Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hvis dere kan bittelitt tysk, anbefaler jeg denne testen om prevensjon. Jeg fikk 18 av 16 poeng! http://www.bild.t-online.de/BTO/tipps-tren...perte/test.html Klikk på bildet hvor det står Verhütung.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Og jeg fikk 16 av 16 poeng, sev om jeg ikke helt forstod hva: . Nähert sich bei der Frau die Zeit ihres Eisprungs, so kann der männliche Samen im weiblichen Körper genau acht Stunden überleben mehrere Tage überleben nur eine Stunde überleben betyr. (Helt ærlig, jeg trykket i blinde)
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Og jeg fikk 16 av 16 poeng, sev om jeg ikke helt forstod hva: . Nähert sich bei der Frau die Zeit ihres Eisprungs, so kann der männliche Samen im weiblichen Körper genau acht Stunden überleben mehrere Tage überleben nur eine Stunde überleben betyr. (Helt ærlig, jeg trykket i blinde) ← Det betyr: Nærmer kvinnen seg tiden for eggløsningen, så kan mannens særceller overleve i kvinnens kropp i - akkurat åtte timer - flere dager - bare en time
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Den var så kjedelig at jeg stoppet etter noen få spørsmål. Blir den morsommere etterhvert?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå