Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #101 Skrevet 29. januar 2009 Jenter som spruter en udefinerbar gugge er for meg særdeles turn-off! Enda bra menn og gutter er forskjellige
Gjest Glam Skrevet 29. januar 2009 #102 Skrevet 29. januar 2009 Når jeg spruter er det ikke urin. Det er helt klar væske, den lukter ren sex, smaker friskt og jeg tisser både før og etter. Hadde jeg sprutet den mengden urin, hadde jeg ikke måttet tisse etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #103 Skrevet 29. januar 2009 Når jeg spruter er det ikke urin. Det er helt klar væske, den lukter ren sex, smaker friskt og jeg tisser både før og etter. Hadde jeg sprutet den mengden urin, hadde jeg ikke måttet tisse etterpå. Det nytter ikke fortelle dette til alle bedreviterne her på kg
Gjest KateW Skrevet 29. januar 2009 #104 Skrevet 29. januar 2009 Jenter som spruter en udefinerbar gugge er for meg særdeles turn-off! For ikke å snakke om menn som spruter gugge, JUKK!!! Skikkelig turn-off ass...
Hinata Skrevet 29. januar 2009 #105 Skrevet 29. januar 2009 (endret) For ikke å snakke om menn som spruter gugge, JUKK!!! Skikkelig turn-off ass... Og den er skikkelig tykk også Endret 29. januar 2009 av Hinata
Gjest gjest222 Skrevet 29. januar 2009 #106 Skrevet 29. januar 2009 Det var da voldsomt så mange useriøse kommentarer det var her da. Til dere som er seriøse; min samboer fikk til å sprute for første gang i sammenheng med g-punkt stimuli. Etter dette kan hun sprute nærmere 50 ganger på en kveld!! Det jeg lurer på er følgende. Når hun har drukket litt alkohol spruter hun både mer og oftere og helt blankt og smakløst. Når hun er edru kan spruten av og til være litt gulaktig med en stram smak/lukt. Har andre opplevd dette? Hun mener bestemt at hun merker forskjell på om det er sprut eller at hun tisser. (hun er i førtiårene)
Gjest Leken Skrevet 29. januar 2009 #107 Skrevet 29. januar 2009 Kan nesten ikke forstå at dette er noe å diskutere lenger, de av oss som har opplevd det, vi VET. Dere andre, jeg håper at dere er så heldige en dag å kunne dele denne opplevelsen med noen, da vil dere få en AHA opplevelse. Det er deilig å sprute.
Gjest KateW Skrevet 29. januar 2009 #108 Skrevet 29. januar 2009 Sprutevæsken påvirkes av det jeg har spist og drukket, på samme måte som resten av kroppen påvirkes av dette.
Hinata Skrevet 29. januar 2009 #109 Skrevet 29. januar 2009 Sprutevæsken påvirkes av det jeg har spist og drukket, på samme måte som resten av kroppen påvirkes av dette. Og også hvor lenge det var siden sist..
Rimmern Skrevet 29. januar 2009 #110 Skrevet 29. januar 2009 Er det så mange her som nekter på at ejakulasjon ikke er urin, da?
Hinata Skrevet 29. januar 2009 #111 Skrevet 29. januar 2009 Er det så mange her som nekter på at ejakulasjon ikke er urin, da? Jepp.. Hvordan forklarer du at ejakulasjon noen ganger kan være tyktflytende(samme konsistens som sæd)?
lovenemo Skrevet 29. januar 2009 #112 Skrevet 29. januar 2009 Skjønner ikke helt hvordan noen kan tro at det er urin som kommer når ei jente spruter? Noen på forumet her må virkelig ha vært uheldig og havnet i seng med ei jente som har misforstått noe så grusomt!
Rimmern Skrevet 30. januar 2009 #113 Skrevet 30. januar 2009 Hinata: Hvordan forklarer du at sæd kan ha forskjellig konsistens (tynnere/tykkere/etc.) og komme i forskjellige mengder og hvit/grånyanser, avhengig av mange forskjellige fysiske faktorer (kosthold, dagsform, fysisk form etc. etc.)?
Gjest KateW Skrevet 30. januar 2009 #114 Skrevet 30. januar 2009 (endret) Rimmis, nå er du ute og kuker... Du som faktisk virket som om du hadde peiling på dette... Så når sæden er tynn er det tiss i den? Min sprut, er alltid helt klar, lukter ikke urin og smaker friskt. Den kan dog påvirkes av det jeg har spist og drukket, men ikke i like stor grad som det urinen har. Og jeg kan sprute med helt tom blære, og med full blære, og være like tissetrengt etterpå. Same Shame.... Endret 30. januar 2009 av KateW
Hinata Skrevet 30. januar 2009 #115 Skrevet 30. januar 2009 Hinata: Hvordan forklarer du at sæd kan ha forskjellig konsistens (tynnere/tykkere/etc.) og komme i forskjellige mengder og hvit/grånyanser, avhengig av mange forskjellige fysiske faktorer (kosthold, dagsform, fysisk form etc. etc.)? Så det du prøve å få fram er at på underlig vis så har plutselig urinen min blitt tykk og hvitaktig?
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #116 Skrevet 30. januar 2009 Så det du prøve å få fram er at på underlig vis så har plutselig urinen min blitt tykk og hvitaktig? Ikke nok med at hunnkjønnet mot all logikk og forstand påstås å skulle kunne få utløsning fra en eller annen usynlig kilde som ennå er uoppdaget for mennesket, siden det ikke er urin, men nå er det SÆDveske de spruter også!
Hinata Skrevet 30. januar 2009 #117 Skrevet 30. januar 2009 Ikke nok med at hunnkjønnet mot all logikk og forstand påstås å skulle kunne få utløsning fra en eller annen usynlig kilde som ennå er uoppdaget for mennesket, siden det ikke er urin, men nå er det SÆDveske de spruter også! Så du påstår at jeg ikke har opplevd dette? Alt jeg har å si er
Gjest KateW Skrevet 30. januar 2009 #118 Skrevet 30. januar 2009 Øhm, men hva er den smøringa som kommer ut av pikken som ikke er sæd? Unner deg, forøvrig å treffe en kvinne som spruter, så får du se om du ikke biter ordene i deg...
Hinata Skrevet 30. januar 2009 #119 Skrevet 30. januar 2009 Øhm, men hva er den smøringa som kommer ut av pikken som ikke er sæd? Unner deg, forøvrig å treffe en kvinne som spruter, så får du se om du ikke biter ordene i deg... Tror det må være urin jeg altså. Skal aldri mer suge en gutt når han takker med å pisse meg i munnen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå