Gjest sexysadie Skrevet 25. februar 2003 #61 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg er litt nysgjerrig; kan du' date=' sexesadie, fortelle litt om deg selv?[/quote'] Hva vil du vite? Hva med å registrere seg og kom derefter med en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 26. februar 2003 #62 Del Skrevet 26. februar 2003 Joplaya og sexysadie: Samme hvor smukkfine dere ser ut, dere hadde ikke fått nærmet dere min stake for millionen en gang! 100 partnere er direkte EKKELT! Tom: Samme hvor bråkjekk og staut du (og "staken din") er, hadde du ikke fått nærmet deg elskovsredet mitt ( ) for millionen en gang! Du er jo ikke i stand til å ta inn selv det enkleste budskap, din moralist! Ps Du Tom; hvor mange har nærmet seg staken din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 26. februar 2003 #63 Del Skrevet 26. februar 2003 Ps Du Tom; hvor mange har nærmet seg staken din? Sikkert en del mennesker som spaserer forbi han hver dag. Om han ikke lever totalt isolert fra omverdenen da Til Tom: Da jeg sa jeg ikke var SÅ løs... Det er vel en personlig definisjon av meg. Har ingenting med ss å gjøre. Men om jeg synes hun er løs? Det er irrelevant - bare hun kan være bekvem med sitt antall så har ikke andres tanker og meninger noe å si. Det er det mitt poeng er: klarer en å leve med seg selv og se seg selv i speilet hver dag og være fornøyd med det en ser: da skal man bry seg lite om hva andre tenker om ens fortid. Men ja, jeg synes 100 er litt vel mye. Synes ikke du det er rart at du med en gang måtte gå ut i fra at jeg hadde hatt mange (nærmere 100) sex-partenere pga det jeg skrev i mitt innlegg??? Synes du hopper litt fort til konklusjoner her i denne diskusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom Skrevet 26. februar 2003 #64 Del Skrevet 26. februar 2003 Kanskje noen mener jeg er moraliserende, men det er viktig med en ansvarlig livsstil. Da særlig med tanke på kjønnsykdommer. sexysadie har ingen ansvarlig livsstil. Bare nevner at det ikke er uten grunn, at folk som har flere seksualpartnere ikke får pumpe blodet sitt inn i blodbanken. Skolen driver undervisning innen seksualitet, og hjelper elevene til å forstå at det er grenser. (Dette er viktig for at barna ikke skal gjøre for mange negative erfaringer i forhold til majoritetsungdommen.) Det er nyttig å ha noe å styre etter på mange av livets områder, også innen seksualitet. Og sammen med foreldre skapes derfor normer og kjøreregler. Joplaya, beklager at det virker som om jeg konkluderer med at du har ligget med 100. Den siste setningen i det innlegget var ikke rettet mot deg. Fire søte jenter har fått bruke staken min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. februar 2003 #65 Del Skrevet 26. februar 2003 Kanskje noen mener jeg er moraliserende, men det er viktig med en ansvarlig livsstil. Da særlig med tanke på kjønnsykdommer. sexysadie har ingen ansvarlig livsstil. Bare nevner at det ikke er uten grunn, at folk som har flere seksualpartnere ikke får pumpe blodet sitt inn i blodbanken. Jeg har aldrig hatt noen kjønnsykdommer, og d er overhodet intet utagerende v min livsstil. Fatter ikke hvorfor du bryr deg sånn med hvor mange menn jeg har hatt i mitt liv; du skulle heller spørre meg om d var noe liv i de menn jeg har hatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 26. februar 2003 #66 Del Skrevet 26. februar 2003 Tom: Takk for beklagelsen :D Jeg er nok nærmere ditt 4-tall enn du tror, en liste trenger ikke være lang selv om den skrives ned. Man kan være ansvarlig selv om man har mange sexpartnere. At man har sex med mange er ikke ensbetydende med usikker sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. februar 2003 #67 Del Skrevet 26. februar 2003 Joplaya, husk at det heldigvis er littegranne forskjell på om menn har ligget med mange enn kvinner har det. Det er bare å se omkring deg det der, nå vil jo et hotell i skippergata at skippergata bytter navn pga alle de kvinnene som jobber som "selgerskersker" i nevnte gate.... Og det er jo ikke bare menn som setter definisjoner på hva som er attraktivt og riktig hos de ulike kjønn, legg bare merke til din egen tekst, hvor ofte du må bekrefte at "jeg er ihvertfall ikke sånn"... nei damer, dere har enda mye å lære... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 26. februar 2003 #68 Del Skrevet 26. februar 2003 Ja, heldigvis Waco så er det forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. februar 2003 #69 Del Skrevet 26. februar 2003 Ja, heldigvis Waco så er det forskjell Hvor ligger så forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 26. februar 2003 #70 Del Skrevet 26. februar 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. februar 2003 #71 Del Skrevet 27. februar 2003 Og det er jo ikke bare menn som setter definisjoner på hva som er attraktivt og riktig hos de ulike kjønn, legg bare merke til din egen tekst, hvor ofte du må bekrefte at "jeg er ihvertfall ikke sånn"... nei damer, dere har enda mye å lære... W Litt enig med Waco der. Kan ofte virke som om jenter er de som er raskest ute med "hore-stempel", og hva menes med "jeg er ikke sånn"? Jeg har hatt sex med langt flere enn 4, og det er jeg glad for. Jeg er glad for at han jeg lever sammen med nå ikke er min første og eneste, jeg er glad for at jeg har hatt ulike erfaringer. Jeg skammer meg kun over de gangene jeg "ga etter" uten at jeg egentlig hadde lyst. Og den skammen er forbundet med det faktum at jeg ikke var tro mot meg selv, og ikke det faktum at jeg hadde sex!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. februar 2003 #72 Del Skrevet 27. februar 2003 Kvinner er veldig til å stemple andre kvinner som billig og horete hvis de har vært borti noen mannfolk som de har lyst på selv men ikke har draget på ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2003 #73 Del Skrevet 27. februar 2003 Etter å ha lest alle innleggene føler jeg meg både snerpete og gammeldags. Men det får heller gå. Jeg vil svare hun som startet tråden ærlig, og jeg syns listen hennes er altfor lang! Jeg vil ikke kalle folk billige eller noe annet, men at jeg lar meg sjokkere over folks holdninger til dette temaet, det skal jeg ikke legge sjul på. Jeg har ei venninne som man pent sagt kan kalle litt "løssluppen", og hun sliter med å komme seg ut av det. Hun har hatt så mange ONS at hun ikke klarer å slutte med det, påstår hun. Hennes selvfølelse og rykte er ikke det beste, men hun bryr seg ikke. Om hun nyter sexen, det skal ikke jeg spekulere i, men hun nyter iallfall ikke den situasjonen hun er i. Poenget mitt er at man bør være veldig forsiktig hvor langt man strekker seg - la ikke sex bli det eneste du føler du har å tilby folk. Du har sikkert mange andre sider og egenskaper ved deg som guttene liker. Sex bør ikke være billetten til et forhold, det bør være bonusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. februar 2003 #74 Del Skrevet 27. februar 2003 Kvinner er veldig til å stemple andre kvinner som billig og horete hvis de har vært borti noen mannfolk som de har lyst på selv men ikke har draget på ... He he..Angrep er det beste forsvar, sies det.. eller hva med "høyt henger de og sure er de"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 27. februar 2003 #75 Del Skrevet 27. februar 2003 Poenget mitt er at man bør være veldig forsiktig hvor langt man strekker seg - la ikke sex bli det eneste du føler du har å tilby folk. Du har sikkert mange andre sider og egenskaper ved deg som guttene liker. Sex bør ikke være billetten til et forhold' date=' det bør være bonusen.[/quote'] Er et godt seksualliv mindre verdt enn et pent ytre eller et godt hode? Det er dessutten mange lange, gode forhold som begynte med sex, bare så DET er sagt.... Tror uansett ikke noen her inne mener man skal gå på akkord med seg selv og "kjøpe" seg noe som helst med sex (for det er det du antyder, er det ikke)? Det finnes faktisk jenter som liker å ha sex, ONS er ikke ensbetydende med utnytting eller "salg".. Tilføyer: Hun som startet tråden spør om det er for mange. Jeg undres: Føler hun selv at det er for mange, eller føler hun at ANDRE muligens dømmer henne og syns det er for mange? Hvorfor skal det være for mange for oss andre hvis det ikke er noe problem for henne selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #76 Del Skrevet 27. februar 2003 Billig? Ja! Om et slikt rykte skal bry deg eller ikke, er opp til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 27. februar 2003 #77 Del Skrevet 27. februar 2003 Det handler ikke om at jenter er billige eller ei, men hvorvidt de er ærlige eller uærlige. Hadde kuse vært en aksje hadde den stått ganske lav i kurs, statoil opp tooghalvprosentpoeng, oljekursen stabil og kuse ser ut til å igjen sunket med 5000% siden forigårs. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2003 #78 Del Skrevet 27. februar 2003 Fører du logg eller?? JA! Synes du virker "billig"! Ikke noe å være stolt av værtfall,du burde snu trenden før det er for sent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortie Skrevet 28. februar 2003 #79 Del Skrevet 28. februar 2003 Ja jeg synes unge jenter i dag er altfor lette på tråden! Og jeg ser ingen forskjell på jenter og gutter, for meg er det moralsk forkastelig uansett. Det største problemet er at det bestandig finnes noen som har hatt mange flere, og som derfor forsvarer det så godt de kan! Dette frie sex-livet som har blitt vanlig og godtatt i dette landet de siste årene skremmer meg. Jeg er altfor gammeldags til å godta, og takle det. Jeg selv har hatt mye sex, men med få. Det å knulle med nesten hvem som helst hvor som helst, fordi jeg har lyst og behov skal tilfredstilles, er ikke det vekk fra det siviliserte og tilbake til steinalderen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #80 Del Skrevet 28. februar 2003 ja, jeg har stor glede av sex. jeg tror jeg har mye sterkere orgasmer enn min mann, f.eks. jeg vet jeg har hatt flere partnere enn han også. jeg har hatt mange elskere, og ingen av dem har behandlet meg dårlig. har aldri hatt ons, fordi det har alltid blitt flere ganger. de har vært glade fordi jeg ikke er så forknytt som kvinner flest. de elsker at jeg får orgasme uten at de må slite livet av seg. det de ikke liker er at jeg ikke elsker dem for det, for det er de vant med. kjærlighet er noe helt annet enn en orgasme. vil også minne om noen fine ord jeg plukket opp i kevin kostner-filmen om indianere (husker ikke tittelen); min kone er ikke som et såpestykke som kan bli oppbrukt (eldre mann med litt utagerende kone). *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå