Gjest Hilde K S Skrevet 23. februar 2003 #1 Del Skrevet 23. februar 2003 Eller man kunne det før man oppdaget det.... Eksempler på slike ting : - Stekepapir i ferdig kuttede lengder - Jordbærsyltetøy uten klumper - Oppvasmaskinpulver i ferdigdoser - Pizza Grandiosa Hva har dere et slikt forhold til ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. februar 2003 #2 Del Skrevet 23. februar 2003 Kjøleskap/fryser med innegygd "isterningmaskin"!!!! (som lager isbiter "av seg selv") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 23. februar 2003 #3 Del Skrevet 23. februar 2003 * Mannen min!!! * Støvmoppen og støvhansken fra Enjo * Fersk parmesan og mozarella av bøffelmelk * Kyllingnudler * Sushi * Sokkeklyper på sokkene til mannen min * KG * Nemi * Biotherm sin Masgue Aquasource ...og sikkert mye mere som jeg ikke kommer på i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siina Skrevet 23. februar 2003 #4 Del Skrevet 23. februar 2003 Mobiltelefon og bodypeeling (skrubbekrem i dusjen..-skjønner?) Og Dumle snacks. -siina- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 23. februar 2003 #5 Del Skrevet 23. februar 2003 Sambo tannbørste hårbørste pledd hårklemme (langt hår må vekk når man jobber, spiser, og det er vått (da med tuppene opp, så det ikek drypper)) KG, ja uten tvil kalender Og sikkert mange flere ting, skal legge dem til om jeg kommer på noen. Jeg legger herved til (oppmuntret av en annen tråd) Tamponger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsesså Skrevet 23. februar 2003 #6 Del Skrevet 23. februar 2003 Den var litt vannskelig, for det er så mye, men her er vertfall noe : - badekaret - buss - smint - dyne - venner - spray på og skyll av vaskemiddel. (genialt) - perders take away - annlegget og cdene mine + minidisken og discmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. februar 2003 #7 Del Skrevet 23. februar 2003 - Mia (ilderen min) - Gina (ilderen min) - Nero (vovven min) - Mat - Drikke - KG, ja ... - PC-en min i det hele tatt - Kjøleskapet/fryseren Hmm ... Kommer ikke på mer i slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 23. februar 2003 #8 Del Skrevet 23. februar 2003 tannbørsten hotel cæsar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 23. februar 2003 #9 Del Skrevet 23. februar 2003 Bil!!! Kan ikke fatte og begripe hvordan jeg holdt ut å traske kilometervis i allslags vær før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Gwen* Skrevet 23. februar 2003 #10 Del Skrevet 23. februar 2003 ¤ Post-it ¤ Mobiltelefon ¤ Telefon ¤ Internett ¤ MP3-spiller ¤ Feltstøvlene fra fårsen ¤ Hårskum ¤ Øynebryn-gelè ¤ Chanel øyneskygge ¤ Tupperware-oste-greie ¤ Fjernkontroll - til alt ¤ Ordbok på mobilen (da jeg endelig skjønte hvordan) ¤ Fuktighetskrem fra Biotherm ¤ Hårstrikk, kjøpt på SATS ¤ Smykket i stein ¤ Meldingene lagret på mobilen fra VIP, som kan tas frem når verden er ekkel :-) ¤ Solarium ¤ Avtalebok/oversiktskalender ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. februar 2003 #11 Del Skrevet 23. februar 2003 - Kjæresten min - Mobiltelefon - Datamaskinen min MED Internet!! - KG - Hårføner og hårbørste - Vippetang - "Skjulepute" (som diskutert i en annen tråd) - Hjemmelagde vårruller (takk til xeyes for det) - Vibratoren min! (neida, bare tulla...eller?) Hmmm..*tenke*..var vel det jeg kom på sånn i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 23. februar 2003 #12 Del Skrevet 23. februar 2003 Q-TIPS (Må ha det, bare må ha det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. februar 2003 #13 Del Skrevet 24. februar 2003 * Leppepomade * Veske * Telefon * PC * Sentralstøvsuger * Bil * Q- tips * Pinsett * Negleklipper * Badevekt * Penn og papir * Digitalkamera etc etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 24. februar 2003 #14 Del Skrevet 24. februar 2003 Ingen andre som ikke klarer seg uten tamponger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 24. februar 2003 #15 Del Skrevet 24. februar 2003 Er naturligvis avhengig av luft og mat og vann og slikt, men det tenker man merkelig nok ikke så mye over... Ellers MÅ jeg ha: - Kjærsten min - Labello - Tyggis (enten Extra eller V6) - Mobilen min - PC...og da med internett, åff kårs - Kontaktlinser, ellers ser jeg ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. februar 2003 #16 Del Skrevet 24. februar 2003 3 slags astmamedisiner leppepomader keema nan velurbukser katt internett ryggsekk med gummi-nett-fyll i skulderstroppene (jansport airzuit) minidisc med denon headset pinsett negleklipper håndkrem shiseido pudderpapir cafe au lait med sjokopulver i australiatur-sparebøssa (for moralens skyld) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 24. februar 2003 #17 Del Skrevet 24. februar 2003 - Aircondition i bilen (Eg. hele den lille røde, lekre saken som er bilen min ) - Mobiltelefon - Vaskemaskin m/ekspressprogram (45 min.) - Fjordland ferdigretter - Ferdig kokte poteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 24. februar 2003 #18 Del Skrevet 24. februar 2003 Klarer meg fint uten det meste, jeg. hehe... Men jeg MÅ ha melk til brødskivene (hvis ikke gidder jeg ikke spise) og jeg klarer meg ikke uten tannbørsten. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 25. februar 2003 #19 Del Skrevet 25. februar 2003 Ingen som har tatt med det ALLER viktigste, nemlig; FORUMET HER PÅ KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. februar 2003 #20 Del Skrevet 28. februar 2003 Er det ikke det? Var det jeg mente med KG. Oppdaga en ting til i dag, jeg. Siden vi har flytta våre TV`er til leiligheta bruker vi en knøttliten gammel TV her nå...uten FJERNKONTROLL!!!! :x :x Og siden vi glemte å ta med fjernkontrollene til de vi flytta, så sitter jeg å trykker febrilsk for å få ned/opp lyden og skifte kanal uten at det skjer noe. grrrr Må jeg drive å reise meg og gå bort til TV`en for å få gjort noe nå??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå