helludu Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Heisan! Har lett etter sjal, bolero e.l. som jeg kan ha tilgjengelig skulle det bli litt stygt vær når jeg gifter meg 26mai, men finner ikke noe, har sett på brudesalonger, men der er det for det meste Vintercaper, og det blir litt mye til sommeren. Jeg bor forøvrig i Rogalans, så om noen vet om et sted jeg kan få tak i det her eller evt. på nettet? vil jeg bli evig takknemlig
Gjest Ballerina Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har sett bolero på Din Brudekjole, men den er veldig dyr... hvis du har noen som kan strikke for deg, så går det jo an å få strikket et sjal??? Du kan feks bruke Kitten?? Det kan bli veldig fint Tror jeg skal få mamma til å gjøre noe sånn for meg!! (hehe... hvis jeg ikke må gjøre det selv) Det kan også være veldig lett! (jeg har oppskrifter).
helludu Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Kanskje ikke dumt å få hekklet eller strikket en, har du tips om hvor jeg kan laste ned oppskrifter? Så på den linken du sendte med, ja den var ganske dyr, har også sett på ebay, men var faktisk ikke så mye av akkurat det der
Seigdama Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Jeg kjøpte sjal i en innvandrerbutikk. 25 kr meteren
helludu Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 Hvor finner jeg denne butikken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå