Gå til innhold

Stay-ups, strømpebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett, korsett eller ikke korsett, bare truse eller ingenting - hva (om noe) skal dere bekle beina med? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stayups eller strømper som festes i korsettet/hofteholder, avhengig av hva jeg ender opp med av undertøy vil jeg tro...

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
Stayups eller strømper som festes i korsettet/hofteholder, avhengig av hva jeg ender opp med av undertøy vil jeg tro...

Signerer den! Strømpebukse blir vel bare slit når man skalpå do, og tror ikke det er så behagelig under korsett. Og jeg har definitivt ikke bein til å gå uten noe!

Skrevet

Forhåpentligvis slipper jeg strømper. Får helt "klaus" i beina :ler:

Skrevet
Signerer den! Strømpebukse blir vel bare slit når man skalpå do, og tror ikke det er så behagelig under korsett. Og jeg har definitivt ikke bein til å gå uten noe!

Nei, til korsett bør man vel ha stayups eller ingenting.

Noen klager på at korsettet går over kanten eller lager valker, eller de har korsett innebygd i kjolen. Hvis man har en BH eller ingenting, men ønsker å stramme inn magen er det da hold in strømpebukse som er greia?...

En Bridget Jones truse går jo, men da er det sikkert greit å ta den av før brudgommen slipper til, hehe

Har forøvrig kjøpt meg et billig korsett på ebay, men har ikke fått prøvd det under kjolen enda.

Skrevet (endret)

Jeg skal ha torsolette med 9 spiler i (så ingen valker her) og stay ups.

Jeg ville ikke valgt en hold in strømpebukse, de ruller ned. Trenger du å stramme inn magen og ikke vil ha torsolette så ville jeg nok hatt en høy truse av denne typen. Ikke det mest sexy kanskje, men da får man vel heller skifte før man går til sengs.

www.avalos.no

Vedlegg fjernet, jmf Kvinneguidens regler ang kopirett.

vimse-mod

Endret av vimse
Skrevet

Hvitt korsett med hoftehlder og hvite stay-ups! Kjolen skjuler de hvite strømpene til kvelden :)

Skrevet

Her blir det stay-ups eller ingenting. Får helt fnatt av strømpebukser :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...