Quirky Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Noen som har prøvd denne? Var innom en helsekostbutikk i dag, og de hadde ikke den Argilez som jeg ser andre bruker. Er grønnleire grønnleire uansett (klønete formulert)?
Gjest Deception Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har hatt den før. Veldig effektiv, men litt uttørkende (det henger vel sammen). Anbefales absolutt!
Quirky Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Og Deception kommer til min redning som vanlig.
Gjest gjesta Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 det høres jo ut som omtrent akkurat det samme produktet - vert er jo grønn, og argil må vel ha noe med Argilez å gjøre.. Ellers, vet ikke hvor gammel du er eller hvordan hud du har, men hvis du har normal eller ømfintlig hud kan det være lurt å sjekke ut andre leirtyper som hvit-, rød- eller gulleire i stedet for grønn. Bruker hvitleire selv, den er kanskje ment for mer sensitiv hud enn min, men synes den fungerer nå om vinteren i hvert fall. Men grønnleire er veldig bra det, altså, fjerner mye urenheter og virker i dybden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå