Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har opplevd å få falsk positiv graviditetstest?

Vet du hva det kom av isåfall?

Og er det noen som vet om det finns noen sykdommer/virus som kan påvirke resultatet? (ikke medisiner)

*mystiskmystisk*

Endret av Tinemor
Videoannonse
Annonse
Gjest hopeful
Skrevet

Jeg har opplevd å få en falsk positiv test! Skikkelig nedtur. Brukte Quick respons da! Har ingen sykdommer som tilsier at jeg skulle kunne forvente et falskt resultat. Jeg anbefaler å bruke clear blue iallefall. Skal aldri mer kjøpe andre merker.

Skrevet

Jeg har også opplevd falsk positiv.

Og jeg husker noen skrev i en tidligere tråd at mannen eller samboeren hennes hadde testet positivt på quick response, så det spørs vel hvor pålitelige de testene er... at en mann tester positivt kan være pga sykdom, men allikevel.

Når jeg kommer så langt at vi skal prøve blir det ikke kjøpt quick response her i gården nei. Clearblue er bedre, ihvertfall den digitale.

Skrevet

Så tidlig abort at en ik vet at en har hatt d.. kan lage positiv test.. :sjenert: Har og hørt at PCO kan lage litt slike hormon forstyrrelser? :forvirret:

Skrevet

Jeg har også hatt falsk positiv test. Jeg husker ikke hvilken test jeg kjøpte, men jeg tror at det var Clearblue.

Jeg ammet på den tiden, så jeg innbilte meg at det var grunnen til falsk test.

Skrevet

Hadde to falsk positive Clear Blue tester nylig. Vet ikke hva det kom av. Tok også Quick R og den var negativ. Fikk mensen dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...