Gå til innhold

Trenger erotiske inspill!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Heisann. Jeg har smyget runt på disse forumene en stund, og synes det er mye morsomt og interessant som dukker opp.

Nå tenkte jeg at jeg skulle be om litt hjelp.. jeg har en god vennine som jeg tenner utrolig mye på, og hun på meg, så vi har et forhold hvor vi 'koser' en del, og snakker mye om hva vi skal finne på i framtiden, eller hva vi har lyst å prøve ut.

Spørsmål 1: Vi har snakket litt om analsex, og vi tenner begge veldig på tanken. Jeg har undersøkt litt om emnet, og har kommet fram til konklusjonen: God tid, mye glidemiddel, god hygiene og kondom fra min side. Så langt så greit. Men jeg stusser litt på hygiene delen.. vil det ikke alltid være litt 'igjen' der bak? Vil nødig ende opp med snusk på knaggen for å si det sånn, selv om det nok sikkert er en godtatt risk for de som gjennomfører analsex.

Hun sier at det går bra, bare hun går skikkelig på do først, men jeg har mine tvil om at 'alt' kommer ut. Jeg har sett på f.eks. kondomeriet at de selger sånne små vannbeholdere som gjør at du kan skylle godt først... er det en nødvendighet om jeg er 'prippen' på dette? Eller er det faktisk godt nok å bare gå på do? Hun har prøvd dette før, men hun var dritings, også var det 10-12 år siden.

Spørsmål 2: Har ingenting med spm 1 å gjøre. Dette er bare hvor jeg spør etter inspill fra dere, til hva vi kan finne på. Vi har diskutert og prøvd en del stillinger. Jeg har gått til innkjøp av pisk (!) fordi hun tente så utrolig på det, og alltid hadde hatt lyst til å prøve det. Hvordan skal denne brukes, lett 'dasking' når hun er i doggy f.eks? Ellers har vi håndjern, penisringer, dildoer, slike analkuler på stang og øyemasker. Har også slik klebende plastikkteip som kan brukes til å binde, kle på etc.

Vi har snakket litt om at hun skal ta på seg ridebuksen sin (den er åpen i skrittet, slik cowboy bukse en har utenpå den andre buksen når en rir. Også cowboyhatt og pisk, så kan hun ri meg der eg ligger bundet, om du skjønner. Vi har også kjøpt en del fine stay-ups (elsker slike hehe). Jeg har sagt at jeg har utrolig lyst å ta henne bakfra i rompa med bare stayups på henne. Ellers så er det litt begrenset hva vi kan finne på utenfor soverommet, så jeg vil helst ha inspill til hva vi kan finne på innenfor 4 vegger :)

Noen gode tips? ;)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmål 1: Vi har snakket litt om analsex, og vi tenner begge veldig på tanken. Jeg har undersøkt litt om emnet, og har kommet fram til konklusjonen: God tid, mye glidemiddel, god hygiene og kondom fra min side. Så langt så greit. Men jeg stusser litt på hygiene delen.. vil det ikke alltid være litt 'igjen' der bak? Vil nødig ende opp med snusk på knaggen for å si det sånn, selv om det nok sikkert er en godtatt risk for de som gjennomfører analsex.

Jeg kan love deg at du blir så vanvittig kåt at du ikke vil legge merke til det om det skulle komme litt mikrosnusk på knaggen.

Tørrtren litt med en liten buttplug i din egen rumpe, så blir du bedre kjent med ting og tang.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Hvis du bruker kondom får du jo uansett ikke "snusk på knaggen" ;) Og hvis jenta går på do og vasker seg godt etterpå er det nok ikke noe problem.

"Ridebuksen" du beskriver heter forøvrig helchaps :P

Skrevet
Jeg kan love deg at du blir så vanvittig kåt at du ikke vil legge merke til det om det skulle komme litt  mikrosnusk på knaggen.

Tørrtren litt med en liten buttplug i din egen rumpe, så blir du bedre kjent med ting og tang.

Ja jeg tenner veldig på tanken, har tenkt på det lenge, men er ikke med alle jeg kunne tenke meg å prøve. Denne jenta derimot... :humpe:

Jeg får stole på at hun går på do og får ut det som skal ut jeg da :)

Skrevet
Hvis du bruker kondom får du jo uansett ikke "snusk på knaggen" ;) Og hvis jenta går på do og vasker seg godt etterpå er det nok ikke noe problem.

"Ridebuksen" du beskriver heter forøvrig helchaps :P

Ok, fint å ha litt faguttrykk ;)

Sies det "heelkaps" eller ch-lyd i chaps, som i charity?

Uansett, fin tanke da, at hun rir meg med cowboyhatt, heelchaps og pisk.. må bare finne en måte hendene mine er ute av stand til å gjøre noe serlig... håndjern på ryggen kansje, også noe som kan minne om tøyler som hun har i den frie hånden :danse:

Skrevet
håndjern på ryggen kansje, også noe som kan minne om tøyler som hun har i den frie hånden :danse:

Det kan gjøre mer vondt en de fleste "nybegynnere" liker ;)

Tape de fast til siden av deg, eller binde med et sjal i hodegjerdet?

Skrevet
Det kan gjøre mer vondt en de fleste "nybegynnere" liker ;)

Tape de fast til siden av deg, eller binde med et sjal i hodegjerdet?

Det er godt mulig... litt vondt kan være bra da, men jeg ser at dette kansje ikke er så praktisk helt i starten. Har sånn selvklebende bånd som på en måte er tape uten lim...

Ellers da, hva finnes i fantasiene deres?

Skrevet

Pass på, hvis du skal ha hendene i håndjern under deg, at dere støtter opp slik at du ikke hemmer blodsirkulasjonen. Hvis du merker at armene begynner å sovne, så si ifra KJAPT(!!!) slik at du får dem løs med en gang og får tilbake blodsirkulasjonen. Forøvrig er det tryggere med lærmansjetter enn håndjern, siden håndjern fort kan sette seg fast så dere ikke får låst dem opp igjen, pluss at de er vondere rundt håndleddene (og dette er vondt vondt, ikke godt vondt).

Og når det gjelder analsex, mange foretrekker å skylle analt (det kalles enema), og det kan inngå som en del av analsexen, siden mange liker følelsen av det. Det er særlig nyttig hvis hun ikke må på do rett før sex og det er en stund siden sist. Jeg ville krevd å utføre en enema i forkant av analsex (ikke at noe kommer inn i meg den veien, men kunne jo hende jeg skulle utføre det på han med strap-on).

Når det gjelder bondage tapen: forsiktig, forsiktig, forsiktig! Husk blodsirkulasjon :) Hvis huden begynner å endre farge betyr det at det er for stramt, fjern tapen med en gang.

Om pisken: Øv på en pute i god tid før, det er veldig viktig at man ikke treffer på feil sted. Den myke delen av rompen og øvre delen av lårene er nokså trygge (men pass på ballene dine, hvis den brukes på deg). Det er FY å treffe overfor den myke delen av rompen, spesielt ille er korsryggen og andre steder der det er ben. Dette er dels pga smerten, dels pga at hvis man treffer på feil sted kan man skade noen. Så tren på treffsikkerhet på en pute i forkant, så reduseres i alle fall risikoen for å skade.

Nå når jeg har brukt denne :fy_fy: noen ganger, får jeg bare si: lykke til! Og ha det gøy :D

Gjest Vidvandre
Skrevet
Ok, fint å ha litt faguttrykk ;)

Sies det "heelkaps" eller ch-lyd i chaps, som i charity?

Uansett, fin tanke da, at hun rir meg med cowboyhatt, heelchaps og pisk.. må bare finne en måte hendene mine er ute av stand til å gjøre noe serlig... håndjern på ryggen kansje, også noe som kan minne om tøyler som hun har i den frie hånden :danse:

Det siste, chaps uttales tjæps ;) Bare chaps går fint å si; utrykket hel-chaps er for å skille det fra leggchaps, som kun dekker legger og ikke lår. Så vet du det :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...