Gjest Corto Maltese Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Er det bare meg, eller er det ikke litt merkelig at 2 personer som ikke er i slekt og ikke deler noen gener kan se prikk like ut ? jeg synnes det er litt rart hva kommer det av at 2 personer som ikke har noe genetisk til felles kan se så og si prikk like ut som tvillinger
Gjest Vintersol Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Det er utrolig merkelig! Og like merkelig at du tok dette opp i dag! Jeg møtte min "far" i dag, eller rettere sagt min fars "tvilling"! Jeg hilste faktisk på ham, løp bort til ham og sa: "hva gjør du her...?" (Pappa bor 150 mil unna). Mannen og kona hans så himmelfalne ut, og lurte på hva denne galningen var ute etter, men de begynte å le da jeg forklarte hvorfor. *flaut*
Gjest lurven Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Er det bare meg, eller er det ikke litt merkelig at 2 personer som ikke er i slekt og ikke deler noen gener kan se prikk like ut ? jeg synnes det er litt rart hva kommer det av at 2 personer som ikke har noe genetisk til felles kan se så og si prikk like ut som tvillinger ← alle er jo i slekt hvis vi går langt tilbake
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 alle er jo i slekt hvis vi går langt tilbake ← jo men uansett så er det litt merkelig
Knøttet Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Ja, det er skikkelig merkelig!! Selv har jeg vistnok både 2 og 3 "tvillinger" ... Selv har jeg bare sett èn, og jeg må innrømme at hun er ganske så lik meg, selv om hun ikke er prikk lik
Badlands Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Eg trudde dette berre var ein vandrarhistorie, at folk kunne sjå prikk like ut - men eg skjøner på svara her at det kanskje kan vere slik i nokre sjeldne tilfelle..? Hadde uansett vore gøy å treffe på sin egen uekte tvilling. (Sjølv om det visstnok skal vere eit dårleg teikn å støte på ein "doppelgänger"....)
Gjest Ulva35 Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Kusina til mamma traff sin uekte tvilling en gang for mange år siden. Hun ble dritredd og var det lenge etterpå. Men idag 30år senere lever hun i beste velgående, og er frisk og rask Pappa traff meg i en by 20 mil unna der vi bodde, da jeg var 10år. Tror dere han ble forskrekket og lurte på hva hans 10 år gamle datter gjorde så langt hjemmefra Han spurte henne tilogmed
aline Skrevet 28. februar 2007 #8 Skrevet 28. februar 2007 jeg har visstnok ett par stykker. Har venner både der jeg kommer fra og andre steder, som har støtt på kvinner som er så like meg at de har stoppet dem og snakket til dem i den tro at det var meg... hihi.. om vi er prikklike tviler jeg vel på, men såpass mange likhetstrekk at folk tar feil har de visst.
Susannah Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Dette er litt på siden av det du nevner, men må bare fortelle det. Kjenner en dame som var sikker på at hun så sin bror i en klesbutikk og gikk smilende mot ham for å gi ham en klem. Så oppdaget hun at hun egentlig så inn i et speil! På tide å få seg briller - og kanskje skifte hårfrisyre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå