Gå til innhold

Billig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:) Hei nette!

Tror ikke jeg kjenner noen nette fra Oppland, men send meg gjerne en PM hvis det er noe du lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eirik

Til deg som startet tråden: Du ber om folks subjektive og oppriktige meninger, så jeg skal la deg få høre min:

Jeg dømmer ikke deg som menneske - vi lever i et fritt land hvor vi alle kan utfolde oss fritt så lenge vi hoder oss innen rammene av lovverket. Men det er helt sikkert: Jeg blir ihvertfall ikke tiltrukket av jenter som har hatt mange partnere. Dydighet er for min del en betydelig del av en jentes femininitet og dermed noe jeg synes er tiltrekkende. Mange partnere og ONS gir muligens mye erfaring, men du mister også noe på veien. Jeg tror at de fleste menn ikke blir tiltrukket av høy fare for at "junior" blir påført en kjønnssykdom - jeg blir ihvertfall ikke det. For min del vil jeg også ha en jente som kan gi meg noe hun ikke har gitt til alle andre - noe som gjør henne, og forholdet, spesielt.

Kall det hva dere vil, moraliserende eller konservativt, men for meg er dette åpenbare gode verdier. Noen menn bryr seg sikkert ikke om hvor mange partnere jentene deres har hatt, eller hvor vidt de er utro eller ei, men da spør jeg meg selv om hvor mye de kan bry seg om jentene i utgangspunktet. Så det blir vel til syvende og sist et spørsmål om hvordan du ønsker å se på deg selv, hvem du ønsker å tilbringe din tilmålte tid her på jorden med, og hvordan du vil at disse skal oppfatte deg.

Men det er jo ikke for sent å snu en livsstil til noe du synes er bedre og er mer komfortabel med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Dydighet er for min del en betydelig del av en jentes femininitet og dermed noe jeg synes er tiltrekkende.

dydig/feminim = Passiv??

Som venter på erobreren sin

eller Dydig = prippen

som ikke vil høre snakk om oralsex en gang...

Etter en fyr så mister man jo dyden sin...

Så d er jo bare vrøl d du sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ville bare si at jeg syns Eirik sitt innlegg både var fornuftig og betryggende, jeg. Godt at det fortsatt finnes folk med et reflektert forhold til seksualiteten og hva den egentlig dreier seg om. :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Eirik skriver:

Til deg som startet tråden: Du ber om folks subjektive og oppriktige meninger, så jeg skal la deg få høre min:

Jeg dømmer ikke deg som menneske - vi lever i et fritt land hvor vi alle kan utfolde oss fritt så lenge vi hoder oss innen rammene av lovverket. Men det er helt sikkert: Jeg blir ihvertfall ikke tiltrukket av jenter som har hatt mange partnere. Dydighet er for min del en betydelig del av en jentes femininitet og dermed noe jeg synes er tiltrekkende. Mange partnere og ONS gir muligens mye erfaring, men du mister også noe på veien. Jeg tror at de fleste menn ikke blir tiltrukket av høy fare for at "junior" blir påført en kjønnssykdom - jeg blir ihvertfall ikke det. For min del vil jeg også ha en jente som kan gi meg noe hun ikke har gitt til alle andre - noe som gjør henne, og forholdet, spesielt.

Kall det hva dere vil, moraliserende eller konservativt, men for meg er dette åpenbare gode verdier. Noen menn bryr seg sikkert ikke om hvor mange partnere jentene deres har hatt, eller hvor vidt de er utro eller ei, men da spør jeg meg selv om hvor mye de kan bry seg om jentene i utgangspunktet. Så det blir vel til syvende og sist et spørsmål om hvordan du ønsker å se på deg selv, hvem du ønsker å tilbringe din tilmålte tid her på jorden med, og hvordan du vil at disse skal oppfatte deg.

Men det er jo ikke for sent å snu en livsstil til noe du synes er bedre og er mer komfortabel med.

Kunne ikke sagt det bedre selv. Jeg har samme mening som Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Erik høres bare helt teit ut, hans def på kvinnelighet og femininitet hadde passet inn i de harde 50 åra da landet skulle bygges opp og kvinnfolkene stod passivt ved komfyren og ventet på livet i stedet for å ta livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen link, det er en referanseliste, i motsetning til dere så kan jeg arguementere for sakene mine med henvisninger...

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik har skrevet et flott innlegg, og jeg også må si jeg deler samme syn.

At sexysadie har sterke negative reaksjoner til innlegget hans er vel ikke ei bombe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SS, nå må du følge med litt, brevet fra han eirik vel, alle digger jo den, der står det om at kvinner skal være litt beskjedene.

Å være littegranne ydmyk som kvinne er visst noe som hører andre kulturer til. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
si meg: hva var d Erik skrev som var så bra??

ss, jeg synes også at Erik skrev ett meget godt innlegg- ikke alle kan være like ekstreme som deg vet du.

Å være trofast /ha få partnere betyr ikke at du er en 50- talls husmor.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SS, du bryter barrierer og det er ikke bra. En god kvinne skal holde seg i skinnet virker det som.

Og kvinnene er enige.... haha skjønner ikke damer selv at det er dem som skaper elendigheten i forhold til ryktespredning og dårlige selvtilliter?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...