Gjest sexysadie Skrevet 28. februar 2003 #81 Del Skrevet 28. februar 2003 Personlig så vil jeg heller elske med en mann som har hatt 100 stk enn bare en, de skal vite hva de driver med rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente Skrevet 28. februar 2003 #82 Del Skrevet 28. februar 2003 Kjære deg, Javel, du er 20 år og har hatt 13 stk. Jeg synes IKKE det er å være billig i det hele tatt. Selv er jeg 18 år og har hatt 3, hvorav 2 var one night stands. Synes faktisk det er litt lite i forhold til andre. Så jeg har i hvert fall ikke et ekstremt trangt syn på "billighet"... Men man kan da for guds skyld ikke sette et tall på det å være billig!! :fy: Jeg blir fryktelig provosert av det noen har skrevet her, og det er mye tull ute og går. Likte veldig godt det en skrev her: sex er bra, å elske er tusen ganger bedre. Men hva er det da som er så galt med det å BARE HA SEX??? Hvorfor skal man ikke kose seg og leve livet så lenge man har et liv å leve? Hvorfor kan man ikke gjøre som man vil? Så lenge man har sikker og trygg sex og ikke utsetter seg selv for fare, kan man gjøre som man selv vil mener nå jeg! Det som kvinne 50 skrev om at man skal ha sex og at hun angret på at hun ikke hadde hatt sex med flere da hun var ung (eller var det en annen som skrev det??), tenk over det for det er faktisk noe i det. Det er en henvendelse til oss som ER unge. Det fikk i hvert fall meg til å tenke. Unnskyld meg, men det var en eller annen som sa at jenter i dag kler seg altfor horete. Det er det dummeste jeg har hørt. Hvis du ikke klarer å se på en jente uten å tenke på sex så er det ikke vi som kler oss for horete, da må det være noe med DEG tror jeg! Men til deg som lurer på om du er billig - NEI, det er du for all del IKKE... Bare kos deg du :enig_animasjon: stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. februar 2003 #83 Del Skrevet 28. februar 2003 Det innledende spørsmål er om "vi" syns det er for mange. Mitt poeng er at det som er viktig er hva du selv mener om saken. Hva jeg synes er uten betydning for deg (eller burde være det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 28. februar 2003 #84 Del Skrevet 28. februar 2003 Hei 13 stk er ikke noe unormalt høyt antall vil jeg si. Men utroskapen 'bekymrer' jeg mere, det synes jeg rett og slett er forkastelig. At noen velger å ha flere seksualpartnere enn andre er noe jeg ikke har noe problem med i det hele tatt. Men hvis du selv mener at det har blitt for mange, er det noe du bør ta tak i. M.a.o. brems ned litt. Meg selv, 25år, 7 stk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. februar 2003 #85 Del Skrevet 28. februar 2003 Når man skal avgjøre hvorvidt damer er billige eller ei, er det viktig å huske på alle fordelene hun har fått, noen får gratis sprit, kontantkort, penger eller andre gaver. Dette er svært vanlig, jeg tror alle jenter har byttet sex med varer. Selv for denne verdensomspennende byttehandelen ser det ut som prisen på kuse bare synker.... den når nye lavmål, ingen mann ved sine fulle fem kunne tenke seg å investert i kuse nå, med fallende priser som nærmer seg deinflasjon..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 28. februar 2003 #86 Del Skrevet 28. februar 2003 Dette er svært vanlig, jeg tror alle jenter har byttet sex med varer. Kan ikke si meg enig her Waco :-? Ikke gre alle med samme kammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. februar 2003 #87 Del Skrevet 28. februar 2003 Selvfølgelig har alle damer mottatt gaver eller tjenester i bytte mot sex, bare at dem ikke sier det (altså later som de er dydigere enn det dem er), men er ikke noe nødvendigvis galt å tenke sånn, vi bør ha det i øynene, 1. damer har mange å velge mellom. 2. hvorfor ikke da velge den staken som gir mest gevinst? W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 28. februar 2003 #88 Del Skrevet 28. februar 2003 Fælt så kynisk du er da Waco! Hva i alle dager har du opplevd som går rundt med sånne tanker i hodet ditt? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har hatt sex med noen for å oppnå noe - ikke noe annet enn seksuell nytelse, men det er jo gjensidig. Og mange andre jenter kan nok si det samme som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robert Skrevet 28. februar 2003 #89 Del Skrevet 28. februar 2003 Jeg vil gå tilbake til litt av det Tom skriver: Skolen driver undervisning innen seksualitet, og hjelper elevene til å forstå at det er grenser. (Dette er viktig for at barna ikke skal gjøre for mange negative erfaringer i forhold til majoritetsungdommen.) Det er nyttig å ha noe å styre etter på mange av livets områder, også innen seksualitet. Og sammen med foreldre skapes derfor normer og kjøreregler. Til dere (ravna, Embla s, jente m.a.) som mener man bør knulle mest mulig mens man kan, antall forskjellige partnere er betydningsløst: Driver lærere i skolen feil undervisning i forhold til temaet i denne tråden? Burde lærerne heller snakke varmt om at antall partnere ikke betyr noe: "Det viktigste er at dere får seksuell tilfredsstillelse, antall partnere er bagatellmessig. Kos dere elever, lev livet (og knull flest mulig) mens dere kan!" Ellers er jeg enig med det en gjest her skriver: Billig? Ja! Om et slikt rykte skal bry deg eller ikke, er opp til deg... "Den som er med på leken, må tåle steken..." At du blir stemplet "lett på tråden" av mange, garanterer jeg deg! I tillegg er du tross alt bare 20 år! Holder du dette tempoet oppe årene som følger, kan lista di bli virkelig ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente Skrevet 28. februar 2003 #90 Del Skrevet 28. februar 2003 Robert - jeg liker ikke det du skriver. Jeg sa i hvert fall IKKE at det bare er å knulle i vei med flest mulig! Da misforstår du ganske heftig tror jeg. Det jeg mener med at man skal leve livet er ikke underfostått med at man skal ha sex i hytt og vær, men at man skal gjøre det man har lyst til og føler for! Og det er vel noe helt annet, er det ikke?!? Ellers syns jeg joplaya og waco kan finne seg et annet sted å krangle på... :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robert Skrevet 28. februar 2003 #91 Del Skrevet 28. februar 2003 jente skriver: Det jeg mener med at man skal leve livet er ikke underfostått med at man skal ha sex i hytt og vær, men at man skal gjøre det man har lyst til og føler for! Og det er vel noe helt annet, er det ikke?!? Å ha sex i hytt og vær, er ikke det samme som å ha ONS? Hva er forskjellen på å ha sex i hytt og vær, og ha sex når man har lyst og føler for det? Er du ikke litt selvmotsigende her, jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente Skrevet 1. mars 2003 #92 Del Skrevet 1. mars 2003 herregud... går det an å være så kverulerende...?! Sex i hytt og vær = hele tiden når man føler for det = når man vil har mennesker sex hele tiden? har du? nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 1. mars 2003 #93 Del Skrevet 1. mars 2003 La folk kose seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. mars 2003 #94 Del Skrevet 1. mars 2003 Robert, husk at dette er biologisk betinget fra damers side, dem er bare skapt sånn, i motsetning til gutter har ikke damer like lett for å stole på seg sjæl, det er derfor man aldri bør ta dem alvorlig. Den beste kvinneoppdragelsen skaper man hjemme tror jeg. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente Skrevet 3. mars 2003 #95 Del Skrevet 3. mars 2003 waco - du er ikke fin for å si det sånn! ja dere gutta stå sammen for jenter er noe tull uansett ikke sant? Jenter kler seg for horete, og oppfører seg som horer, ikke sant??? herrejesus... skjerp dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 3. mars 2003 #96 Del Skrevet 3. mars 2003 Enig med jenta over!!HERREGUD,DA!! Så utrolig barnslig! At det går ann....... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. mars 2003 #97 Del Skrevet 3. mars 2003 Snedig dette; kvinner er horer og menn erobrerne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 3. mars 2003 #98 Del Skrevet 3. mars 2003 Robert, husk at dette er biologisk betinget fra damers side, dem er bare skapt sånn, i motsetning til gutter har ikke damer like lett for å stole på seg sjæl, det er derfor man aldri bør ta dem alvorlig. Den beste kvinneoppdragelsen skaper man hjemme tror jeg. W Har du hørt om pronomenet "de"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robert Skrevet 3. mars 2003 #99 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg vil gå tilbake til litt av det Tom skriver: Til dere (ravna, Embla s, jente m.a.) som mener man bør knulle mest mulig mens man kan, antall forskjellige partnere er betydningsløst: Driver lærere i skolen feil undervisning i forhold til temaet i denne tråden? Burde lærerne heller snakke varmt om at antall partnere ikke betyr noe: "Det viktigste er at dere får seksuell tilfredsstillelse, antall partnere er bagatellmessig. Kos dere elever, lev livet (og knull flest mulig) mens dere kan!" Ellers er jeg enig med det en gjest her skriver: "Den som er med på leken, må tåle steken..." At du blir stemplet "lett på tråden" av mange, garanterer jeg deg! I tillegg er du tross alt bare 20 år! Holder du dette tempoet oppe årene som følger, kan lista di bli seende virkelig ille! Ingen som vil gi noe svar eller kommentar på dette innlegget? Kan kanskje legge til at det er satt litt på spissen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 3. mars 2003 #100 Del Skrevet 3. mars 2003 robert: du minner meg om en robert jeg kjenner... nyskgjerrig på hvem du er jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå