Gjest Edel-Mari Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hvorfor er det viktig eller ikke viktig for dere?
Gjest gjesta Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Attraktiv utseendemessig i "alle" andres øyne er ikke så viktig for meg, men fint at kjæresten synes jeg er attraktiv. Attraktiv på andre måter, blant annet jobb og hvem jeg er, setter jeg høyere.
Wonders Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Kullt spørsmål. Jeg har levd av å være attraktiv, så så klart det er viktig, men nå som jeg er blitt eldre er det mange ting som er viktigere. Stabilitet, fremgang, utfordringer osv setter jeg høyere. Jeg er såpas jordnær at jeg gjerne går i gamle joggesko på hytta uten sminke 1 uke, men når jeg er tilbake i byen må jeg tilpasse meg føler jeg, å det blir en annen setting. Å være attraktiv eller å synes noen er det handler ikke bare om utseende, men om karisma, utstråling, inntrykk og åpenhet. Det er også godt å være atraktiv mentalt og intelektuelt. Slik at man faktisk har no mellom øra! Og at skjønnheten ikke bare er skindeep.
Gjest gjesta Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Og at skjønnheten ikke bare er skindeep. ← men det er greit med en kombinasjon også
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Hvorfor er det viktig eller ikke viktig for dere? ← Det er veldig viktig. Fordi vi fortjener det. "Mvh Gjest 1"
Gjest Frk Åberg Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Jeg må ærlig innrømme at jeg liker å ta meg godt ut og syns det er hyggelig når noen f.eks. kommenterer at jeg har fine klær. Bruker ikke veldig mye tid på utseende eller shopping, og kan fint vise meg ute uten sminke. Er sporty når forholdene tilsier det, og er absolutt ingen jåledukke. Men er nok i hverdagen opptatt av å se noenlunde attraktiv ut (mener ikke spesielt i forhold til gutter - er nok mer opptatt av å pynte meg for venninnene mine). Selvfølgelig er det viktigere å vise at man har noe i toppen og alt det der, men det mener jeg sier seg selv. I oppveksten var jeg veldig opptatt av at alt skulle være ekte, at det var viktigere å vise intellektet enn å fremheve utseende. Men innså på et tidspunkt at det ikke trenger å være noen motsetning mellom disse tingene.
Gjest Eir Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Jeg trodde det var viktig for meg, men de siste årene har jeg innsett at det ikke er det likevel. Jeg synes det er ok å se attraktiv ut ved spesielle anledninger, men i dagliglivet er det så lite viktig for meg at jeg ikke gidder å legge noe ekstra energi i det.
Fru.U Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 For meg er det viktig å se presentabel ut på jobb og i sosiale sammenkomster. Det går utover humøret om jeg føler meg upresentabel. Når det gjelder å være attraktiv betyr det veldig mye for meg at mannen min skal syns at jeg er attraktiv, og dette er ofte hovedmotivasjonen min for å dolle meg opp. Det er selvfølgelig hyggelig om andre syns jeg er attraktiv og, men det teller liksom ikke så mye.
Susannah Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 For meg er det viktig å se presentabel ut på jobb og i sosiale sammenkomster. Det går utover humøret om jeg føler meg upresentabel. Når det gjelder å være attraktiv betyr det veldig mye for meg at mannen min skal syns at jeg er attraktiv, og dette er ofte hovedmotivasjonen min for å dolle meg opp. Det er selvfølgelig hyggelig om andre syns jeg er attraktiv og, men det teller liksom ikke så mye. ← Er veldig enig i dette. Selvfølgelig er det hyggelig å få kommentarer av andre p.g.a. utseendet, klær eller stil, men det viktigste er "å gjøre meg pen for" samboeren min, faktisk. Har lyst til å fortsatt være en attraktiv dame , føler at det gjør noe bra for forholdet vårt. Og så er det viktig for meg selv i møte med andre. Det er en kjensgjerning at utseendet signaliserer mye til omverdenen om hvem du er og hva du representerer og jeg kler meg/sminker meg etter hvordan jeg vil bli oppfattet, både faglig og på privaten.
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. februar 2007 #10 Skrevet 27. februar 2007 Dette er noe jeg ikke bryr meg om. Om folk synnes jeg er attraktiv eller ser ut som en smudret vortete padde så er ikke dette noe jeg bryr meg om. Jeg er fornøyd og med hvordan jeg er og hva andre mener vel for og være ærlig så bryr meg lite om det
Merchedes Skrevet 27. februar 2007 #11 Skrevet 27. februar 2007 For meg er det veldigt viktig. Vi norske jenter har nok endel å lære av våre medsøstre i andre land på det området.
Liskat Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 Jeg må ærlig innrømme at jeg er forfengelig. Men jeg bruker egentlig ikke så mye tid på å 'bli' attraktiv, har en holdning om 'less is more' når det gjelder sminke f.eks. (men går ikke ut uten mascara). Men kler meg for anledningen, klipper håret jevnlig, og passer på holdningen og slikt.
MsRP Skrevet 28. februar 2007 #13 Skrevet 28. februar 2007 Viktig ja, men aller viktigst at kjæresten min syns det...
Gjest Bodillen Skrevet 28. februar 2007 #14 Skrevet 28. februar 2007 Jeg bruker ikke mye tid på utseendet mitt, men jeg liker å føle meg attraktiv, ja. Jeg føler meg bedre til sinns når jeg vet jeg ser bra ut - og da ser jeg jo enda bedre ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå