Gjest Mysticgirl Skrevet 31. mai 2007 #61 Skrevet 31. mai 2007 Jeg spruter ikke. Har hatt både klitoris, kombinaSJONS OG G PUNKTS ORGASME, MEN ALDRI NOE SPRUT! Egentlig bare glad for det, for da slipper jeg å tørke opp hehe
Gjest Gjest_tuppa_* Skrevet 7. juni 2007 #62 Skrevet 7. juni 2007 Kan alle jenter få til å sprute når de kommer? Jeg har aldri fått til det. Leste et sted at de jentene som for det til har noen kjertler som utløser dette, mens de jentene som har det-ikke for det til det er ikke noe jeg må få til, men det virker veldig overveldende og fått oppleve det, men jeg for heller ikke ordentlig orgamse uten at jeg hjelper til heller, så jeg vet ikke, men koser meg for det
MissJenny Skrevet 7. juni 2007 #63 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har studert teknikker for dette her, og har aldri kommet over en kvinne jeg ikke har klart å få til å sprute det er ganske enkelt når en først kan det, likevel er det mange der ute som tror det ikke er fysisk mulig.. synd for dem Viktige stikkord for de som vil prøve er 120% avspenning og kraftig urytmisk g-punkt stimuli. Svært få klarer dette uten assistanse fra en partner kan jeg låne deg litt?
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #64 Skrevet 4. november 2007 kan jeg bare spørre hva og kraftig urytmisk g-punkt stimuli, eller hva er g-punkt, kjønner ikke helt er en gutt da og prøver å få til slik at dama for orgasme, hva skal jeg gjøre???
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2007 #65 Skrevet 4. november 2007 Er litt skeptisk til all denne sprutingen. Kilden til spruten skal vistnok vere det kvinnelige motstykket til mannens prostata. Altså et rudiment som fremdeles fungerer. Men når en ser på det lille , 4 - 5 gram, som kommer ved en mannlig ejakulasjon, og sammenligner det med den ofte store dammen av kvinnelig sprut, så er det nok bare BLÆRA som har slik kapasitet. Har også lurt på om det kan finnes ekte kvinnelig sprut som i mengde og type veske kan sammenlignes med mannens, men er videreutviklet til å også inneholde store mengder tiss.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 20. november 2007 #66 Skrevet 20. november 2007 for dere som er interresert i å lære hvordan man får jenter til å sprute eller dere jenter som vil prøve dette selv. det er en film jeg vet om som demonstrerer og forklarer hvordan man gjør det, denne filmen heter "Squirting 101" og er veldig lærerik. regisøren heter Alex Braun... dere jenter trenger IKKE bli flaue viss dere klarer det
minemor Skrevet 20. november 2007 #67 Skrevet 20. november 2007 for dere som er interresert i å lære hvordan man får jenter til å sprute eller dere jenter som vil prøve dette selv. det er en film jeg vet om som demonstrerer og forklarer hvordan man gjør det, denne filmen heter "Squirting 101" og er veldig lærerik. regisøren heter Alex Braun... dere jenter trenger IKKE bli flaue viss dere klarer det DENNE VIRKER JENTER!!!!!!! men han heter AXEL BRAUN ikke alex... google, sier jeg bare!!!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #68 Skrevet 20. november 2007 Det er en myte at kvinner ejakulerer. Det som skjer er at de tisser på seg, mister kontrollen over urinblæra. Spør en hvilken som helst lege. Det er bare tull at det er luktfri og uten farge. Det er urin.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #69 Skrevet 21. november 2007 Den filmen som refereres til var bare tull spør du meg! Bare en gjeng med gubb som fingerpulte hardt noen stakkars kvinner. Lærte nå ingenting
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #70 Skrevet 21. november 2007 Det er en myte at kvinner ejakulerer. Det som skjer er at de tisser på seg, mister kontrollen over urinblæra. Spør en hvilken som helst lege. Det er bare tull at det er luktfri og uten farge. Det er urin. Du har nok sikkert helt rett
minemor Skrevet 21. november 2007 #71 Skrevet 21. november 2007 Det er en myte at kvinner ejakulerer. Det som skjer er at de tisser på seg, mister kontrollen over urinblæra. Spør en hvilken som helst lege. Det er bare tull at det er luktfri og uten farge. Det er urin. He he;) stakkar deg som ikke får d til.....
Gjest Chrizzy Skrevet 21. november 2007 #72 Skrevet 21. november 2007 Det er en myte at kvinner ejakulerer. Det som skjer er at de tisser på seg, mister kontrollen over urinblæra. Spør en hvilken som helst lege. Det er bare tull at det er luktfri og uten farge. Det er urin. Mister kontrollen over urinblæren? Ja, så de som spruter tisser på seg når de kommer og ikke ellers? Og så bare av og til da? Og enda så er settingen ofte helt annerledes enn når det ikke skjer? Jeg tror nok de fleste leger anerkjenner dette i dag, men kanskje akkurat det med mengden er noe diskutert. De som har opplevd det sier jo at det ikke lukter eller smaker noe, de har sikkert bare dårlige smaksløker de da
Huldriél Skrevet 22. november 2007 #73 Skrevet 22. november 2007 Jeg vet faktisk ikke hva jeg gjør jeg Spruter da i dusjen... men så kan det lukte urin, så da er jeg ikke så sikker lengre... man blir litt tilbaketrukken i sengen da, redd for at det skal gå "galt".
Gjest nyt det Skrevet 16. februar 2008 #74 Skrevet 16. februar 2008 Så fint for deg da! Håper du slipper å treffe ei dame som spruter... Jeg tenner ikke spesielt på kvinner så jeg vet ikke hva som er opphissende. Kan si at sprut ikke lukter noe. Men utover det har jeg ikke så mye å si til det du skriver. Jeg har erfart det mange ganger med exen min,guuud som jeg savner akkurat det..
Gjest gjest_gutt_18 Skrevet 22. februar 2008 #75 Skrevet 22. februar 2008 Fra første stund jeg hørte om jenter som kunne sprute har jeg alltid fantasert å ha sex med en som spruter. Det å ha sex med en som spruter er en av de største fantasiene jeg har nå i dag. Jeg syntes at det er utrolig opphissende å se på at jenter/damer spruter, har også lurt på åssen det smaker. Kommer sikkert til å smake på det hvis jeg møter en dame som spruter. Har sett en god del filmer om dette på internett også, så etter hva jeg har sett så tror jeg ikke at det som kommer ut er urin. Dette er fordi de har sprutet oppi et glass og drukket det etter på. Cytheria som ble nevnt tirligre i denne bloggen, har gjort netteopp det å drikke sin egen sprut. Er bare å sprute i vei for min del. Ser ut som om dere har det veldig deilig etter på i hvertfall.
JEJ71 Skrevet 23. februar 2008 #76 Skrevet 23. februar 2008 Kjæresten min spruter innimellom, spesielt på den andre orgasmen. Det virker liksom om hun må over et slags sånn spenningspunkt og fortsette stimuleringen uten å komme. Holde litt igjen, for så å slippe seg løs. Utrolig sterk orgasme, blir helt slått ut av det. Ligner litt på mannens orgasme der. Væsken som kommer ut lukter ikke noe spesielt. Hadde det vært urin hadde vi kjent det med en gang.
Gjest Cider Skrevet 23. februar 2008 #77 Skrevet 23. februar 2008 Jeg har spruta 1 gang, og det var høyst uventet! -og veldig moro! Det var med en kompis av meg, og han skulle bare skifte laken ettersom det var en stor våt flekk der. Men det var jo selvsagt vått på madrassen også, så han snudde madrassen - og tror du faen ikke det var vått helt gjennom! Imponerte til og med meg selv der!
Gjest Gjest_Snublefot_* Skrevet 23. februar 2008 #78 Skrevet 23. februar 2008 Rart hvordan det reflekteres rundt om det er eller ikke er urin, har du opplevd det så vet du at det ikke er urin. Men utrolig deilig er det....
JEJ71 Skrevet 23. februar 2008 #79 Skrevet 23. februar 2008 Rart hvordan det reflekteres rundt om det er eller ikke er urin, har du opplevd det så vet du at det ikke er urin. Men utrolig deilig er det.... ... ja det er rart at det er så vanskelig for folk å akseptere at kvinner faktisk kan utskille andre væsker enn urin.... Ganske deilig for mannen og skal jeg si...
Gjest Uvitendefolkass Skrevet 11. november 2008 #80 Skrevet 11. november 2008 ÆSJ, det må være grusomt og ha sex med noen som nærmest tisser på sexpartneren når det skjer. Trur ikke jeg har klart og hatt sex under slike kår. Øh, det er ikke tiss, selv om det kommer ut fra urinrøret. Tror du sæd også er tiss, siden det også kommer ut av mannens urinrør? Sæd er da like ekkelt som kvinnelig ejakulasjon. Om du ser noen forskjell på dette er det du som er merkelig, eller kanskje heller bare utrolig blåøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå