Gjest Edel-Mari Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 kattungen her nyser hele tiden. er så rart for de to andre jeg har. en voksen og en unge til nyser ikke. kattungen har nyst i snart 4 dager. og hun går rundt og nyser og nyser. ser ut som hun har det vondt? hva gjør jeg?
Gjest Edel-Mari Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 har det men ville se det ann litt. men jeg får vel få henne bort dit.
Gjest DyneTryne Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Tror det er best for pus Hvis hun ser ut som hun har det vondt mener jeg. (bra du hadde hørt om dyrlege )
Gjest Deception Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Kanskje hun har fått nesemidd? I så fall kreves det behandling hos veterinær. Hvis ingenting er bedret etter fire dager, ville jeg bestille time ASAP. Stakkars dyrene, de kan jo ikke fortelle oss når noe er galt.
Gjest baby-E Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Ta den med til dylegen du. Husker pusen til samboeren min. Den gikk rundt og nøys hele tiden (fra den var født), men den måtte avlives. Husker ikke hva det var, men noe med hjernen.
Arkana Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 (endret) En av våre var slik. Nøys vel i flere uker/et par mnd så vidt jeg kan huske (men hun hadde ellers helt normal oppførsel og så ikke ut til å plages av nysingen), dyrlegen fant ingenting. Det gikk over av seg selv, selv om det tok lang tid. Plutselig en dag kom vi på at vi ikke hadde hørt henne nyse på lenge. Endret 26. februar 2007 av Arkana
Gjest Edel-Mari Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 uff. skal få en venn til å kjøre henne bort i kveld. jeg må dessverre jobbe med ting på pcn. men da får jeg henne dit senere. kanskje det er midd ja. håper det. tror nok ikke hun dør men hun er nok plaget nå stakar puzen min.
Gjest Edel-Mari Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 En av våre var slik. Nøys vel i flere uker/et par mnd så vidt jeg kan huske, dyrlegen fant ingenting. Det gikk over av seg selv, selv om det tok lang tid. Plutselig en dag kom vi på at vi ikke hadde hørt henne nyse på lenge. ← å oki. ja best å sjekke uansett. takk
Gjest baby-E Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 uff. skal få en venn til å kjøre henne bort i kveld. jeg må dessverre jobbe med ting på pcn. men da får jeg henne dit senere. kanskje det er midd ja. håper det. tror nok ikke hun dør men hun er nok plaget nå stakar puzen min. ← Kanskje hun bare er forskjølet (om katter kan bli det da...).
Gjest Edel-Mari Skrevet 26. februar 2007 #11 Skrevet 26. februar 2007 Kanskje hun bare er forskjølet (om katter kan bli det da...). ← det lurte jeg og på. er en dyrevenn egentlig. så rart at jeg ikke vet om de kan bli det.
Gjest bada Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 Jo da, katter kan bli forkjølet. En katt jeg hadde en gang var det stadig vekk.
Gjest Edel-Mari Skrevet 27. februar 2007 #13 Skrevet 27. februar 2007 Nå har vi vært der. hun er forkjøla ja. skal visst gå over av seg selv sa dyrlegen. men hun er fin form for det om visst nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå