Gå til innhold

Jenter som spruter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har med min nye kjæreste fått en ny fantastisk deilig erfaring. Jeg spruter når jeg får orgasme! Fenomenet kvinnelig ejukalasjon har tidligere bare vært teoretisk for meg, og jeg har trodd at dette er noe bare enkelte opplever.

Er interessert i å høre andres erfaringer med dette. Hvor vanlig er det egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg her også sprutet ett par gang i det siste, og må vel si at samboer er overrasket :sjenert:

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet

JEG HAR OGSÅ LYST Å FÅ TIL DET FOR MIN KJÆRESTE :grine:

Så man må vel bare øve øve øve. Det er i forb m g-punktsorgasme, regner jeg med?

Gjest jegogså
Skrevet

Jeg oppdaget også dette når jeg ble sammen med kjæresten min. Har opplevd det et par ganger når jeg har onnanert, men det har vært så sjelden at jeg ikke har tenkt over det... Nå derimot skjer d ofte :sjarmor:

Gjest DyneTryne
Skrevet

En gang fikk jeg gutten til å sprute :sjarmor: Det var for 18 år siden :sjarmor:

Skrevet
Har med min nye kjæreste fått en ny fantastisk deilig erfaring. Jeg spruter når jeg får orgasme! Fenomenet kvinnelig ejukalasjon har tidligere bare vært teoretisk for meg, og jeg har trodd at dette er noe bare enkelte opplever.

Er interessert i å høre andres erfaringer med dette. Hvor vanlig er det egentlig?

Jeg spruter også, og er helt enig med deg i at dette er en deilig opplevelse! Kan huske jeg ble overrasket og ganske så forundret første gang det skjedde.

Hvor vanlig det er vet jeg ikke, leste en gang at ca. 10 % av kvinner gjør dette... Selv tror jeg at det kan "læres" også!

Har snakket med venninner om dette, og selv så kan jeg få en slags "tissefølelse" når det er kraftig stimuli av G-punktet. Flere venninner ber da partneren om å stoppe, eller stopper seg selv(om hun er alene) fordi hun tror hun kommer til å tisse. Om man lar det stå til så er det store muligheter for at det ender med en sprutorgasme! :klappe:

(det er nemlig veldig vanskelig å tisse når man har noe inni seg, i ren nysgjerrighet har jeg prøvd og får det ikke til!)

Det er helt utrolig hvor mye og langt det kan sprutes (morsomt!) og min erfaring er at jo flere orgasmer med sprut, jo mer væske produseres det...

Vi får se på det hele som en gave, og håpe det er noe som kan læres slik at mange kan oppleve dette. For morro er det! :)

Skrevet

Jeg har studert teknikker for dette her, og har aldri kommet over en kvinne jeg ikke har klart å få til å sprute :) det er ganske enkelt når en først kan det, likevel er det mange der ute som tror det ikke er fysisk mulig.. synd for dem :)

Viktige stikkord for de som vil prøve er 120% avspenning og kraftig urytmisk g-punkt stimuli. Svært få klarer dette uten assistanse fra en partner

Gjest KaffeogLe
Skrevet

tror ikke det der kommer til å skje med meg noen gang :grine:

men det skjedde en gang da jeg var tidlig tenåring: jeg var sprengkåt, og da jeg fikk orgasme, så ble hele (på den tiden) sykkelbuksa våt! jeg ble litt overrasket kan du si. ja, det er leeeeenge siden jeg har vært såååååå kåååååt :sur:

Skrevet

Jeg har lært meg å ejakulere. Men hos meg henger det ikke alltid sammen med g-punktstimulans.

Skrevet

Jeg vil, jeg vil, men jeg får det ikke til! :sur:

Har ikke hatt g-pungt orgasme heller, selv om det har vert godt å bli stimulert der. Lurer på om det har noe med hvor kåt man er. Når jeg forsøker blir det fort litt for tekninsk. Konsentrasjonen overtar og tenningen forsvinner, da er det håpløst.

Har til og med kjøpt meg g-pungt stimulator for å prøve å få det til, men neeeida! :frustrert:

Skrevet
Jeg vil, jeg vil, men jeg får det ikke til! :sur:

Har ikke hatt g-pungt orgasme heller, selv om det har vert godt å bli stimulert der. Lurer på om det har noe med hvor kåt man er. Når jeg forsøker blir det fort litt for tekninsk. Konsentrasjonen overtar og tenningen forsvinner, da er det håpløst.

Har til og med kjøpt meg g-pungt stimulator for å prøve å få det til, men neeeida! :frustrert:

Om det finnes noen hemmelighet bak g-punktorgasme så skal jeg ikke påberope meg å ha fasiten, men et lite råd jeg kan komme med er at dersom du ved g-punktstimulanseopplever at det blir litt ubehagelig og du får følelsen av at du må tisse, så må du ikke slutte med det du gjør. Klarer du å komme over den "kneika" så kan det hende det åpner seg en ny orgasmeverden.

Det var i alle fall slik jeg og eksen oppdaget det for mange, mange år siden.

Skrevet
Jeg har studert teknikker for dette her, og har aldri kommet over en kvinne jeg ikke har klart å få til å sprute :) det er ganske enkelt når en først kan det, likevel er det mange der ute som tror det ikke er fysisk mulig.. synd for dem :)

Viktige stikkord for de som vil prøve er 120% avspenning og kraftig urytmisk g-punkt stimuli. Svært få klarer dette uten assistanse fra en partner

Hører gjerne mer om dette med teknikker. Jeg er ikke helt bevisst selv på hvordan vi oppnår dette. Det er noe som "bare kommer" i forbindelse med orgasme. Altså ingen bevisst stimulering for å oppnå dette, men har åpenbart noe med vårt samspill å gjøre. Kjæresten min har aldri opplevd dette hos andre kvinner heller.

Veldig spennende å høre andres erfaringer. Selv har jeg aldri tenkt over fenomenet, og enda mindre at dette er noe man kan trene seg til for å oppnå.

Skrevet

lurer på om dere jenter synes det er flaut eller rart å få sprutorgasme, har flere ganger vært med jenter som har bedt meg om å stoppe like før....

Gjest DyneTryne
Skrevet

Nei, men ble flau første gangen etter jeg hadde gjort det. En diger søkkvåt flekk på madrassen = jeg tisset meg ut.

Trodde jeg da, iallfall.

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke hva som er så attraktivt med dette...

Jeg spruter nesten hver eneste gang vi har sex, og jeg synes bare det er upraktisk. Gedigne våte flekker i senga og på sofa. Madrassen ser ikke ut, og sofa er vanskelig å få vasket.

Jeg stiller meg faktisk heller spørsmålet: Hvordan skal jeg bli kvitt det, og hvordan kan jeg unngå alle disse søkkvåte flekkene rundt om kring?

Skrevet

Hvordan smaker det? Og er det noen av mennene deres som liker å få det i annsiktet eller munnen?

Skrevet
Jeg skjønner egentlig ikke hva som er så attraktivt med dette...

Jeg spruter nesten hver eneste gang vi har sex, og jeg synes bare det er upraktisk. Gedigne våte flekker i senga og på sofa. Madrassen ser ikke ut, og sofa er vanskelig å få vasket.

Jeg stiller meg faktisk heller spørsmålet: Hvordan skal jeg bli kvitt det, og hvordan kan jeg unngå alle disse søkkvåte flekkene rundt om kring?

Jeg er enig med deg Nelle. Mye søl av dette. Jeg kan nesten kjenne på forhånd om jeg kommer til å sprute eller ikke, avhengig av hvor kåt jeg er, om det er en stund siden sex, og om jeg har drukket. Da har vi sex i dusjen, eller iallefall på badet. Eller vi må huske å ta med den største håndduken på rommet eller i stua eller hvor vi nå befiiner oss. Jeg er lei av å måtte skifte på senga midt på natta etter sex, og iallefall lei av å sove på håndduker lagt over digre våte flekker i senga.

Jeg spruter uavhengïg av hvordan vi har sex, hvordan stilling eller slikt. Trenger ikke penetrering eller noe.. alt avhenger av min egen kåthet..

Skrevet
Jeg spruter uavhengïg av hvordan vi har sex, hvordan stilling eller slikt. Trenger ikke penetrering eller noe.. alt avhenger av min egen kåthet..

HVA? Mener du at du spruter uavhengig om du får penisen eller ikke inni deg? :overrasket:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jupp, jeg har det akkurat som Sofia :sjenert:

Har ingenting med sexen per se, men med kåthet å gjøre...

Men i motsetning til Sofia, vet jeg ikke når det skal skje.

Skrevet
Jupp, jeg har det akkurat som Sofia :sjenert:

Har ingenting med sexen per se, men med kåthet å gjøre...

Men i  motsetning til Sofia, vet jeg ikke når det skal skje.

ÆSJ, det må være grusomt og ha sex med noen som nærmest tisser på sexpartneren når det skjer. Trur ikke jeg har klart og hatt sex under slike kår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...