Gjest AceOrKings Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Sånn da har det skjedd. Jeg har vært i london noen dager på jobb intervjuer. Alt var faktisk strålende før jeg reiste. Rett og slett normalt. Jeg var skeptisk til å reise vekk siden jeg heller ville jobbe med å få forholdet tilbake. Men hun sa at de ikke var noen grunn til å bekymre seg nå og at hun ikke skulle gjøre det slutt. Vi skulle virkelig gi alt fra nå. Jeg tenkte hun hadde godt av å få litt tid alene og tenke litt. Da jeg kom hjem igår kveld sa hun at det var slutt, fordi hun ikke hadde savnet meg. Er det rart da? jeg var vekke i fire dager! Hun var ute på byen og med venner hele tiden! Får jo ikke tenkt da! Alle venninnene er jo single så hun fikk vel smaken på singel livet! Da jeg reiste var hun så varm og god nå er hun så sinnsykt kald! Det sårer meg, samtidig tror jeg at det er pga usikkerhet hos henne. Merkelige var at de to første dagene savnet hun meg og var så glad når jeg ringte hjem! Vet ikke hva jeg skal gjøre, føler meg ikke lei meg engang! Føler meg rett og slett sviktet! Vi var begge enig om at vi begge ville dette skulle funke og at vi nå skulle gi alt! Men hva skjer? Hun gjør det slutt og skal kaste meg ut, uten noen forvarsel! Er hennes navn på leiekontrakten så jeg flytter frivillig. Men må jo få litt tid til å finne noe nytt! Vet NÅ at jeg aldri hadde sviktet eller gjort noe sånt mot en jeg var glad i! Har også forstått at hun ikke er noe for meg. Ace
Gjest niomi Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Hmmm... Vanskelig det der... Da jeg gjorde det slutt, kom vel bekreftelsen på at dette forholdet er dødt da han var borte en langhelg. Og jeg satt slett ikke hjemme og tenkte igjennom forholdet - jeg jobbet, var på byen med venner, på kino og kafe. Men Jeg kom fram til i løpet av de dagene at det var ikke han jeg savnet når han var borte, selv om jeg trodde det, men jeg savnet at det var noen der sammen med meg i leiligheten, for det var jeg så vant til. Hadde aldri bodd helt alene - flyttet fra foreldrene mine inn i kollektiv og så sammen med han. Og da den erkjennelsen kom, visste jeg der og da at jeg kom til å gjøre det slutt - ikke noe prøve mer, ikke noe snakke og prøve å rette opp på rett kjøl igjen. Rett og slett for det var ikke noe forhold å redde. Ja - jeg var sikkert drittsekk. For for eksen min kom det som lyn fra klar himmel. For selv om vi kranglet en del, så hadde vi det jo så bra! Men jeg kunne ikke forsette forholdet bare for hans skyld. Det ville være bedrag. Både mot meg selv og også mot han. Nå har du fått bekreftelsen på at dette ikke går lenger. Du har lov til å føle deg sviktet, og du har lov til å være sint. Og naturligvis trist og lei deg. Men sakte men sikkert vil du merke at livet går videre. Du fortjener en nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå