Snuppen Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Noen som har noen tips til sider med klær man kan bestille fra nett,og som sender til norge? ellos,hm, asos..noen fler? vet det var en slags link som dette her et sted men finner den ikke..så om du vet om hvor den er skriv den gjerne her:) taakk
kitekatt Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Noen som har noen tips til sider med klær man kan bestille fra nett,og som sender til norge? ellos,hm, asos..noen fler? vet det var en slags link som dette her et sted men finner den ikke..så om du vet om hvor den er skriv den gjerne her:) taakk ← Tjah...laredoute.no, sparkjop.no er vel de jeg kan komme på nå. Under ellos, ligger josefssons og catalog nå. Ellers finner du mye rart på ebay. Endret 26. februar 2007 av kitekatt
sacred Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har kjøpt mye fra QXL, og har nå kjøpt 4 topper fra eBay
Snuppen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 ER ebay som qxl? med auksjon osv? :S skjønner ik helt systemet..
kitekatt Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 ER ebay som qxl? med auksjon osv? :S skjønner ik helt systemet.. ← Ja, men mange varer er også både auksjon og "buy now", dvs. at du kan kjøpe varen uten auksjon til Buy now prisen, elelr at det bare er buy now og ingen auksjon. Men det ser du
Gjest Kermit Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 ER ebay som qxl? med auksjon osv? :S skjønner ik helt systemet.. ← Stemmer. I tillegg kan du kjøpe direkte fra selgerenes butikker. Pass bare på hvilken valuta du handler i, frakt(spør om det FØR du byr dersom det ikke står i auksjonsteksten, om selger sender til Norge og om selger godtar PayPal som betalingsmiddel.
sacred Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Jepp! Det som er fint med eBay er at man finner masse fine ting som du ikke får i Norge feks. Det man også må huske på er at amerikanske størrelser er faktisk mindre enn våre.. Jeg har vært i USA og handlet, og jeg er vanligvis størrelse Medium men måtte ha Large i absolutt alt, så jeg handler Large str. på eBay.
Snuppen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2007 Åh moro!! så d stod free på frakt noen steder ja.. men, kjipt med sånne bud vinner dem aldri! paypal hva er d?
sacred Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Vinner aldri bud jeg heller, kjøper bare på slike "BuyNow", hehe. PayPal er et program du betaler med.. Som en slags nettbank, via PayPal overfører du penger til den du kjøper av.
Susannah Skrevet 26. februar 2007 #11 Skrevet 26. februar 2007 Du kan lese mer om handling på eBay her, samt om moms - og tollregler. https://www.dress-for-less.de leverer til Norge Og her er en lang liste over klesbutikker, du kan jo sjekke om de leverer til Norge (Jeg pleier bare å bestille noe og så gå til utsjekking og se om Norge er på listen over land du kan velge mellom) http://www.somucheasier.co.uk/designer-clothing.html
kitekatt Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 Åh moro!! så d stod free på frakt noen steder ja.. men, kjipt med sånne bud vinner dem aldri! paypal hva er d? ← Vær obs på at fri frakt stort sett gjelder kun innenfor USA o.l. Sjekk at det faktisk er fri frakt til norge. Det kan være greit å bruke ask seller a question funksjonen hvis det ikke står noe om det. Da vil selger svare deg og du får svaret inn på mailen din. Husk også å lese tilbakemeldinger fra folk som har handlet før, at selger har en god % på fornøyde kunder.
MBelucci Skrevet 26. februar 2007 #13 Skrevet 26. februar 2007 http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/s...catalogId=19551
pusimor Skrevet 26. februar 2007 #14 Skrevet 26. februar 2007 http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/s...catalogId=19551 ← Top shop sender jo ikke til Norge - eller har jeg misforstått noe???
Karamba Skrevet 26. februar 2007 #15 Skrevet 26. februar 2007 Top shop sender jo ikke til Norge - eller har jeg misforstått noe??? ← Nei, de sender desverre ikke til Norge...
Snuppen Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. februar 2007 Åh, de gjør ikke d nei... typisk..hm.. prøver meg litt på ebay, men ser mest på d som er merket med "buy it".. skjønner ikke veldig mye av d enda,får gå inn på på de linkene jg ble tipset om
Latee Skrevet 27. februar 2007 #18 Skrevet 27. februar 2007 (endret) Noen linker: www.babyphat.com www.rocawear.com www.applebottoms.com www.dereon.com www.houseofdereon.com www.karmaloop.com www.victoriassecret.com ..og da kom jeg ikke på fler for øyeblikket om sender til Norge. Men disse gjør det Endret 27. februar 2007 av Latee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå