Trampe Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Den som heter "med alt", "alt i ett" eller noe i den duren. Er det rømmedressing PÅ den eller med den? Jeg må jo bare prøve slike nye ting, men om de har klint rømmegreier på den går den rett i søpla....
Gjest _Leela_ Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Ser ut som det er på den, men skal ikke si sikkert for jeg har ikke prøvd den. Men er itilfelle litt skeptisk til stekt rømmedressing.
Malama Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Liiiiiite akutuelt at jeg kjøper en frossenpizza MED rømmedressing på... Denslags har man ved siden av! (det skal da vel vitterlig ikke stekes? Også mister de alle kunder som ikke vil ha rømmedressing uansett da...)
Brunhilde Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Er faktisk den besten grandisen jeg har smakt, i den grad Grandiosa kommer i klasse "god".
MellonCollie Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Er faktisk den besten grandisen jeg har smakt, i den grad Grandiosa kommer i klasse "god". ← Samme her! Men jeg liker vanligvis ikke rømmedressing noe særlig, så var utrolig skeptisk siden den var på..og det kan jo da tyde på at den ikke smaker som vanlig rømmedressing, siden jeg likte det denne gangen
liv Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Full pakke Helt grei den - synes den dressingen var litt sur i smaken men jeg liker ikke rømme da...
Trampe Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2007 Ugg... ja. Da blir det ikke noen pakke på meg nei. Er det noe som høres verre ut enn rømmedressing i seg selv vil det vært stekt rømmedressing Takk for info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå