Gå til innhold

Mørk brun voksduk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi har mørk brun salong mellom stue og kjøkken, og en liten tass på 2 år som spiser og herjer vet dette bordet også. Vi bruker det og til laptopene våre, så det er ikke fritt for at det blir endel slitasje på bordet. Jeg kan egentlig ikke fordra duker, og bordet er så pent som det er, men jeg skjønner jo at skal jeg greie å ta vare på det, bør jeg nok bruke en voksduk til daglig. Helst en som ser litt pen ut (ikke den tykke gammeldagse sorten). men jeg ville jo da hatt en som går litt i samme farge som bordet egentlig. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Område: Oslo, Akershus (sørum, lillestrøm)

Edit: Evt voksbrikker med noe størrlse på.

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke huske om Hansen&Dysvik hadde noen voksduker i brunt da jeg var der i går, men de hadde et ganske stort utvalg. Mulig også at jysk har voksduker?

Selv har jeg blitt ganske glad i teflonduker. De er lette å vaske og henger seg ut slik at du slipper å stryke dem. Ikke blir det så lett flekker på dem heller.

Skrevet

Kid har voksduker, men trur bare de har på sommeren (Kid her i allefall) men du kan spørre selv om ikke de har i butikken, (trur de har det på lager)

Skrevet

Svigermor kjøpte en fin ensfarget og i "tekstilaktig" vev til oss på Domus (? interiørbutikken til obs) for et par år siden, mulig de kan ha det du leter etter.

Skrevet

Nå kan heller ikke jeg anbefale deg hvor du skal gå for å kjøpe en mørkebrun voksduk, finnes det i det hele tatt, tror du?

Men det jeg tenkte kunne være et bra alternativ, er en helt gjennsomsiktig voksduk.Da ser du bordet, men det blir skånet for den verste slitasjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...