Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 20 min venting i to telefoner samtidig og kø på internett har jeg endelig fått billetter :)

Noen flere som har fått? :):):):):):):):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg! :hoppe:

Kom igjennom på nettet, telefonen var jo umulig. Og etter mye om og men var de i boks. ;)

Skrevet

Jeg har ikke med sikkerhetskoden til VISA-kortet mitt, så jeg fikk ikke bestilt billetter på nett. Satser på at sambo klarer å få tak i billetter.

På konsert SKAL jeg i alle fall.

Skrevet

Vi ventet i evigheter og fikk bare plutselig beskjed om at det var utsolgt.... Dritt...

Skrevet

Jeg har også fått 2 billetter , men på forskjellige innganger. Er det noen som vet og det likevel går ann å møte konsert-følget sitt innenfor portene? Eller er det oppdelt i båser over hele stadion?

Skrevet

Det er fortsatt ledige billetter tror jeg.

Bortsett i fra at jeg ikke får betalt, så får jeg opp at billettene er reservert i 3 minutter.

Skrevet
Det er fortsatt ledige billetter tror jeg.

Bortsett i fra at jeg ikke får betalt, så får jeg opp at billettene er reservert i 3 minutter.

Slik var det hos meg også, det stoppet da jeg skulle logge inn med bank-ID. Jeg tok en råsjanse og avbrøt for så å logge inn på billettservice på nytt, og da jeg begynte å bestille billettene da kom bekreftelsen jeg ventet på tidligere opp.

Skrevet

Jeg antar at jeg har fått billetter.

*glede seg*

Skrevet

Jeg lurer igjen:

Jeg har fått billetter, men på forskjellige innganger. Er det noen som vet og det likevel går ann å møte konsert-følget sitt innenfor portene? Eller er det oppdelt i båser over hele stadion?

Skrevet

Har billetter jeg og :hoppe: Jeg og sambo satt i hver sin telefon og med hver sin PC. Det merkelige var at han kom igjennom på telefonen før meg, enda jeg hadde ventet i kø 5 min lengre.. Driver billettservice å siler samtaler eller?

Skrevet

Jeg har billetter :hoppe:

De må hentes på posten da, men de er miiine :sjarmor:

Skrevet

Jeg òg :) *gleder seg*, nå har jeg 5 mnd. på å skaffe barnevakt i fellesferien...

Skrevet

Skulle ønske jeg var gammel nok til å se de i 86'.... Metallica er liksom ikke det samme lenger.

Skrevet

Det sier du bare fordi du ikke har fått billetter :-D

Skrevet
Skulle ønske jeg var gammel nok til å se de i 86'.... Metallica er liksom ikke det samme lenger.

Akk, jeg var gammel nok (eller hadde ihvertfall vært det i '88 og '92) men bodde langt pokkerivold ute i provinsen. Nå om dagen er det ganske uinteressant.

Skrevet
Det sier du bare fordi du ikke har fått billetter :-D

Jejeje.. Jeg betaler ikke 400 spenn for å se et gammelt thrash-band spille countrylåter.

Skrevet

Kosta nok mer enn 400 disse, men det var ikke saken uansett....

Vi fikk endelig tak i to, har ikke sett dem siden 96, kjøpte to billetter, men har solgt min billett til en kamerat av mannen siden alle gutta hadde fått tak i billetter utenom han.... Da kan de heller ta det som en guttetur igrunn.... De har pleid å dra hele gjengen på Metallicakonserter....

Skrevet (endret)

Jeg skal si meg enig i at Metallica var mye bedre før (akkurat som så veldig mye annet). Likevel er det verd å få med seg synes jeg.

Hørte at konserten er helt utsolgt.

Endret av Lea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...