Gå til innhold

Jenter som spruter

Fremhevede innlegg

Gjest uvitendefolkass
Skrevet
Det er en myte at kvinner ejakulerer. Det som skjer er at de tisser på seg, mister kontrollen over urinblæra. Spør en hvilken som helst lege.

Det er bare tull at det er luktfri og uten farge. Det er urin.

Hahaha! Du må være dum som et brød! Er du ikke klart over du da, at det er nesten umulig å få til å tisse dersom man har noe inni seg. Det fungerer på samme måte som menn. Blir penisen stimulert, og de penetrerer en kvinne, klarer de ikke å urinere, fordi urinblæren blir blokkert, og åpner heller for "pungblæren" eller hva man skal kalle den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kvinner fungerer nok ikke helt som menn der nede, nei. Men det er selvsagt feil at kvinner ikke kan ejakulere. Det som er stridens EGENTLIGE kjerne er mengdene, og det at det er fullt mulig å lekke urin samtidig eller uavhengig av ejakuleringen.

Endret av Rimmern
Gjest ung_jente
Skrevet

jeg spruter også.. men jeg er litt skeptisk til å ha sex pga at jeg ikke vet om gutten vet hva ejakulering er, og kanskje tror at jeg tisser på meg

Skrevet
jeg spruter også.. men jeg er litt skeptisk til å ha sex pga at jeg ikke vet om gutten vet hva ejakulering er, og kanskje tror at jeg tisser på meg

Er vel bare å si i fra på forhånd det, så er han forberedt.. Mange som syns det er turn-on at jenta spruter, viser jo at hun slipper seg helt løs ;)

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg vil, jeg vil, men jeg får det ikke til! :sur:

Har ikke hatt g-pungt orgasme heller, selv om det har vert godt å bli stimulert der. Lurer på om det har noe med hvor kåt man er. Når jeg forsøker blir det fort litt for tekninsk. Konsentrasjonen overtar og tenningen forsvinner, da er det håpløst.

Har til og med kjøpt meg g-pungt stimulator for å prøve å få det til, men neeeida! :frustrert:

Ja - akkurat - tenningen forsvinner , det eneste lille hinder for å oppnå g-punktsorgasme. Bare fortsett å tren du , IKKE MIST TENNINGEN - så går det så lett så . 1 gangen er vanskligst . Men etter 1 gang - VET DU / HJERNEN DIN HUSKER at du kan få det til ....så da blir det lettere og lettere å få det . Til slutt får du kanskje t.o.m serieorgasmer via g-punkt stimulering .Det har jeg fått til .

Dette blir bare lettere og lettere - jo mer vant du blir til dette .

Til slutt er det like lett og enkelt som å få klitorisorgasme : )

Skrevet

Aaaaaaaahhhhh er det dette folk snakker om når de snakker om wet-sex :idesmil::jepp::skratte: (Ja jeg tuller, det er ikke behov for forklaring)

Jeg har opplevd dette 1 gang for mange år siden, verken jeg eller daværende kjæreste visste hva det var for noe så vi snakket ikke så mye om det, men begge trodde jo jeg hadde tisset på meg. Kan vel ikke påstå det er noe jeg verken savner eller vil jobbe for at skal skje igjen :)

Skrevet

Jeg spruter, nesten alltid. De partnerene jeg har hatt har digget det, og sliket i vei. Jeg har aldri fortalt dem hemmeligheten bak min spruting. M det er tiss ja, i mengder. Har hengt opp håndkle og luktet på det, og det lukter svak urin

Skrevet

Wetsex er urin. Spruting er ejakulasjon. Enkel forskjell.

Gjest sprutegjesten...
Skrevet

Vel... så lenge det er kvinner som spruter, vil det være noen som påstår det er urin.

Merker at jeg blir så lei av de påstandene, men samme kan det være.

Er sikkert en eller annen kvinne som har tisset på en haug med menn og sagt at hun sprutet, og på denne måten ødela ryktet for resten av oss...

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Som mann vil jeg gjerne at dama mi skal sprute. Høres veldig deilig ut. Merker dere noen forskjell i orgasmen når dere spruter? Er det bedre enn uten sprut eller bare annerledes?

Noen gode tips for hvordan jeg bør stimulere henne? Eller bør vi prate om det først så hun forstår at det er ok om hun gjør det?

Skrevet
Vel... så lenge det er kvinner som spruter, vil det være noen som påstår det er urin.

Merker at jeg blir så lei av de påstandene, men samme kan det være.

Er sikkert en eller annen kvinne som har tisset på en haug med menn og sagt at hun sprutet, og på denne måten ødela ryktet for resten av oss...

Mhm... Opptil flere desiliter med veske som fosser ut av urinrøret, og eneste kilde for denne vesken er... urinblæren!

Hvorfor er det så ille å innrømme at det stort sett bare er urin? Er du flau over din egen kropp, og det som kommer ut av den?

Skrevet

Jeg spruter lettest rett etter orgasme:)

Vi digger det:)

Skrevet

jeg jobber livet av meg for å unngå dette. synes det er flaut, selv om jeg og samboeren min har vært sammen lenge, og han sier han synes det er helt ok.

jeg klarer ikke å slappe av med dette selv .. :sjenert:

Gjest Gjest_morten_*
Skrevet
Hvordan smaker det? Og er det noen av mennene deres som liker å få det i annsiktet eller munnen?

jeg skjønner ikke problemet.....elsker at jenta spruter.....og er bare sexy det....da kan jo jeg også få sprut i munnen....og ansiktet...sex skal være litt grisete...så dette er bare pirrende :gjeiper:

Gjest Sandbekken
Skrevet
Mhm... Opptil flere desiliter med veske som fosser ut av urinrøret, og eneste kilde for denne vesken er... urinblæren!

Hvorfor er det så ille å innrømme at det stort sett bare er urin? Er du flau over din egen kropp, og det som kommer ut av den?

Feil! bli mer belest og erfaren før du utaler deg! man sqirter ikke fra blæren men fra kjærtler som produserer saften under gpunkts stimuli.

les her: lommelegen

Skrevet

jeg opplevde det første gang med han jeg er sammen med nå, og jeg må si jeg og han ble helt forbauset da vi oppdaget hva som hadde skjedd.. :fnise:

Men med meg skjer det bare hvis jeg sitter oppå han. han har ganske lang kukk, som treffer helt perfekt og dypt når jeg setter meg oppå han.. nå er det bare deilig :lur: og han blir så stolt når han får det til å sprute for meg :ler:

Skrevet
Hahaha! Du må være dum som et brød! Er du ikke klart over du da, at det er nesten umulig å få til å tisse dersom man har noe inni seg. Det fungerer på samme måte som menn. Blir penisen stimulert, og de penetrerer en kvinne, klarer de ikke å urinere, fordi urinblæren blir blokkert, og åpner heller for "pungblæren" eller hva man skal kalle den.

jeg er gutt og digger ejakulering..... har funnet "trikset" så det fungerer på veldig mange og de liker det ... :regn:

Gjest Gjest_liljekonvall_*
Skrevet

Eg spruter, men ikkje ved å stimulere g-punkt, men ved å stimulere klitoris. Er ikkje så lenge sidan eg fant ut at eg kunne det, så har ikkje blitt mykje av det. Mest fordi senga blir våt og eg skrik så heile huset kan høyre det. (ikkje ideelt når ein bur med fleire.)

Skrevet

Jenter som spruter en udefinerbar gugge er for meg særdeles turn-off!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...