gizmoo Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Noen som vet om et sted i Oslo hvor det går an å få støpenegler som ikke er så himla dyrt? Vil ikke til lærling... det har jeg vært før og det var ikke særlig vellykka.
ehv61 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 det spørs hva du mener med billig det.Har selv vært lærling en gang,og jeg skjønner jo at du er redd det ikke skal bli fint eller holdbart.selv tar jeg 850 kr.for å støpe 10 negler.
gizmoo Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 det spørs hva du mener med billig det.Har selv vært lærling en gang,og jeg skjønner jo at du er redd det ikke skal bli fint eller holdbart.selv tar jeg 850 kr.for å støpe 10 negler. ← Syns ikke 850 er særlig billig hvertfall... Er vel en av de dyreste jeg har hørt, men da er du vel flink også da... Det er jo viktig at de holder litt.
Susannah Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 det spørs hva du mener med billig det.Har selv vært lærling en gang,og jeg skjønner jo at du er redd det ikke skal bli fint eller holdbart.selv tar jeg 850 kr.for å støpe 10 negler. ← Hvor lenge regner du med at disse neglene varer? Hva koster "påfyll"? Og til TS, litt utenfor det du spør om: men hvis du noengang reiser til England må du ikke nøle med å støpe negler der. Mange vietnamesere (det er sant, de er som oftest det) støper negler i god kvalitet for rundt 200 kroner. Bare sånn i tilfelle du skal en tur dit, så vet du det
gizmoo Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 Hvor lenge regner du med at disse neglene varer? Hva koster "påfyll"? Og til TS, litt utenfor det du spør om: men hvis du noengang reiser til England må du ikke nøle med å støpe negler der. Mange vietnamesere (det er sant, de er som oftest det) støper negler i god kvalitet for rundt 200 kroner. Bare sånn i tilfelle du skal en tur dit, så vet du det ← Takk for tipset!
ehv61 Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 jeg vet om negledesignere som tar over 1000 kr.Siden utenlandske negledesignere er så billige,er vel fordi materialet og produktene er billigere i utlandet tenker jeg.Dere må huske på at det finnes mange forskjellig teknikker og materiale.Å sette på kunstnegler har mye forarbeid og krever stor renslighet.Det er en mosom,men tidkrevende jobb.
ehv61 Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Påfyll av en negl koster 40 kr hos meg i allefall.Til deg som ikke hadde lyst til å gå til en lærling,du kan få satt på en gratis demonstrasjonsnegl for å kjenne og se hvordan neglen blir.
Quirky Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Jeg var hos en i storgata i dag der jeg betalte 450 kr for et komplett sett gelenegler.
ehv61 Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Forundrer meg at det er så billig,men det er vel fordi det florerer med negledesignere i de store byene.Det har noe med konkurransemarkedet å gjøre. j eg bor i ei bygd,og er eneste negledesigner her,så det er derfor jeg kan ta såpass betalt.
gizmoo Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2007 Jeg var hos en i storgata i dag der jeg betalte 450 kr for et komplett sett gelenegler. ← Hva het det der da? Var det lærling+ ble du fornøyd?
Quirky Skrevet 26. februar 2007 #11 Skrevet 26. februar 2007 Hva het det der da? Var det lærling+ ble du fornøyd? ← Husker ikke hva det heter, det er inngang til brun&blid iallefall. Det var ikke lærling, og jeg er fornøyd med resultatet.
Wonders Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har fått støpt på neiler i årehvis, og betaler aldri over 400 kr! Det er nesten bare nybegynnere som tror de kommer unna med så fæle priser på over 600 kr asså! Jenter, ikke vær dumme å betal, bruk heller de rimlige, med like bra kvalitet. Det var billig i storgata, brun og blid senteret, og i lille grensen brun og blid, der oppe i 2. egt. Men som vi vet flytter damene på seg, å sammen med de åker de prisene under 450! 1
ehv61 Skrevet 27. februar 2007 #13 Skrevet 27. februar 2007 jeg er ikke nybegjynner.Har holdt på i 6 år,så den må du lenger ut på landet med. har aldri fått noen klager på prisen heller.Man får hva man betaler for.Hvor lenge holder disse billige støpeneglene deres da?
Gjest Naina Skrevet 21. juli 2009 #14 Skrevet 21. juli 2009 (endret) Hvor lenge regner du med at disse neglene varer? Hva koster "påfyll"? Og til TS, litt utenfor det du spør om: men hvis du noengang reiser til England må du ikke nøle med å støpe negler der. Mange vietnamesere (det er sant, de er som oftest det) støper negler i god kvalitet for rundt 200 kroner. Bare sånn i tilfelle du skal en tur dit, så vet du det Hei Susannah. Jeg skal til London snart og lurte på hvor er det disse vietnamesere som støper negler, til en billig pris, holder til? Det hadde vært veldig fint om du kunne svare. Har så utrolig lyst til å støpe negler, det er min førtse gang. Mvh Naina Mailadresse fjernet iht KGs regler. Phaedra, mod Endret 21. juli 2009 av Phaedra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå