Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Kommer dere like godt til? Dette er ikke et spydig spm. Kun nysgjerrig
Gjest Tjukka-bolla Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Blir mest bakfra, liggende på siden..
Villemarie Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Null problem. Men hva er definisjonen på stor mage da? Jeg har stor mage i mine egne øyne, men ikke så diger at den hemmer meg i fysiske aktiviteter, og jeg er smidig og myk, og har ingen problemer med å ha sex i alle de vanlige stillingene. Jeg er for tung til at han kan ha sex med meg i stående stilling hvor han liksom bærer meg/holder meg oppe, men det er vel egentlig den eneste fysiske hindingen, og det er heller ikke en stilling han liker/har lyst på. Men misjonær, ri, bakfra, på siden, med bena over skuldrene hans eller ut til siden, 69 osv osv er ikke noe problem for oss i alle fall.
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Det er sikkert mange gravide som kan svare! (eller mødre )
Villemarie Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Gravidmage og tjukk mage er jo ikke helt sammenlignbare. Å ligge oppå en stor gravidmage er jo kanskje ikke helt heldig, eller godt for den sakens skyld fordi dne er spent og hard. Tjukke mager er jo myke og man skader ikke noe ved å legge vekt på den. Magen min er bare bløt og flyter liksom ut, og brystkassen min og puppene mine er høyere hevet enn magen minsom på mine tynnere venninner ,så den er i alle fall ikke i veien. :konkluderer:
Gjest gjesta Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 En eks hadde stor mage og det var absolutt ingen hindring. Alle stillinger fungerte bra. Opplevde aldri at han selv følte det var et problem under sexen.
Gjest gjest ja Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Jeg har oplevd at det er vanskeligere å ri,sitte oppå en mann med stor mage.Føler at den er litt i veien.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2007 #8 Skrevet 1. mars 2007 Jeg hadde en partner som var relativt stor i noen år, og jeg har aldri hatt bedre sex enn jeg hadde med han. Selv om magen hans var litt stor!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå