Gå til innhold

Billig?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er ei 20 år gammel jente, som velger å være anonym akkurat nå.

Jeg synes selv at min liste (les: knulleliste) begynner å bli litt for lang. For øyeblikket er tallet 13, hvorav halvparten ble fortært i løpet av de 5 siste mnd. De aller fleste av disse 13 er tilfeldige, både menn jeg kjenner fra før, og totalt ukjente. 2 er kjærester, som jeg forøvrig har vært utro mot.

Så, hva synes dere? Vil ha deres oppriktige mening!

Hvor lang er deres liste, og hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, for meg virker du som ei billig ****. du ville ha et ærlig svar? her fikk du et-

men hvis du trives sånn, og er klar over at du ofte blir brukt/bruker andre, så kan du bare fortsette for min del :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilføyer bare at jeg ikke trives med situasjonen.

Og så vil jeg si at så lenge to voksne mennesker vil ha sex, og begge vet at dette bare er for en natt, så synes jeg ikke det dreier seg om å bruke/bli brukt. Utroskap er selvfølgelig en annen ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker sikkert kjempeprektig nå men...

syns ikke moralen din er spesielt høy...

tenker like mye på utroskap som du nevnte, som på antallet..

Er selv 19, har hatt 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Synes du svare deg selv ganske godt i ditt innlegg nr to jeg, Feber.

Da er det jo bare å skride til verket og gjøre noe med din livssituasjon.

Synes ikke du er h o r e t e, men kanskje livssituasjonen din ikke har vært så lett det siste halve året ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vel møtt dem jeg synes er mindre billige enn deg. men det er du som vet hvorfor du ligger med dem du ligger med og ikke jeg. jeg er 19 og har 2 på den lista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Virker sikkert kjempeprektig nå men...

syns ikke moralen din er spesielt høy...

tenker like mye på utroskap som du nevnte, som på antallet..

Er selv 19, har hatt 2.

du snakker virkelig om å sette seg på sin høye hest. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, jeg vet hva jeg selv mener om meg og det jeg gjør, men er nysgjerrig på hva andre synes. Har nemlig snakket med folk som synes at 13 ikke er noe å snakke om, og folk som har sagt rett ut at de synes jeg oppfører meg forkastelig. Vil gjerne vite ca hva som ansees som respektabelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes selv at min liste (les: knulleliste) begynner å bli litt for lang.

Hvor mange du har hatt og hvor gammel du er, er vel egentlig ikke det viktige. Det viktige er det du skriver her - nemlig at du selv synes det er litt mye.

Og ja, da synes jeg det også.

Jeg har også en lang liste. Og mange kunne jeg sikkert vært foruten. Men hva jeg har gjort står jeg for. Og jeg fortsatte i hvert fall ikke.

Så - jeg synes du skal roe deg betraktelig ned, tenke på at dette skal du leve med resten av livet. Og at når du selv synes det er mye, da er det det. Altfor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

jeg må si at jeg syntes det er vel på tide at du drar i tøylene og sekker tempoet.....

Ikke for at listen din var uendelig lang....det er sikkert en hel hau som har en lengre liste enn dag....

Den tanken kan du godt tenke ,hvist det øke din livskvalitet.....

Må si at det er ikke mye du respekterer deg selv slik jeg ser det,når du har tilfeldig sex med tilfeldige menn eller når du er utro mot typen du er sammen med......Respekten for dine tidligere partnere er heller ikke så mye å skryte over.....

nei jeg er 23 år og har lagt med 4 ,sammtlige har jeg hatt en forhold til,jeg syntes dette er mye for meg.....

Om du kan se deg selv i speilet og uten at det kjennes som om magen din streiker så er det vel ikke noe problem.

Pass deg med det tempoet du har holdt,selv om gutter vil ha sex med deg betyr ikke at du er spesiell som person......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KimErikLokker

Generelt vil jeg også i denne tråden postulere at det viktigste når det gjelder seksuell erfaring er hvor mange ganger man har elsket - ikke hvor mange man har elsket med!

13 er sikkert litt flere enn folk flest, men likevel ikke mere enn det enkelte konsumerer i løpet av en effektiv langhelg i russetiden... :ler: Så antallet i seg selv kan du sikkert leve greit med, selv om jeg tipper at ikke alle har vært like glimrende opplevelser.

DERIMOT er jeg litt mer skeptisk til det å være utro når et forhold umulig kan ha vart i evigheter - akkurat dét synes jeg virker litt billig, ja.

MEN - du har tiden foran deg, og forhåpentligvis mange deilige opplevelser med én partner. Det anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antallet har ingenting å si; har du lyst, har du lov...osv. hvis du syns du har glede av dette.....Billig er du ihvertfall ikke, ikke billigere enn dine seksualpartnere ihvertfall.....Men er du nøye m å bruke prevensjon? Ganske viktig d for den som har mange seksualpartnere......bare en aldri så liten påminnelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 20 år, var listen min på 0.

Nå er jeg 28 og har en liste på 6. Forhåpentlig blir ikke listen min lenger heller. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sexysadie

Hvorfor er d sånn status for damerne å ha ligget med færrest mulig fyrer??

Henger virkelig dette hore/madonnabegrepet i vårt samfunn fremdeles så hardt altså.

Ve den kvinne som ligger med menn; henne vil d virkelig gå skikkelig ille....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

ærlig talt, om du har hatt deg med så og så mange betyr ikke en døyt så lenge dette skjer av rett grunn. Du er da ikke billig bare fordi du har hatt sex med fler enn veninnen din?

Omstendighetene rundt er hele grunnlaget, og hvorfor du gjør det.

Hvorfor kan en mann ha en drøss med jenter på en slik liste, og få heder - mens en kvinne får billigstatus med samme nummer?

Jeg er 25 og har ikke peiling på hvor mange one nightere jeg har hatt. Jeg er ikke stolt av det, men det er faktisk noen av de faste forholdene jeg har hatt som plager meg mer enn noen av disse tilsammen.

Jeg kan vel egentlig bare gi deg et råd; tenk deg om før det skjer. Ikke alltid det er like kult i etterhånd.

Så tenker du litt på hvorfor du gjør det? Er det for å bevise noe, enten ovenfor deg selv eller for andre (slik var det for meg), så er det kanskje lurt i å gire ned et par hakk.

Anbefaler vel egentlig at du heller får en fast partner. Uansett, så dømmer jeg deg ikke, med mindre du sviker noen med disse "forholdene".

WildThing

"sex er bra. å elske med noen er tusen ganger bedre."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei. Jeg er litt enig i at lista di er litt vel lang for en 20-åring. Slike ting finnes det selvsagt ikke noe fasit-svar på. Det viktigste er at du ikke gjør noe du ikke vil, og at du respekterer deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grrreit

sexysadie skrev:

Hvorfor er d sånn status for damerne å ha ligget med færrest mulig fyrer??

Du skulle vel ønsket at det var status for damene å ha ligget med FLEST mulig fyrer? Siden du selv nærmer deg et tresifret antall... :wink:

KimErikLokker skrev:

13 er sikkert litt flere enn folk flest

Sier han som påstår at 7 partnere for en 18-åring er gjennomsnittlig (jfr. tråden "er det for mange????"). :roll:

Jeg mener 13 er mye for en 20-åring. Du sier selv at du ikke trives med situasjonen; så brems ned da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...