Gå til innhold

Går du på kino aleine?  

1. 1. Går du på kino aleine?

• Nei - stakkars folk!
      9
    • Ja - jeg elsker å gå på kino uansett!
      9
    • Bare unntaksvis og helst ikke.
      11
    • Ja! (Bortsett fra skrekkfilmer ...)
      5

Anbefalte innlegg

Gjest Hvitveis
Skrevet

Er det tragisk å gå på kino aleine, eller er det selvstendig og tøft?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

kan godt gå å se en film alene, om det passer slik.

bryr meg ærlig talt ikke om hva en haug med fremmede tenker om meg.

kan også sitte på cafe og kose meg alene med en god kaffe og ferske aviser. det er deilig å bare kunne sitte og se på andre og slappe av.

*ravna*

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle det være tragisk å gå på kino alene?

Jeg har imidlertid ikke gjort det hittil, av praktiske årsaker. Så de siste årene har jeg bare sett barnevennlige filmer på kino.. :roll: Men, i vinterferien får jeg mamma på besøk, og da skal jeg snike meg avgårde en kveld. :sjarmor:

Gjest Zalomine
Skrevet

Kan ikke svare noen av alternativa. "helst ikke, og unntaksvis" passer ikke for meg, mitt svar er et rungende NEI! Men uten at jeg mener "stakkars folk". For dem som gjør det så er det helt sikkert greit. For meg passer det ikke. For meg er halve opplevelsen av kino det å snakke om filmen sammen med den jeg så den sammen med... og dessuten er jeg av den usiker typen som slett ikke føler meg vel i en slik situajson alene. Men all ære til dem som gjør det, det er da ingenting i veien med å gå på kino alene.

Skrevet

Dersom det er en film som jeg svært gjerne vil se, så går jeg på den alene om jeg må. Aller helst går jeg sammen med noen, men det gjør meg ingenting å gå for meg selv.

Skrevet

Jeg hadde totalt angst for sånne ting tidligere.

Derfor bestemte jeg meg for å tvinge meg selv til å gå på kino og cafe alene. Nå går jeg sjelden på kino uten sambo, men er stadig innom kafeer og kaffebarer helt alene.

Synes ikke at det er snålt jeg. Og det gjorde underverker for min selvtillit å takle sånne ting.

Skrevet

jeg har da vært på kino alene mange ganger, ikke så ofte etter at jeg ble samboer men før det så var det stort sett alene. synes ikke det gjør noen ting, dummere og bli hjemme og ikke se det du har lyst til.

Gjest Embla s
Skrevet

Selsvagt går jeg på kino alene! Hvis jeg ikke har noen å gå sammen med lar jeg ikke være (men det er sjeldent noe problem. Jeg kjenner mange som elsker å se film).

men jeg foretrekker selvfølgelig å gå sammen med noen jeg kjenner. Det er hyggelig å snakke om filmen etterpå.

Skrevet

Svarte nei, men mener ikke stakkars folk!!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg går på kino alene støtt og stadig. Liker godt å gå med venner men det er ikke alltid tidspunktet passer for dem. Jeg går gjerne på kino midt i uken på de seneste forestillingene.

Milla

Skrevet

Innlegget er slettet. Det er ikke enkeltpersoner som er tema her.

Orakel - moderator

Skrevet

Har aldri gjort det nei..

og kommer nok ikke til å gjøre det heller.

Ser for meg det som fryktelig kjedelig :D

må ha noen å snakke om filmen etterpå jeg asså:)

Skrevet

Jeg stemte på alternativ #2. Vanligvis går jeg sammen med noen på kino, mest fordi jeg liker å dele opplevelsen med andre. Men er det en film jeg vil få med meg, lar jeg meg ikke stoppe av andres agenda :)

Gjest Embla s
Skrevet
Sitat slettet

Innlegget er slettet da dette henspeiler til et allerede slettet innlegg. Og så modererer vi språkbruken litt.

Orakel - moderator

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Sitat slettet. Orakel - moderator

Hi Hi!

Milla

Skrevet

Slapp av jenter, jeg synes jo det er bra at det går bra.....

W

Men jenter må jo misforstå alt.... sukk....

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint aa gaa paa kino alene, spesielt hvis det er en film jeg er veldig interessert i. Jeg liker aa sitte stille og nyte filmen, uten forstyrrelser fra mange irundt meg.

Selvsagt er det kos aa gaa sammen med noen ogsaa, men synes det er like greit aa gaa alene. Synes ikke kino er en sosial aktivitet. Har aldri forstaatt vitsen med aa motes for aa gaa paa kino; treffes 5 min for filmen starter, og gaa hjem hver for seg etter at filmen er slutt.

Ellen.

Skrevet

Hmmm, vurderer å gå og se the ring i vinterferien. Alene. :sjarmor:

Gjest Hvitveis
Skrevet
Hmmm' date=' vurderer å gå og se the ring i vinterferien. Alene. [/quote']

Det var akkurat den filmen som fikk meg til å spørre. Jeg går gjerne på kino aleine, men av en eller annen grunn ønsker jeg selskap til den filmen. Teit, men ...

Vi er tre sammen som ser den på onsdag kveld. Ser vi deg skal vi riste med ørene :wink:

Skrevet

Har aldri vært på kino alene. Ikke fordi jeg synes det er noe galt i å gå alene, men fordi jeg alltid har fått med meg noen på de filmene jeg har lyst til å se. Koselig å ha noen å snakke om filmen med etterpå, men hvis det jeg hadde hatt skikkelig lyst til å gå på kino, og ingen ville være med, hadde jeg ikke nølt med å gå alene!

Jennifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...