Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #121 Skrevet 30. januar 2009 Øhm, men hva er den smøringa som kommer ut av pikken som ikke er sæd? Unner deg, forøvrig å treffe en kvinne som spruter, så får du se om du ikke biter ordene i deg... Den er blank og er en veske som smører og nøytraliserer urinrøret for at sæden ikke skal skades. Den produseres langsomt og i små mengder, altfor langsomt til å kunne sprutes. Hvordan vet du at jeg ikke allerede har møtt jenter som spruter, og at jeg fortsatt mener det stort sett er urin? Er du SÅ sikker på at det finnes "jentesæd"?? Dette er helt latterlig, og ikke minst barnslig. Du er redd for å tisse på deg og kaller det heller for "kvinnelig ejakulasjon". Latterlig.
lovenemo Skrevet 30. januar 2009 #122 Skrevet 30. januar 2009 *rister oppgitt på hodet* At det går an.
fløtepia Skrevet 30. januar 2009 #123 Skrevet 30. januar 2009 (endret) en fyr sendte denne til meg og skrøyta på seg at dette kunne han.. det er en fyr som viser hvordan du får en dame til å få sprut orgasme. http: //www.redtube.com/15878 om han kunne eller ikke fikk jeg aldri lyst til å prøve ut.. hehe Endret 30. januar 2009 av Helen
Hinata Skrevet 30. januar 2009 #124 Skrevet 30. januar 2009 (endret) en fyr sendte denne til meg og skrøyta på seg at dette kunne han.. det er en fyr som viser hvordan du får en dame til å få sprut orgasme. http: //www.redtube.com/15878 om han kunne eller ikke fikk jeg aldri lyst til å prøve ut.. hehe Syns det der så deilig ut jeg.. Men er kjedelig å gjøre det på seg selv... Endret 30. januar 2009 av Helen
Gjest Sprut på meg :) Skrevet 11. november 2009 #125 Skrevet 11. november 2009 Kanskje vi kan starte klubb Da blir jeg med, glamourgirl
Gjest kissme Skrevet 11. november 2009 #126 Skrevet 11. november 2009 Haha. Morsomt å se at noen FORTSATT tror at kvinnelig ejakulasjon er tiss. Sorry folkens, det kommer ut fra skjeden. Og vi tisser ikke ut fra skjeden. Jeg spruter. Typen har ikke noe i mot det. Jeg sier faktisk ifra om jeg kommer til å sprute eller ikke. Vet ikke hvorfor jeg gjør det. Kanskje så han har mulighet til å si ifra om han ikke vil ha søl? Merkelig nok, så blir han mer ivrig om jeg sier så
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #127 Skrevet 11. november 2009 vil det å sprute bety at det fosser ut som om man tisser? har selv opplevd at jeg blir utrolig våt etter det går for meg,det renner, men det spruter jo ikke ut akkurat...tror jeg... vil dette kalles spruting eller vanlig ejakulasjon?
Gjest Gjest_K.A._* Skrevet 4. desember 2009 #129 Skrevet 4. desember 2009 Haha. Morsomt å se at noen FORTSATT tror at kvinnelig ejakulasjon er tiss. Sorry folkens, det kommer ut fra skjeden. Og vi tisser ikke ut fra skjeden. Nei, dere tisser ikke ut fra skjeden. Men dere ejakulerer ikke fra skjeden, heller. Væsken ejakuleres fra urinrøret. De aktuelle kjertlene har ingen tilknytning til skjedegangen. Når det er sagt er det fint lite disse kjertlene produserer, og om noen spruter i vesentlige mengder er det ikke fra disse kjertlene. Det ville vært regelrett smertefullt om en kvinne skulle gå rundt med så mye væske i det området om det ikke var i blæren. Så langt som jeg har greid å finne ut er den væsken som sprutes i store mengder for det meste utvannet urin, som gjerne kan inneholde ejakulat fra skenes-kjertlene, men hovedmengden i disse store sprutene kommer altså fra blæren. Skjønt ren urin er det ikke, det er av en eller annen grunn "utvannet" urin. Men skenes-kjertlene, som er ansvarlig for ekte kvinnelig ejakulasjon, er altfor små til å lagre disse voldsomme mengene. Disse kjertlene er homologe til mannens prostata, som naturlig nok er mye mer utviklet. Men heller ikke mannens prostata kan i sine villeste fantasier produsere så mye som vi ser "sprute-stjerner" som Cythera og andre sprute.
Kamikatze Skrevet 4. desember 2009 #130 Skrevet 4. desember 2009 Tror det må være urin jeg altså. Skal aldri mer suge en gutt når han takker med å pisse meg i munnen... Er det galt også, nå da?
Gjest Hot Rodny Skrevet 5. desember 2009 #131 Skrevet 5. desember 2009 Har med min nye kjæreste fått en ny fantastisk deilig erfaring. Jeg spruter når jeg får orgasme! Fenomenet kvinnelig ejukalasjon har tidligere bare vært teoretisk for meg, og jeg har trodd at dette er noe bare enkelte opplever. Er interessert i å høre andres erfaringer med dette. Hvor vanlig er det egentlig? Håper du ikke har noe i mot at jeg sier at jeg ønsker meg en dame som deg
Gjest Hot Rodny Skrevet 5. desember 2009 #132 Skrevet 5. desember 2009 Haha. Morsomt å se at noen FORTSATT tror at kvinnelig ejakulasjon er tiss. Sorry folkens, det kommer ut fra skjeden. Og vi tisser ikke ut fra skjeden. Jeg spruter. Typen har ikke noe i mot det. Jeg sier faktisk ifra om jeg kommer til å sprute eller ikke. Vet ikke hvorfor jeg gjør det. Kanskje så han har mulighet til å si ifra om han ikke vil ha søl? Merkelig nok, så blir han mer ivrig om jeg sier så Merkelig at du som tilsynelatende er jente ikke vet at det IKKE kommer fra skjeden.
Gjest Gjest_Bård_* Skrevet 7. mars 2010 #133 Skrevet 7. mars 2010 Spruting er helt fantastisk. Elsker å få det over hele meg og spesielt i ansiktet. Har en fantasi om at flere kvinner skal sprute på meg samtidig. Tror kvinnelige spruteorgasmer er den absolutte største turn on for min del. Elsker det.
Gjest Armule Skrevet 7. mars 2010 #134 Skrevet 7. mars 2010 Men dere ejakulerer ikke fra skjeden, heller. Væsken ejakuleres fra urinrøret. Merkelig at du som tilsynelatende er jente ikke vet at det IKKE kommer fra skjeden. Ehm. Hvordan kan det ha seg at dere, som tilsynelatende er menn, veit mer om dette enn kvinner? Nå skal jeg ikke snakke for andre, men hos meg kommer ikke spruten fra urinrøret. Det kommer fra skjeden. Det er en god del væske og et ganske høyt trykk, så man kjenner ganske godt hvor det kommer og ikke kommer fra.
Gjest Armule Skrevet 7. mars 2010 #135 Skrevet 7. mars 2010 vil det å sprute bety at det fosser ut som om man tisser? har selv opplevd at jeg blir utrolig våt etter det går for meg,det renner, men det spruter jo ikke ut akkurat...tror jeg... vil dette kalles spruting eller vanlig ejakulasjon? Du merker fort om det bare er snakk om ganske mye "smørning" eller om det er en sprutorgasme. Det du har er nok bare naturlig glidemiddel fra skjeden, såvidt jeg skjønner. Hos mange er ikke sprutorgasmen en sprut, det bare renner. Men etterhvert som man lærer seg å hjelpe til, presse det ut når man kjenner væsken/orgasmen begynner å bygge seg opp, da kommer de ordentlige sprutene.
Hinata Skrevet 7. mars 2010 #136 Skrevet 7. mars 2010 Det er vel også sånn at det lett kan renne hvis man har noe i skjeden samtidig, men hvis man tar "den" ut i det man spruter så blir det en ganske god lengde på det. Mange ganger så er det sånn at dildoen blir automatisk dyttet ut når man kommer, fordi underlivsmusklene strammer seg.. Har vært mer enn en gang at dildoer har flyr veggimellom
Gjest Gjest_karo_* Skrevet 7. mars 2010 #137 Skrevet 7. mars 2010 Det har du helt rett i Det kommer hvertfall ut i bøtter og spann, synes dere burde gi dere med det først som sist Tenke seg til, sprute ned både det ene og det andre, nei jenter, få kontroll på musenes mus! GRISER jeg vil ha ei som spruter,masse
Gjest Gjest_karo_* Skrevet 7. mars 2010 #138 Skrevet 7. mars 2010 nar vi forst snakker om spruting her, sa lurer jeg litt en ting her. har sett noen jenter som det renner hvit ut av skjeden pa!? hva er dette? ser nesten ut som sperm. men jeg liker det da
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. mars 2010 #139 Skrevet 9. mars 2010 For og hoppe over alt våseprat vil jeg bare si at kvinnelig ejakulasjon er det mest fantastiske som finnes! Gudinnenektar!!!
Gjest Armule Skrevet 9. mars 2010 #140 Skrevet 9. mars 2010 nar vi forst snakker om spruting her, sa lurer jeg litt en ting her. har sett noen jenter som det renner hvit ut av skjeden pa!? hva er dette? ser nesten ut som sperm. men jeg liker det da Utflod?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå