Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hei alle sammen Har av og til lest på diverse forum om kvinner som nekter menn sex hvis de ikke gidder å gjøre husarbeid...Hva tenker dere egentlig om dette?kan det forsvares?
Gjest vsn Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Høres ut som en dårlig ide. Man straffer jo seg selv også
Gjest Jon are- utlogget Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Som mann og feminist må jeg si at det er en kvinnes hele og fulle rett å nekte en mann sex hvis han ikke gjør husarbeid! Skulle da bare mangle!Slike "menn" skulle forresten gies et kraftig spark bak, og en kvinne bør faktisk kvitte seg med slike fyrer så fort som mulig! Med hilsen fra Jon Are
Gjest DyneTryne Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Husarbeid gjør seg selv. Så nei.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Høres sært ut, men jeg skal innrømme at sexlysten blir lavere om han ikke tar sin del. Så resultatet kan ofte ende med 0 sex alikevel, men det er ikke som en "straff", men pga at om jeg må ta dobbelt opp med husarbeid så orker jeg mindre i sengehalmen.
Gjest Blondie65 Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Jeg vil da bare sitere en venninne av meg med den mest geniale løsning noensinne: Hvis ikke problem X løses snart så blir det ingen blowjobs på deg inntil det er fikset. Dette var etter "vær-så-snill", gråt, banning, kjeft&smell, innstendig bønn om, osv var prøvd. 2 dager senere var problemet løst (som hadde vært uløselig i månedsvis tildigere). Moralen er: finn et pressmiddel som ikke går ut over deg selv. Forøvrig synes jeg spørsmålet er snudd på hodet: Hvorfor forventer mannen at jeg har ork til sex etter at jeg har gjort alt husarbeidet i tillegg til jobb? Det kan være at det blir sexnekt av dette, men jeg beklager at formen og lysten er så dårlig at jeg rett og slett ikke orker.
Søtnos Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Høres ut som en dårlig ide. Man straffer jo seg selv også ←
Gjest Ulva35 Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 La oss snu situasjonen litt. Hva om menn nekter kvinner sex hvis de ikke hogger ved, skifter dekk på bilen, måker snø o.l.? Jada jeg veit noen vil si jeg er skikkelig gammeldags, men her i huset har vi en veldig grei arbeidsfordeling. Jeg tar meg av husarbeid, vi deler på å lage mat, vi deler på tyngre husabeid, mens han tar seg av det som er utendørs. Hvorfor: Fordi vi liker det Og blande sex oppi det blir bare latterlig. Finnes andre måter å løse problemer på. Kommunikasjon heter det Sex har man fordi man har lyst. Ikke som belønning.
Gjest Talula Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Tja, hvis det virker og man selv ikke synes det gjør noe
Gjest Bdog Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Sexnekt = tillatelse til å ha sex med andre.
Gjest Pax Skrevet 26. februar 2007 #11 Skrevet 26. februar 2007 Jeg hadde rett og slett mistet lysten hvis mannen ikke gjorde noe husarbeid. Så indirekte hadde det da blitt sexnekt.
Gjest campo Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 En mann som ikke tar sin del av alt som må gjøres hjemme er veldig lite seksuelt tiltrekkende for meg. Hvis jeg hadde vært sammen med en sånn ville jeg følt meg som hushjelp, og jeg ville dessuten ikke hatt overskudd, verken fysisk eller mentalt til sex. Jeg tenner på menn som har litt tak i seg, og som ikke behandler meg som hushjelp eller slave, men som en likeverdig partner. Hvis jeg hadde hatt en mann som hadde tilbragt dagen og kvelden i sofaen mens jeg hadde løpt rundt som et piska skinn ville det sannsynligvis ikke blitt så veldig mye sex. Men det å bruke sex som pressmiddel og straff synes jeg ikke hører noen sted hjemme når man er voksne mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #13 Skrevet 26. februar 2007 Sexnekt = tillatelse til å ha sex med andre. ← Ja, særlig... Dersom jeg ikke føler for å ha sex, så har jeg ikke det heller. Årsakene kan være så forskjellig. Dersom jeg i tillegg til full jobb og flere barn føler at husarbeidet frrøver meg den siste rest av overskuddet så kan det nok være at sexlysten forsvinner.Denne "sexnekten" vil da indirekte kunne skyldes at min partner ikke gjør husarbeid. Nå er faktisk ikke sexnekt et ord i mitt vokabular, og fremstillingen virker utrolig umoden på meg... Dersom man samarbeider godt i et forhold, det være seg om husarbeid eller annet, så har man også mer overskudd til deilig sex, det er min erfaring
Gjest Bdog Skrevet 26. februar 2007 #14 Skrevet 26. februar 2007 Nå er faktisk ikke sexnekt et ord i mitt vokabular, og fremstillingen virker utrolig umoden på meg... Hvis du ikke kjenner ordet sexnekt, bør du ikke uttale deg om det. Manglende lyst er ikke det samme som sexnekt.
Wildy Skrevet 26. februar 2007 #15 Skrevet 26. februar 2007 Nei, jeg innfører ikke sex-nekt selv om min kjæreer tidvis sløv på husarbeidet. Men når han ikke bidrar til å holde hjulene igang blir det lite sex ganske enkelt fordi lysten min havner langt nede i kjelleren.Får ikke så innmari lyst på en kar som kommer til ferdig dekket bord og tror koppene rydder seg selv etterpå. Vil han ha hushjelp får han betale for en. Vil han bo sammen meg må han være med på også de kjedelige tingene som følger med det å ha familie.
Gjest Tweek Skrevet 26. februar 2007 #16 Skrevet 26. februar 2007 Jeg syntes det er teit å nekte sex p.g.a det.
Gjest Gorgonzola Skrevet 26. februar 2007 #17 Skrevet 26. februar 2007 Tipper at jenter som virkelig har glede av sex ikke kjenner begrepet "sexnekt" i det hele tatt. Sex er vel noe man har fordi man har lyst og ikke bruker det som belønning (skjønt, altfor mange jenter og gutter snakker altfor ofte om at man "får" eller "gir" sex, helt utidig spør du meg) eller bonusordning. Må være mer fornuftig å bruke energi på avstemming av forholdet, oppgaver og forventninger i stedet for å nekte noen sex dersom man er misfornøyd eller lokke med sex som premie for å få partneren til å gjennomføre en oppgave eller skjerpe seg generelt.............. Hadde ikke funka på meg ihvertfall.
Tabris Skrevet 26. februar 2007 #18 Skrevet 26. februar 2007 Jeg personlig stusser litt på hva slags forhold man har, og hvor mye respekt man har for hverandre, når man går til slike skritt. Eventuelt bare en helt annen holdning til forhold enn hva jeg har.
Wonders Skrevet 26. februar 2007 #19 Skrevet 26. februar 2007 NEI, sex er ikke belønning, jeg er ikke noe objekt. Respekt, diskuter å bli enige, ikke sår hverandre ved å missforstå hverandres dårlige kommunikasjon.
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #20 Skrevet 26. februar 2007 Jeg vil da bare sitere en venninne av meg med den mest geniale løsning noensinne: Hvis ikke problem X løses snart så blir det ingen blowjobs på deg inntil det er fikset. Dette var etter "vær-så-snill", gråt, banning, kjeft&smell, innstendig bønn om, osv var prøvd. 2 dager senere var problemet løst (som hadde vært uløselig i månedsvis tildigere). Moralen er: finn et pressmiddel som ikke går ut over deg selv. Forøvrig synes jeg spørsmålet er snudd på hodet: Hvorfor forventer mannen at jeg har ork til sex etter at jeg har gjort alt husarbeidet i tillegg til jobb? Det kan være at det blir sexnekt av dette, men jeg beklager at formen og lysten er så dårlig at jeg rett og slett ikke orker. ← Ja det blir nesten som en prisliste... Tørkestørv=blowjob, vask av tøy=kjappt knull Støvsuge= knull med inntill 2 valgfrie stillinger. Besøke svigermor= Uhemmet analsex i minst 2 timer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå