Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en ny soncealer, og vet hva jeg er på utkikk etter, men ikke hvilken jeg skal velge!! Vil ha en flytende concelaer som egner seg til røde prikker og også omrpdet under øynene. Har prøvd YSL Touche Elat (?), og syntes den var litt for tynn. Likte veldig godt formen og penselen. Har prøvd en billigtype i samme innpakning fra Loreal (hudfarget beholder). Dene var fin i konsistensen, men penselen var dårlig og begynte å "dele" seg opp og sprike etter kort tid!

Noen som kan anbefale meg en god concelaer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Magic Concealer fra Helena Rubinstein? Er i tube, er tyntflytende, og dekker godt uten at den "vises".

Skrevet
Magic Concealer fra Helena Rubinstein? Er i tube, er tyntflytende, og dekker godt uten at den "vises".

Er den veldig tyntflytende? Føler ofte at de tynne ikke dekker godt nok!

Skrevet

Magic Concealer er suveren. Ikke for tyntflytende, nei, så jeg har aldri opplevd at den ikke dekker skikkelig. Det har vært min favoritt i årevis, og det kunne ikke falle meg inn å bytte den ut.

Skrevet

HR Magic Concealer er tyntflytende, men dekkende! :) Jeg har Nr. 2 "Medium" (lys med gul undertone). Den er suveren! Dekker røde prikker og ringer under øynene pefekt. Er helt avhendig. Koster 230 kr for 15 ml. Superdrøy. Verdt å teste ut, ja :)

Det er mange som har nr. 1 (lys med rosa undertone) som mener den er litt for transparent, men jeg har ikke testet ut denne selv, bare nr. 2.

Skrevet
Makeup Store har en concealer som er en tredelt palett med gult, rosa og brunt. Jeg har ikke brukt denne selv, men en venninne sverger til denne og sier det er det beste hun har brukt. Det er noe med at de tre fargene dekker forskjellig.

http://www.makeupstore.se/noen/products/base/concealer

Jeg har en sånn, men vil ikke si den er så bra.. Merkelige farger, og ekkel konsistens, synes jeg. Magic Concealer er mye bedre da.

Skrevet

Jeg bruker hm sin concealer.

Den er flytende, med en aplikator m svamp. (slik som er i lippglosser) Den dekker bra, og sitter godt. (hadde den på en kvise, den satt hele dagen i syden, inkludert masse bading, solkrem osv :klappe: )

Koster 39 kr for 4 ml

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...