Kitsune Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Kikker på nettet og kom plutselig over en side med underskjørt. Det jeg har er jeg ikke heeeelt fornøyd med og vil kanskje heller kjøpe nytt. Så - hvordan går man frem for å finne et som passer kjolen? Det skal jo ikke være for stort slik at kjolen "sprenges" eller for lite slik at kjolen blir slapp og for lang.. Skjønner?
Kitsune Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. februar 2007 Ja, og forresten. Hoops (ringer) i underskjøret. Hvordan funker det? Blir ikke ringene til å vises? Eller er det ubehagelig eller tungt å bruke en hel dag?
Kykkelikokos Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har kjøpt underskjørt med "hoops". Ringene synes ikke, og det er ikke ubehagelig eller tungt. Kjolen min har en del tyll under, så det er kanskje derfor ringene ikke synes.
*Emma* Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Ringene vises ikke nei. Jeg har underskjørt med 2 smale ringer - har også prøvd med 1 ring. Hvor stor kjolen bli avhenger jo av hvor store ringene er. Jeg tror ikke jeg hadde turt å kjøpe underskjørt uten å prøve det med kjolen. Hvis du kjøper uten å ha prøvd ville jeg ihvertfall gjøre det før kjolen legges opp. Jeg prøvde ulike og lengden på kjolen bel veldig forskjellig etter hvor stort udnerskjørtet var (selvom alle hadde like mange ringer.)
Malama Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Planlegger å skaffe dette hos kjolebutikken jeg (de selger vel slike antar jeg) rett og slett fordi det så absolutt må prøves med kjolen. Alternaitvt må kjolen prøves med et på butikken som passer, så må du måle størrelsen på ringen på dette, kjøpe ett som er likt, og deretter prøve kjolen igjen, og for all del ikke legge den opp før dette er bestemt. For det kan likevel variere...
Mrs B Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Kan man ikke evt fjerne en ring hvis du har to og syns det blir for stort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå