Gå til innhold

Hvordan kan jeg bli bedre kjent med henne?

Anbefalte innlegg

Gjest Utlogget :-)
Skrevet

Ei jeg kjenner kjøpte seg hus i dag. Hun er separert trebarnsmor, kjempeflott og morsom kvinne. Yngste hennes går i samme bhg-avd. som min eldste.

Tenker på henne som potensiell-venninne-materiale. Liker henne veldig godt.

Har gratulert henne med huskjøpet ansikt til ansikt, og senere sendt sms om at jeg hadde lyst til å sjekke finn.no og se på det nye hjemmet hennes.

Hvis dere var i min situasjon, hva ville dere gjort videre nå, for å markere at dere er interessert i vennskap? (Og ikke bare bekjent-status?)

Og bare for å ha det på det rene- jeg er kvinne selv. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

finn først ut om hun spiller på samme lag som deg , åhhh nei, trodde først du var lespisk,,, hahaha sorry, :ler:

Vel, ring henne å hør om hun trenger noe hjelp. Om du har flytta selv vet du hvor masse det er å gjøre. La henne vite at du er ledig, og om hun kunne tenke seg å bli litt bedre kjennt. Ikke bruk barnet som unskyldning eller samtale objekt, det kan bli litt rart, når det er henne som venn du ønsker, ikke foreldrekomferanse.

Vær ærlig med henne du, det vil du spare masse grubling på.

Lær litt a gutta, ta i ett tak.

Gjest Utlogget :-)
Skrevet

Takk for svar.

Jeg tror ikke hun skal flytte inn i sitt nye hjem før til sommeren..

Uff, at jeg skal være så dårlig på å få nye venner. Vet liksom ikke hvordan man gjør. :forvirret:

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi har en tendens til å la ting bli mer komplikert enn hva det er.

Man har en unik måte å være på, og ting oppfattes forskjellig,

siden hun skal bo der har du nok av tid.

Skrevet

Når tiden er inne, inviter henne hjem på uformelt kaffebesøk (med en god kake), "så hun kan ta seg en liten pause fra den slitsomme flyttingen" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...