Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Emnelinjene sier sitt. Jeg er ganske enkelt nysgjerrig på hva folk bruker kameraet på mobilen til. Hva tar du bilde av og hva bruker du det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er meget sjelden jeg bruker det, men om det skulle hende at det blir brukt er det som regel for å ta et bilde av sønnen min.

Skrevet

Sånn gjør jeg og mine venninder;

ønsker jeg meg noe, el skal kjøpe noe men ikke er sikker, - knipser jeg ett bilde å sender til noen jeg vet kan svare ærlig. Som skinnjakke til 2000 kr, den hadde jeg god hjelp av mobkamera å kom til en avgjørelse.

Skal noen på taxfree og ikke vet hva jeg vil ha, - el jeg ik vet hva de trenger, så får jeg bilde a det på mob, sånn kan jeg ikke ta feil a.

Har jeg vært på ferie å fremkallt 300 bilder sier det seg selv jeg ikke tar albumet under armen når noen insisterer på å se litt a turen. Tar da bilde av bilde, og vips deler vi flere bilder via mobilfremvisning.

Skrevet (endret)

Jeg MÅ bare få komme med en liten historie her:

Bestemora mi er over 70 men en veldig sprek dame som går lang tur i skogen hver dag. Den ene sønnen hennes mente at hun burde skaffe seg mobil sånn at hun kunne tilkalle hjelp dersom noe skjedde mens hun var ute i skogen alene. Som han sa, det kan jo komme en elg eller noe. Min bestemor som ikke helt så problemet svarte da: "Og hva skal jeg bruke mobilen til hvis jeg møter elgen da? Ta bilde a'n?"

Endret av Meaty
Skrevet

Det einaste eg har gjort er å ta bilete av dei næraste av vennene / familien min, slik at eg får opp bilete av dei når dei ringer. Det er ganske kult, synest eg! :ler: (har alltid hatt veldig gamle mobiler, så er ikkje så vant til slike fancy ting)

Skrevet

Tar mest bilder av ungene og sender dem til besteforeldrene. F.eks. var minsten ute og gikk på ski for første gang forleden, og da ble det et mobilbilde til mormor!

Skrevet

Bruker kameraet på mobilen ganske sjelden. Tar et og annet bilde av sønnen min og sender til besteforeldrene, men det er stort sett det.

Skrevet

Jeg tar bilde av ting jeg ville tatt bilde av dersom jeg hadde hatt kamera for hånden, og noen ganger tar jeg bilder/videoer av meg selv som samboer setter stor pris på. :)

Skrevet

mitt kamera på mob er relativt dårlig.. men dersom jeg står midt oppi noe og ikke kan gripe fatt i digitalkameraet da knipser jeg med mobilen.

så også under kongens feiring på gata, hvor mange var det ikke som stod og knipsa med mobilen..

Skrevet

Det blir faktisk bra bilder med mobilen jeg har nå, men det er ytters sjelden jeg bruker den som kamer. Unntaket er antagelig ferier. Da er mobilen kjekk å ha for å sende små oppdateringer til mormor og bestefar om hvor vi befinner oss i verden....

Skrevet

Øyeblikksbilder av situasjoner i hverdagen. Bilder av barna som videresendes til besteforeldre.

Blir liksom ikke så mye mer enn det

Gjest Tessmira
Skrevet

Jeg tar bilde av alt mulig, men går mest i bil relaterte bilder/filmer.. men blir også en del av familie, venner, samboer, dyr, natur.. eller om det ellers skulle dukke opp noe jeg vil ha bilde/film av, eller rett å slett bare noe jeg vil vise til andre.

Skrevet

Jeg er sånn som aldri husker kamera, men mobilen er alltid med, så jeg bruker den som kamera. Kvaliteten er helt OK, jeg krever ikke så altfor mye av vanlige bilder som bare er der for å ha som minner.

Skrevet

Jeg er forferdelig dårlig til å bruke det :sur: Jeg glemmer egentlig at det finnes et kamera på mobilen...

Hvis jeg er i butikken så kan jeg ta bilde av en ting for å finne ut om sambo vil ha noe jeg finner til han, eller jeg kan høre med søs/venner om jeg burde kjøpe det jeg har funnet for eks.

Men det skjer veldig sjeldent...

Skrevet
Det einaste eg har gjort er å ta bilete av dei næraste av vennene / familien min, slik at eg får opp bilete av dei når dei ringer. Det er ganske kult, synest eg!  :ler:  (har alltid hatt veldig gamle mobiler, så er ikkje så vant til slike fancy ting)

Dette er det eg brukar kamera til også. Artig :)

Skrevet

Jeg bruker mobilkameraet til å ta bilder av venner, slekt, kjæresten og dyr, idiotiske orddelingsfeil, morsomme ting, klesplagg jeg prøver på meg- for å høre hva samboeren synes , og meg selv- som jeg sender til samboeren :)

Skrevet

Hei

Jeg bruker det når jeg er på tur...tar bilder og sender MMS'er til familie og venner. Bruker det også til å ta bilde av f.eks. mat hvis jeg er ute og spiser en plass og jeg ønsker å skrive en artikkel om det senere :-)

Skrevet
Det einaste eg har gjort er å ta bilete av dei næraste av vennene / familien min, slik at eg får opp bilete av dei når dei ringer. Det er ganske kult, synest eg!  :ler:  (har alltid hatt veldig gamle mobiler, så er ikkje så vant til slike fancy ting)

Hvordan fikset du det? Det kunne jeg også tenkt meg, nå som jeg skal flytte bort fra venner og familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...