Gå til innhold

Jenter som spruter

Fremhevede innlegg

Gjest bella
Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hva som er så attraktivt med dette...

Jeg spruter nesten hver eneste gang vi har sex, og jeg synes bare det er upraktisk. Gedigne våte flekker i senga og på sofa. Madrassen ser ikke ut, og sofa er vanskelig å få vasket.

Jeg stiller meg faktisk heller spørsmålet: Hvordan skal jeg bli kvitt det, og hvordan kan jeg unngå alle disse søkkvåte flekkene rundt om kring?

ikke ha sex overalt :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil! bli mer belest og erfaren før du utaler deg! man sqirter ikke fra blæren men fra kjærtler som produserer saften under gpunkts stimuli.

les her: lommelegen

Dette er riktig. Man har også testet dette ved å gi ejakulerende kvinner noe som gjorde urinen blå. Deretter ble resultatet av sprutingen sjekket og væsken kvinnene hadde produsert var klar eller kun med svakt, svakt blåskjær.

Har selv evnen til å ejakulere, og jeg ble temmelig overrasket første gangen , men det er utrolig godt :strix:

Skrevet

Korleis går det med denne vesken hos kvinner som ikke har orgasmer ? Etter noen år med noen desiliter i beholderne der nede blir det vel nokså surt stoffet ?

Skrevet

Korleis går det med denne vesken hos kvinner som ikke har orgasmer ? Etter noen år med noen desiliter i beholderne der nede blir det vel nokså surt stoffet ?

Jupp, hvor tror du surstoff kommer fra?

Gjest Mann45
Skrevet

Jupp, hvor tror du surstoff kommer fra?

Et helt ubetalelig svar! :jepp: Men alvorlig talt, hva smaker/lukter det av væsken som kommer når kvinner spruter?

Har ennå ikke opplevd dette, men har kjøpt en lekesak som jeg håper å få testa ut på kona snart. Altså en g-punktsvibrator med en liten bøy på, kjøpt på Kondomeriet, men ennå uprøvd. FunToys eller noe. Noen som har erfaring med slike?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sikker funfactory og de rocker sokker :P Gir meg ikke sprut, men noen syke orgasmer ;) har stubby, (alle versjonene) semirealistic og Ellove :sjenert:

Gjest Liljekonvall
Skrevet

Hvor er G punktet? Er det helt der jeg må for å få til å sprute? Jeg vil sprute! :D

Gjest Liljekonvall
Skrevet

Søk etter filmen "the awakening"....grundig beskrevet i praksis.... Jeg tror ALLE kan klare det. Jeg ble nesten 39 før jeg knekte koden :) Lykke til :)

Skrevet

Et helt ubetalelig svar! :jepp: Men alvorlig talt, hva smaker/lukter det av væsken som kommer når kvinner spruter?

Har ennå ikke opplevd dette, men har kjøpt en lekesak som jeg håper å få testa ut på kona snart. Altså en g-punktsvibrator med en liten bøy på, kjøpt på Kondomeriet, men ennå uprøvd. FunToys eller noe. Noen som har erfaring med slike?

Ren fjellbekk, har jeg hørt, men han var jo litt poetisk, da. Vann og rent kjønn, har jeg hørt, og så langt jeg kan smake / lukte så smaker det sånn. Påvirkes av og til av hva man har spist / drukket, på samme måte som kjønnslukt generelt gjør det.

Gjest Mann45
Skrevet

Ren fjellbekk, har jeg hørt, men han var jo litt poetisk, da. Vann og rent kjønn, har jeg hørt, og så langt jeg kan smake / lukte så smaker det sånn. Påvirkes av og til av hva man har spist / drukket, på samme måte som kjønnslukt generelt gjør det.

Ok. Høres ikke galt ut, faktisk litt fristende nå som våren er i emmning. Håper jeg får anledning til å smake det. For er det noe jeg digger, er det å slikke, gjerne slik at det drypper ned i ansiktet. :gjeiper:

• 2 uker senere...
Gjest line
Skrevet

Men er det tiss, eller egen væske som kommer ut ved kvinnelig ejakulering??

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte meg nylig to forskjellige vibrerende dildoer i håp om å kunne stimulere g-punktet ordentlig. Jeg har aldri klart å sprute, kommer kun ved stimulering av klitoris. Orgasmen blir mye bedre med dildo, den blir mer solid liksom, men noe som ligner g-punkts orgasme kan jeg se langt etter. Det jeg lurer mest på er hvordan denne orgasmen føles sammenlignet med en klitoris orgasme?? Er den bedre? På hvilken måte er den annerledes (sett bortifra en eventuell sprut da). Til dere som klarer å sprute uten vaginal stimulanse men på grunn av kåthet; følger en orgasme med denne spruten?? Får dere kjedesammentrekninger?

Skrevet

Jeg vil si at den orgasmen som kommer samtidig med sprut ofte er mer langvarig, den bygger seg opp en lang stund før, og selv om du tror du har nådd toppen så er det bare å fortsette litt til så blir det enda bedre :fnise: En klitorisorgasme føles mye kraftigere der og da, som en liten eksplosjon, men den er kjapt over, og bygger seg ikke opp på samme måte ;)

Skrevet

Og btw, jeg kommer ikke med vibrering på g-punktet, men må ha ut og inn for at det i det hele tatt skal bli godt. Vi er alle forskjellige, og vi må nesten finne ut hva som fungerer på en selv ;)

Skrevet

Jeg spruter nesten hver eneste gang vi har sex, og jeg synes bare det er upraktisk. Gedigne våte flekker i senga og på sofa. Madrassen ser ikke ut, og sofa er vanskelig å få vasket.

Hehe.. Genialt! Ja det ER upraktisk.. Men så er det mange gode ting som er upraktisk.. Slik som kaker :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan man ha en g-punktsorgasme uten å sprute? Den orgasmen jeg får med min vibrerende dildo (den har også en kraftig kaninørevibrator til klitten <3) er veldig mye bedre enn en vanlig klitoris orgasme... og ligner på den som Hinata beskriver... men ikke noe spruting her i gården...

Gjest Armule
Skrevet

Men er det tiss, eller egen væske som kommer ut ved kvinnelig ejakulering??

Det er ikke tiss! Ligner mye på sperm, uten selve sædcellene, på en måte. Lukter ingenting, og heller ikke særlig mye smak.

• 8 måneder senere...
Gjest kurt-reino
Skrevet

Hvordan smaker det? Og er det noen av mennene deres som liker å få det i annsiktet eller munnen?

smaker som det blanke gutta har på hue på kukken å ja det er digg å bli spruta i munn.hehe

• 5 år senere...
Skrevet
10 minutter siden, ashvini skrev:

Hos meg spruter det. Rytmiske stråler i samme rytme som sammentrekningene i skjeden.

Hvordan Kan Det Ha Seg At NOEN FØLER DET NØDVENDIG Å GJENNOPPLIVE EN FEM ÅR GAMMEL TRÅD!!! :sjokkert:

Skrevet
3 timer siden, MajorasMaske skrev:

Hvordan Kan Det Ha Seg At NOEN FØLER DET NØDVENDIG Å GJENNOPPLIVE EN FEM ÅR GAMMEL TRÅD!!! :sjokkert:

Flott det. Så slipper vi at det opprettes tråder om det samme hele tiden. Spruting var aktuelt i 2011, og sist jeg sjekket er det veldig aktuelt nå og.

Ja, til sprut! ;) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...