Gjest kjerringa med kjeppen? Skrevet 23. februar 2003 #1 Del Skrevet 23. februar 2003 hei! Jeg er en ung dame som har et spørsmål til andre unge damer her på forumet. Blir dere også veeeeldig lett kåte i kjæresters nærvær? Vi har vært sammen i 3 mnd. og hver gang vi er i et rom alene med en seng, ender det med SEX.Masse sex.3 ganger er ganske vanlig.Han trenger nesten ikke ta på meg! Jeg mener..tror jeg er litt overkåt. han synes selfølgelig dette er veldig positivt, men jeg er litt redd for at jeg da blir lei sex, og aldri blir kåt når jeg blir eldre.er 16 år forresten..(i'm not a girl, not yet a woman ) blir ALLTID kåt når jeg er med han..er så plagsomt. han erter meg!men er like kåt selv.bruker unnskyldningen: men jeg har utovertiss! ARRGH! er dere også så kåte jenter??? (må nesten nevne at vår kjærlighet er EKTE, og at vi er forlovet.Sjelden at man ved alderen 16, finner sin *SOLEMATE*) klem fra "den kåte" kjerringa med kjepp i hånda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjerringa som glemte no Skrevet 23. februar 2003 #2 Del Skrevet 23. februar 2003 jeg får også ALLTID orgasme, og det veeldig tidlig i samleiet..egentlig en veldig positiv ting. men d har vel sammenheng med at jeg er så jæææævlig kåt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. februar 2003 #3 Del Skrevet 23. februar 2003 Åssen veit du at du er unormal da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2003 #4 Del Skrevet 23. februar 2003 Må jo bare si at det er ganske utrolig at det er EKTE kjærlighet, du er 16 år, dere har vært sammen i 3 mnd og er forlovet allerede.. :o :o :o Deilig å være kåt, det er bare å nyte fullt ut det, men jeg håper dere bruker litt sunn fornuft i sengehalmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. februar 2003 #5 Del Skrevet 23. februar 2003 angeleyes kanskje du kan definere for oss hva EKTE kjærlighet er...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2003 #6 Del Skrevet 23. februar 2003 Kjære Waco! Jeg har ikke sagt et eneste ord om at hun ikke har funnet den EKTE kjærligheten eller noe som helst.. :blunke: Jeg bare reagerte på hvor fort frem hun har gått til bare å være 16 år. Har ikke nevnt noe om at det hun gjør er feil eller noe som helst, så bare slapp av du Waco.. Er det den ekte kjærligheten hun har funnet, så er det fint for henne det..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. februar 2003 #7 Del Skrevet 23. februar 2003 ... og definere ekte kjærlighet var kanskje litt vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2003 #8 Del Skrevet 23. februar 2003 Hvorfor skal jeg definere ekte kjærlighet? må nesten nevne at vår kjærlighet er EKTE, og at vi er forlovet. Jeg skrev EKTE med STORE bokstaver fordi hun som startet tråden skrev de med STORE bokstaver. Ok?? Mente ikke være nedlatende med tanke på hennes ekte kjærlighet ( noe du tydeligvis ikke har opplevd, Waco, siden du trenger en bekreftelse på hva det er for noe..)!! Nå syns jeg vi kan la denne tråden holde seg til temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 23. februar 2003 #9 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg bare lurte på forskjellen mellom ekte kjærlighet og kjærlighet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 23. februar 2003 #10 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg bare lurte på forskjellen mellom ekte kjærlighet og kjærlighet.... Fint tema for en egen tråd, Waco. Så kan denne følge det opprinnelige temaet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 23. februar 2003 #11 Del Skrevet 23. februar 2003 Tror nok at vi alle er abnormalt kåte i forelskelsesfasen om vi er 16 år eller føler ekte kjærlighet eller ei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 24. februar 2003 #12 Del Skrevet 24. februar 2003 Kjerringa - bare vent til du passerer 30 du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest torinese Skrevet 26. februar 2003 #13 Del Skrevet 26. februar 2003 Kjerringa - bare vent til du passerer 30 du Hva mener du med det? Jeg er 45 og har det på samme vvis som 16 åringen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kate Skrevet 26. februar 2003 #14 Del Skrevet 26. februar 2003 Du trenger ihvertfall ikke være redd for at du har en så og så stor porsjon kåthet i deg, og at den kan brukes opp hvis du bruker mye av den nå. Slik er det heldigvis ikke Gled deg over det kroppen din (og kroppen til kjæresten din), gir deg. :D , men for all del: HUSK PREVENSJON! Fordi om du har funnet mannen i ditt liv, gjør det ikke noe om dere venter med å få barn. Du er ikke unormal på noen måte. Når endel mennesker tror at gutter/menn er mer kåte enn kvinner, er det fordi endel kvinner har skjult sin kåthet for ikke å virke "billige eller horete". I våre dager tør heldigvis de fleste kvinner glede seg over seksualiteten sin, og nekter at menn skal definere hva som er "normal kvinnelig seksualitet". KOS DEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå