Liz Skrevet 23. februar 2003 #1 Skrevet 23. februar 2003 Jeg skal sy slør selv. Har funnet ut lengden på det, men ikke bredden. Er det noen av dere jenter som har kjøpt langt slør (2,60 i underste laget og 1 meter i øverste laget), som kan måle bredden for meg??? Hadde blitt veldig glad for det!!!!!
Astra Skrevet 24. februar 2003 #2 Skrevet 24. februar 2003 Heisann, Liz. Jeg skal sy slør selv. Jeg har ennå ikke kjøpt stoffet som er chiffon, men jeg hadde for enkelthetssyld tenkt å bruke hele stoffbredden som er på 140 - 150 cm. Jeg skal ha bare ett-lags-slør, emn prinsippet blir jo det samme med to lag. Har du sett linken til Augustbrud02 sine hjemmesider om hvordan en syr slør? Hvis ikke, er det bare å søke på slør her på KG, så dukker den sikkert opp i en eller annen tråd! Lykke til, og arrester meg hvis jeg tar feil mht stoffbredden!
Liz Skrevet 24. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2003 Jeg skal ikke ha chiffongslør da..... Har funnet et stoff som er 3 meter i bredden - det blir kanskje litt mye....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå