Gå til innhold

Jenter som spruter

Fremhevede innlegg

Gjest glamourgirl
Skrevet

Noen syns sikkert det er ekkelt, og noen syns det er sinnsykt opphissende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen syns sikkert det er ekkelt, og noen syns det er sinnsykt opphissende.

Hva er det som er så opphissende? Det blir jo det samme som og tørke piss opp etter småungene når de skvetter ufrivillig, nei...holder meg til deilig sex som det lukter deilig fresh fitte av og ikke en masse annet søl....rett og slett en KVINNE og ikke en skvett fitte.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Så fint for deg da! Håper du slipper å treffe ei dame som spruter...

Jeg tenner ikke spesielt på kvinner så jeg vet ikke hva som er opphissende. Kan si at sprut ikke lukter noe. Men utover det har jeg ikke så mye å si til det du skriver.

Skrevet

Kjæresten min synes det er utrolig opphissende og deilig å kjenne at det spruter nedover skaftet når det går for meg. Han synes også det er tennende å se at jeg er så kåt at det renner. Bekreftende for ham. Det er jo ham jeg er utrolig kåt på. Hva andre måtte synes er meg revnende likegyldig.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig. Men mulig at det bare er jeg som har hatt en tendens til å dumpe borti sprutere.

Det blir jo det samme som og tørke piss opp etter småungene når de skvetter ufrivillig

Jeg har ikke tenkt på det på den måten før. Æsj, da er det jo skikkelig ekkelt! Neste gang skal jeg fortelle henne at hun ikke får sprute.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Lurt Fønix! Det pleier å hjelpe. :ler:

Virker hver gang på meg i alle fall...

Skrevet (endret)

Har hørt det er en gråaktig guffe som kommer ut i mengder! :hakeslepp: : Fittesaft er OK, men denne guffa a gitt!

Endret av Mette
Gjest glamourgirl
Skrevet

Den gråaktige guffa som kommer ut i mengder heter sperm, det kommer fra menn.

Kvinelig ejakulasjon er gjennomsiktig og luktfri akkurat som vann.

Skrevet
Har hørt det er en gråaktig guffe som kommer ut i mengder!  :hakeslepp:  Fittesaft er OK, men denne guffa a gitt!

På barneskolen hadde jeg en klassekamerat som ikke likte pizza. En dag spurte jeg ham om han hadde smakt pizza, og det viste seg at han ikke hadde det.

-Hvorfor vil du ikke prøve da?, ville jeg gjerne vite.

-Fordi det smaker vondt, så klart.

Skrevet
Den gråaktige guffa som kommer ut i mengder heter sperm, det kommer fra menn.

Kvinelig ejakulasjon er gjennomsiktig og luktfri akkurat som vann.

spermen er da vel hvit, hvis den ikke er forurenset da

Gjest glamourgirl
Skrevet

Joa, ventet på at noen skulle kommentere det :ler: Men den er gråere enn jentesprut ;)

Skrevet
spermen er da vel hvit, hvis den ikke er forurenset da

Det hvite er bare en del av bakepulveret som er blitt såååå populært og brukes under sex nyansen.......fungerer utmerket. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Kjære min tid for noen FREKKASER! her inne!

Det har du helt rett i :kul: Det kommer hvertfall ut i bøtter og spann, synes dere burde gi dere med det først som sist :fy_fy: Tenke seg til, sprute ned både det ene og det andre, nei jenter, få kontroll på musenes mus! :ler2: GRISER

Gjest Gjest
Skrevet
Jepp. Neste gang jeg får sjangsen til sex (Gudene vet når det blir  :forvirret: ), så skal jeg prøve å holde igjen...

Sex er ikke alt her i verden så det skal en ikke ha det for travelt med. :klem:

Skrevet

Tråden ryddet for unødvendige kommentarer.

Scorpina

(mod)

Gjest Gjest
Skrevet
Vil jo ikke skremme noen heller  :sjarmor:

Hvis det renner av deg når du er kåt, kan du jo skremme vannet av enhver som du måtte ha sex med. :overrasket:

Skrevet
Jupp, jeg har det akkurat som Sofia :sjenert:

Har ingenting med sexen per se, men med kåthet å gjøre...

Men i  motsetning til Sofia, vet jeg ikke når det skal skje.

Mye usakligheter her nå! Men jeg har samme erfaring som Sofia og Glamourgirl. Kåtheten er avgjørende, det kan til og med skje uten hverken penetrering eller annen berøring hvis forholdene ligger til rette :sjenert:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Kanskje vi kan starte klubb ;)

Skrevet

Nå er jo spørsmålet i denne tråden om spruting er normalt. Men jeg tenker at jeg likevel skal driste meg til å legge inn en motvekt mot alle gutta med sprutenoia her inne. Jeg synes spruting er kjempekult. Det hender selvfølgelig at det kan være litt upraktisk. Har opplevd at det har kommet så mye at vi har endt opp med å måtte ta natta på sofaen. Men det er jo litt trivelig, det også.

Jeg kan også bekrefte at det ikke lukter noe som helst. Helt nøytralt. Jeg synes ikke det er ekkelt i det hele tatt. Bare stas. Særlig fordi det gjerne ser ut som frøkenen har det ganske bra når det skjer. :)

Skrevet
Kanskje vi kan starte klubb ;)

God idé :klappe:

Det var faktisk litt godt å høre at flere har det på samme måte. Trodde en stund jeg var litt dysfunksjonell siden g-punktet ikke trengte å være involvert. Har imidlertid infunnet meg med at det er slik jeg fungerer og har lært å sette pris på det etter hvert :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...