090607 Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Uansett, korsett eller ikke korsett, bare truse eller ingenting - hva (om noe) skal dere bekle beina med?
Malama Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Stayups eller strømper som festes i korsettet/hofteholder, avhengig av hva jeg ender opp med av undertøy vil jeg tro...
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Stayups eller strømper som festes i korsettet/hofteholder, avhengig av hva jeg ender opp med av undertøy vil jeg tro... ← Signerer den! Strømpebukse blir vel bare slit når man skalpå do, og tror ikke det er så behagelig under korsett. Og jeg har definitivt ikke bein til å gå uten noe!
rsa Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Forhåpentligvis slipper jeg strømper. Får helt "klaus" i beina
090607 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 Signerer den! Strømpebukse blir vel bare slit når man skalpå do, og tror ikke det er så behagelig under korsett. Og jeg har definitivt ikke bein til å gå uten noe! ← Nei, til korsett bør man vel ha stayups eller ingenting. Noen klager på at korsettet går over kanten eller lager valker, eller de har korsett innebygd i kjolen. Hvis man har en BH eller ingenting, men ønsker å stramme inn magen er det da hold in strømpebukse som er greia?... En Bridget Jones truse går jo, men da er det sikkert greit å ta den av før brudgommen slipper til, hehe Har forøvrig kjøpt meg et billig korsett på ebay, men har ikke fått prøvd det under kjolen enda.
Gjest 3llie Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Jeg skal ha torsolette med 9 spiler i (så ingen valker her) og stay ups. Jeg ville ikke valgt en hold in strømpebukse, de ruller ned. Trenger du å stramme inn magen og ikke vil ha torsolette så ville jeg nok hatt en høy truse av denne typen. Ikke det mest sexy kanskje, men da får man vel heller skifte før man går til sengs. www.avalos.no Vedlegg fjernet, jmf Kvinneguidens regler ang kopirett. vimse-mod Endret 26. februar 2007 av vimse
ally82 Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Hvitt korsett med hoftehlder og hvite stay-ups! Kjolen skjuler de hvite strømpene til kvelden
Bente:) Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Her blir det stay-ups eller ingenting. Får helt fnatt av strømpebukser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå