Moon80 Skrevet 1. mars 2007 #41 Skrevet 1. mars 2007 Gjør du ikke? Jeg trodde du var voksen, jeg. ← :grine2: :grine2:
Gjest lille raring Skrevet 1. mars 2007 #42 Skrevet 1. mars 2007 :dån: Voksne folk som er så pripne at de ikke takler å bruke voksne ord på kjønnsorganene sine. Ja,la oss heller si "Kjære, kom og dypp nektarsnabelen din i blomsten min" ← Så vi er brått pripne? Ok. Da er du vulgær. Uansett så er vel ordet tiss og nektarsnabel et stykke fra hverandre, eller hva frøken?
Gjest beekeeper Skrevet 1. mars 2007 #43 Skrevet 1. mars 2007 Ååååå, den som hadde hatt reell tilgang på ein ekte nektarsnabel! ←
Villemarie Skrevet 1. mars 2007 #44 Skrevet 1. mars 2007 Så vi er brått pripne? Ok. Da er du vulgær. Uansett så er vel ordet tiss og nektarsnabel et stykke fra hverandre, eller hva frøken? ← Heller vulgær enn prippen. Tiss og nektarsnabel er omtrent like latterlige begge to. Folk som har så store sprerrer at de ikke kan ta ordene fitte og kuk eller pikk i munnen sin har et seriøst problem. Minner meg egentlig om hun der Bree i frustrerte fruer som på tirsdag mente at fyren ikke kunne slikke henne fordi hun er republikaner. Gidameg, så vulgært.
Gjest lille raring Skrevet 1. mars 2007 #45 Skrevet 1. mars 2007 Heller vulgær enn prippen. Tiss og nektarsnabel er omtrent like latterlige begge to. Folk som har så store sprerrer at de ikke kan ta ordene fitte og kuk eller pikk i munnen sin har et seriøst problem. Minner meg egentlig om hun der Bree i frustrerte fruer som på tirsdag mente at fyren ikke kunne slikke henne fordi hun er republikaner. Gidameg, så vulgært. ← Ja, for dette hadde jo mye med sammenhengen å gjøre Er vel ikke det at folk på død og liv ikke kan bruke disse ordene, men at man trives bedre med annen munnbruk. Er nok ingen her inne som får blemmer i munnen av å bruke disse ordene, men alikevel
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2007 #46 Skrevet 1. mars 2007 Det bør vel først og fremst handle om at man ikke bruker urineringsfunksjonen som navn på sitt kjønnsorgan. Hva feiler det folk som ikke har noe annet navn enn tiss på det viktigste seksualorganet hos mennesket?
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2007 #47 Skrevet 1. mars 2007 Men vil du helt ærlig si, gjest over, "Jeg vil kjenne min penis i din vagina, la oss ha samleie sammen!" (eller motsatt, om du er kvinne) Jeg hadde ikke følt det var verken naturlig eller komfortabelt.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2007 #48 Skrevet 2. mars 2007 Men vil du helt ærlig si, gjest over, "Jeg vil kjenne min penis i din vagina, la oss ha samleie sammen!" (eller motsatt, om du er kvinne) Jeg hadde ikke følt det var verken naturlig eller komfortabelt. ← Hvis man har behov for det i forbindelse med sex, så bruker man kuken, fitta osv. Gjerne i forbindelse med dirty talk. Man sier jo ikke vagina og penis i seksuell sammenheng, og heller ikke tiss!!
Gjest glamourgirl Skrevet 2. mars 2007 #49 Skrevet 2. mars 2007 Tydelig at du ikke gjør det i allefall... Sier ikke at jeg gjør det selv, heller. Men pikk er strengt tatt ikke et mer voksent ord en tiss...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2007 #50 Skrevet 2. mars 2007 Pikk er et blodharry ord. Og ikke spesielt opphissende. Pikk er et "tynt" ord uten tyngte. Det heter kuk. Ikke pikk. Ikke kukk. Og i alle fall ikke tiss. ← Heeeeelt enig!
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2007 #51 Skrevet 2. mars 2007 Tydelig at du ikke gjør det i allefall... Sier ikke at jeg gjør det selv, heller. Men pikk er strengt tatt ikke et mer voksent ord en tiss... ← Det har å gjøre med at "Pikk" ikke har noe med urinfunksjonen å gjøre. Det har tiss.
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2007 #52 Skrevet 2. mars 2007 Det heter kuk. Ikke pikk. Ikke kukk. Og i alle fall ikke tiss. Du må være fra bøgda. Unger har tiss, femiklatter har kuk, men Menn har pikk.
Jyde Skrevet 3. mars 2007 #53 Skrevet 3. mars 2007 Ordet tiss betyr urin. Det heter harding!! Hvorfor leste jeg dette nå. Jeg mistet lysten på frokost.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #54 Skrevet 6. april 2007 SELV OM JEG ER EN KVINNE ER JEG HELT ENIG MED DEG , SLUTT Å SI TISS. JEG SIER KUN FITTA. JG SER HELLER IKKE NOE GALT I Å KALLE MINE EDLE DELER FOR FITTA. OPPFORDRER OGSÅ ALLE ANDRE TIL Å KALLE DET FOR FITTA.
Grendel Skrevet 6. april 2007 #55 Skrevet 6. april 2007 Hvorfor er det så mange damer som kaller mannens kjønnsorgan for TISS?? Tiss handler om avfallstoffer/urin, og har overhodet ingenting med seksualitet å gjøre. Greit at unger sier tiss, men dere voksne kvinner må slutte med dette begrepet! Hva er årsaken til at dere bruker dette begrepet, når det er så mange andre navn? Dere må vel en gang bli voksne seksuelle vesener også oppi hodet? ← Det er samboeren min som har sagt at han vil at jeg skal si tissen, og ikke kukken og pikken og stakan og borret og alt det der. Han syns det er utrolig vulgært og turnoff, og likeså er jeg glad han aldri kaller min tiss for fitta og hølet og musa, for meg er det nedverdigende ord siden jeg stort sett har sett/lest det i settinger som jeg ikke anser som spesielt romantiske/kjærlighetsfulle... Uff ja, hva feiler det oss som ikke kan bruke noe annet navn på kjønnsorganet vårt? Vi er nok en stor fare for omverdenen og våre medmennesker... Forøvrig så går dere vel ikke rundt og sier til venner og familie hva dere kaller deres kjærestes kjønnsorganer? Det er vel en sak mellom kjæresten og deg, og ingenting noen andre har noe med. Og om du ikke liker det han/hun kaller tissen din, så får du ta det opp med ham/henne og ikke holde det inne...
Grendel Skrevet 6. april 2007 #56 Skrevet 6. april 2007 Det har å gjøre med at "Pikk" ikke har noe med urinfunksjonen å gjøre. Det har tiss. ← Enten du liker det eller ikke, urinen kommer ut av den samme om du kaller det en pikk eller en tiss.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2007 #57 Skrevet 7. april 2007 De som bruker begrepet tiss avseksualiserer kjønnsorganer.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2007 #58 Skrevet 7. april 2007 Enten du liker det eller ikke, urinen kommer ut av den samme om du kaller det en pikk eller en tiss. ← Minner om at tiss er et annet ord for urin.
Hedda-78 Skrevet 7. april 2007 #59 Skrevet 7. april 2007 Det kommer jo helt an på hvilken sammengeng det er. Til unger kan man si tiss. Til kjæresten kan man si pikk, kuk, stake og andre variajsoner over tema. Noen sier slike ord kun i en seksuell setting, mens andre snakker om kuken også ved middagsbordet. I den grad jeg har behov for å snakke om kjønnsorgan med kollegaer/venner/familie/naboer, bruker jeg omskrivinger som utstyret, greia, manndom, familiejuveler e.l. Til lege kan man jo si penis, vagina osv, men dette er ord som ikke ligger så lett i min munn, så jeg foretrekker også her å bruke omskrivinger som "der nede" osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå