forførerrollen over på mannen. Og, ikke for å være slem, men du høres ikke veldig inspirerende ut? Hvorfor ikke prøve å tenne og inspirere ham på en positiv måte (avhnegig av at du er kåt da, og ikke overlater til ham å gjøre deg kåt)? Utrolig hvor mye mer medgjørlig en mann blir bare man legger seg litt i selen for å "inspirere" ham!
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 Reagerer litt på at det virker som du er mest opptatt av din egen lyst og at du skal ha det bra. Kanskje han også ønsker oppmerksomhet rundt hva han vil og at han også ønsker å bli "tatt", forført, kontrollert osv. Mange menn også som har slike lyster, men vi kvinner har lett for å legge ansvaret og forførerrollen over på mannen. Og, ikke for å være slem, men du høres ikke veldig inspirerende ut? Hvorfor ikke prøve å tenne og inspirere ham på en positiv måte (avhnegig av at du er kåt da, og ikke overlater til ham å gjøre deg kåt)? Utrolig hvor mye mer medgjørlig en mann blir bare man legger seg litt i selen for å "inspirere" ham! ← Ja, vi kan ofte være enkle vesener å inspirere
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Reagerer litt på at det virker som du er mest opptatt av din egen lyst og at du skal ha det bra. Kanskje han også ønsker oppmerksomhet rundt hva han vil og at han også ønsker å bli "tatt", forført, kontrollert osv. Mange menn også som har slike lyster, men vi kvinner har lett for å legge ansvaret og forførerrollen over på mannen. Og, ikke for å være slem, men du høres ikke veldig inspirerende ut? Hvorfor ikke prøve å tenne og inspirere ham på en positiv måte (avhnegig av at du er kåt da, og ikke overlater til ham å gjøre deg kåt)? Utrolig hvor mye mer medgjørlig en mann blir bare man legger seg litt i selen for å "inspirere" ham! ← jeg har prøvd, jeg har prøvd, jeg har prøvd, men jeg kommer ingen vei! igår snakket jeg med han om det, han sa vi måtte snakke om det senere. jeg synes det er gøy å forføre og gjør det gjerne, men JEG er også USIKKER på HAN! jeg gjør tydeligvis noe feil fordi han aldri kommer når jeg suger han(noe som jeg aldri har opplevd med andre) og jeg spør hva jeg gjør feil, spør om det er noe annet jeg kan gjøre- men jeg får ingen konkrete svar. jeg er skikkelig lei. han har noen sperrer som hverken jeg eller han klarer å ta bort tydeligvis. nei, jeg er ikke inpirerende lenger, og når man har sex selv om man ikke er kåt noen ganger, men bare for å prøve, bare for å tilfredsstille han, så... nei, kanskje vi skal gå til en sexterapeut?! Hilsen KaffeogLe :kaffe:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå