Ut i det fri Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Bamsen har vært kjær for min datter i 6 år, og i helgen var hun veldig syk og kom i skade for å spy på sin elskede Tassen. Problemet er at det er ris el. som fyll i denne, så jeg kan ikke akkurat hive den i maskinen. Hvordan kan jeg best rengjøre den?
miow Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Du blir vel nesten nødt til å vaske den? Og sleng den i fryseren ei stund.
Ut i det fri Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Joda, planen er jo å vaske den - det er derfor jeg spør om råd. Vasker jeg den i vaskemaskina kan jeg likegjerne hive den i søpla først som sist - det blir jo grøt inni den - see? Tror ikke det kom så mye på den at det er trekt inn i fyllet heller. Lurer på hvordan jeg skal rengjøre den (pelsen) og med hva. Endret 26. februar 2007 av Ut i det fri
miow Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Høres kanskje drastisk ut, men hvis det går an: Sprett den opp (LITE snitt), ta ut fyllet og vask "trekket". Putt inn fyllet og sy
Ut i det fri Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 hmmm - har 10 tommeltotter på det området, men om det er eneste utvei, så får jeg det vel til på et vis.... Sukk.
14062003 Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 De bamsene vi har med slikt fyll har overlevd flere runder i vaskemaskinen.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 Veslas yndlingselefant har også litt ris el. lign i deler av kroppen, og det har gått helt fint å vaske den i maskin på 30 grader. Ris blir jo ikke grøt på så lav temperatur Etter vanlig tørking har elefanten blitt god som ny, uten grøt i potene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå